پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

ناچارا جواب کامنت

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۹ ب.ظ


تجربه همیشه بهم ثابت کرده که یه سری مسائل رو حتی به آدمهایی که نمیشناسی و میدونی برات دردسرساز هم نمیشن نباید گفت ولی نمیدونم چرا از رو نمیرم

یعنی مثلا حتی توی این دنیای مجازی و توی دفترخاطرات شخصی وبلاگی خودت

چون یه سری همیشه هستند که اون مسئله رو عین پتک بکوبن تو سرت

اونم وقتی که همون مسئله برای تو حتی پشیزی ارزش نداره

 

جاری وراج یه شیرپسر کوچولو نازنین داره، ولی حتی رفتار مادرشوهر با اون، از من هم بدتره

پس این ربطی به بچه دار نشدن من نداره

تفکرات عصر حجری هنوز هم وجود داره مثل اینکه

 

پ.ن: جواب داده شده از زور ناراحتی نیست، حقیقتیه که در جواب کامنت یه دوست عزیز میتونستم بدم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۹ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲)

بچه ربطی به نوع برخورد عروس و مادرشوهر نداره که.بعضیاچه فکرایی دارن
پاسخ:
شاید یه زمانی تو دوران جاهلیت همچین چیزی وجود داشت ولی الان دیگه وجود نداره به نظر من
چون اگه بود طرف تو رفتارهاش با طعنه و تیکه اینو بیان میکرد که عروسش بفهمه
ولی مادرشوهر من کلا رفتارش اینمدلیه 
  • سمیرا نامجو
  • جیگرتو بخورم منننننننننننننننننننننن..بوس بوس بوس

     

    به نظر منم ربطی نداره

     

    اصن این مردم ما دور از جون فقط بلدن مث خاله زنکا باشن...اییییییییش

     

    یلدات مبارکاااااااااااااااااااااااااااااااا باشه

    پاسخ:
    یلدای گذشته توام مبارک گلم :)
    به نظر خود من حتی اگه ربط هم داشته باشه طرف یه جوری حالیت میکنه که علت رفتارش به اون خاطره
    وای مادرشوهر و خواهرشوهرهای من کلا یه رفتار غرور آمیز دارن و خودشون رو شبیه خان زاده ها میدونن و دوس دارن جلوشون دولا راست شی تا یه ذره رفتارشون رو نسبت بهت تغییر بدن