پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

زرنگی!!!

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ

یه سری جمعیت های خانوادگی هست که معمولا تو اکثر خانواده ها و همسایه ها رواج داره

همون قرعه کشی های ماهانه یا هفتگی که پول رو جمع میکنن هر ماه میدن دست یه نفر

من تا حالا تو عمرم از این قرعه کشی ها شرکت نکرده بودم

چندین بار مامانم بهم پیشنهاد داد که شرکت کنم ولی خوشم نیومد

اما حدود دو ماه پیش به سرم زد خودم یکی از این جمعیتا راه بندازم >:)

دست به کار شدم و پنجاه نفر جمع کردم و سرگروه شدم و اولین قرعه هم طبق قانون همین جمعیتا مال سرگروهه

پول رو دادم به شوشو و گفتم مایکروویو لطفا خخخخخ

اونم فرداش از مغازه یه مایکرویو ورداشت آورد که از این به بعد راحت براش کیک و شیرینی بپزم :دی

به این میگن زرنگی

یاد بگیرید خخخخخ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲)

  • سمیرا نامجو
  • به به به..مردم  قرعه کشی را میندازن و برنده میشن و

    تازشم وسایلای خوشگل موشگل میخرن و کیک میک هم میپزن برا

     

    شوهرشون...والا

     

    ناهید گلی موووووووووووووووبارکه

    پاسخ:
    بعله پس چی فک کردی
    بعضیای دیگه هم یاد بگیرن این شگردا رو به کار ببرن برا شوهرشون. والااا
    عزیزمی
    بسیار ماهرانه عمل کردی. پول زیاد بذارن خوبه،یهویی آدم پولدار میشه
    پاسخ:
    اوهوم
    مخصوصا که پول رو اولین نفر میبری و یواش یواش قستهاشو میدی، از سود و اینا هم خبری نیست :دی