پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

معرفی

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ

مایکرویو نامبرده در پست قبل ایشون هستن 

معرفی میکنم، مایکروویو بچه ها، بچه ها مایکروویو خخخخخخ

هرکی بلده لطفا در راستای استفاده به صورت حرفه ای از این دستگاه بنده رو یاری کنه!

چون کل دفترچه اش خارجیه و بنده سواتم نمیکشه چی گفته!

دیگه اینکه البته خودم بلدم باهاش کار کنم ها، خیلی هم راحته، چون هوشمنده و همه چیش تو همین دکمه ها خلاصه شده

ولی میگم شاید به صورت حرفه ای تر یا نکاتی باشه که بنده ندونم و لازم باشه یاد بگیرم ^_^

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

مبارک باشه.
مایکرویو جان از دیدنتون خوشحال شدیم بسی،بازم تشریف بیارید خوشحال میشیم.
من فقط بلدم غذا گرم کنم و پیتزا درست کنم. اماشماکلا هنرمندی،حتما انواع و اقسام کیک شیرینی و غذا میپزی باهاش،ما رو هم دعوت کنی بد نیستا
پاسخ:
مایکرویو جان میگه : چاکریم خخخخخخ
بازم جای شکرش باقیه که بلدی غذا گرم کنی :دی
فعلا که یه ماه میشه خریدمش، بلد نیستم انچنان باهاش کار کنم... تشریف بیارید خونه خودتونه ^_^

سلام مایکروویو

از آشنایی باهاتون خیلی خوشوقتم.من الان یه هفته و ده روزه که پاکم!!!

نخند منظورم اینه که سرخ کردنی نخوردم

پرنسس کوفت گرفته چرا بقیه کامنتهات بسته س.من اون همه کامنت رو کجا بزارم؟ چرا منو تو این شرایط سخت قرار میدی آخه

انگری بردت تو حلقم.عاشقشم خیلی خوجله. یعنی کوفتش بشه هرکی قراره بزارش سرش.آقا من این همه بیانیه میدم چرا یکی برا من درست نمی کنی عایا؟

خوشم میاد اومدم وایبر ولی باعث و بانیش نیست.سلامتیش اجماعا صلوات.منم تا میتونم مسخره بازی در میارم جاش خالی

استقبالات گرم از مادر شوهر هم خوب بود ولی اصل وبلاگت به گفتگوهای رد و بدل شده بین شخص شخیص پرنسس و اطرافیانشه.پس حیفه به دلیل حوصله نداشتن نزاریشون

و در آخر جا داره بگم بی برووووووووو

هویجوری محض حس قشنگش

پاسخ:
سلام جناب پرنس
میبینی توروخدا!؟ اخه اینم خواهره شما داری؟ منو گذاشته در معرض دید عموم :دی
همون بهتر که بسته است (شیطانک) کامنت میخوام چیکار! :P
کامنتا رو یه هفته تنظیمه، بعد یه هفته خودشون بسته میشه
مرسی داداش نظر لطفته، حالا کوفت اون بیچاره نکنش بچه است دوسالشه حسود نباش
بر باعث و بانیش لعنت به من و شما چه؟ خخخخخخ
حالا خودت بی برووووووووو با اون حس قشنگت :P
  • سمیرا به قربونت
  • اوه اوه اوه ..چه خوشگل موشگله...

     

    والا خانوم ناهید خانوم گل ما از اینا نداریم که بلد باشین باهاش کار کنیم

     

    خوووووو...ناهید من از اینااااااااا موخوام

    پاسخ:
    بیا خودم میبرمت قرعه کشی توام از اینا بخر خخخخ
    عزیز دلی شوما :*