پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

ماجرای عمل مامان

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ب.ظ

این مامان عزیز ما چند سال پیش زمستون خعلی ناگهانی و ییهویی، یه روز صبح که از خواب پا شدم دیدم تو حال دستشو زده به کمرش و مدام تو خونه راه میره و به خودش میپیچه، و آجی خانوم نازک نارنجی عزیزمون هم از صدای اه و ناله مامان بیدار شده و همونجا نشسته کنار آترا و زانوهاشو بغل کرده داره گریه میکنه!

بیدار که شدم گفتم چه خبره؟ چی شده؟ به ابجیم گفتم به جای اینکه بشینی گریه کنی می اومدی بیدار میکردی منو! یا زنگ میزدی بابا که اگه میتونه و نرفته (مسافرکشی میکرد اون موقع) بیاد مامان رو ببره دکتر

خودم زنگ زدم بابا و متاسفانه بابا رفته بود و دم دست نبود، داداشم رو بیدار کردم و زنگ زدم آزانس گفتم بیا مامان رو ببریم دکتر خیلی حالش بده

نمیدونستیم هم چشه؟! همش میگفت کلیه ام درد میکنه، منم چون مامان سابقه بیماری و کلیه درد نداشت گفتم مامان شاید چون هوا سرد بوده سردیت شده!

خلاصه رفتیم اونجا رو مامان آزمایش انجام دادن هیچیش نبود! سرم بهش وصل کردن خوب نشد! دوباره یه سرم دیگه وصل کردن بازم افاقه نکرد و مامان همچنان درد داشت! اخرش دکتر رو دیدم بهش گفتم این مامان من هنوز دردش خوب نشده! یعنی معلوم نیست چشه؟ دکتره هم اومد یه مرفین زد به مامانم که مثلا دردش خوب شه!!! ولی بازم خوب نشد که نشد، مام اونجا خسته شدیم مامان گفت ولش کن بریم خونه!

برگشتیم و مامان رو خوابوندیم که استراحت کنه، تا عصر همونطور درد داشت ، بعدش خودش پا شده بود یه قرص معده خورده بود میگفت خوب شدم!!!

بعد این جریان گذشت و گذشت و مامان دیگه دردی نداشت تااااااااااااااا اینکه یه مدت یه بار این درده می اومد سراغ مامان و میگرفتش! یه دو سه ساعت مامان درد میکشید و خوب میشد اونم با تجویز یه قرص معده از طرف خودش!

دیگه فک میکردیم معده درد داره! خودشم رفت دکتر بهش میگفتن معدته! بیچاره چقدم قرص معده مصرف کرد ولی بازم همیشه این درد رو داشت! گفت یه سری به دکتره گفتم دیگه حتی وقتی قرص میخوردم هم درد دارم! اونم گفته خانوم یه سونوگرافی برو بده! مامان ما هم سونو داد و بالاخره بعد چند سال فهمیدن که بعلللللللللللله مامان خانوم معده درد نداره صفرا داره!

یه خورده قرص نوشتن براش با خودن اونا بهتر میشد و خلاصه باز تحمل کرد و دردش رفع شد ظاهرا!

ولی یه مدت بود باز این درده اومده بود سراغ مامان و با سونوی بعدی گفتن که مامان خانوم سنگ صفرا داره و یه دونه سنگ گنده اذیتش میکنه و باید عمل شه!

ماهم طی دو هفته گذشته درگیر عمل مامان و پرستاری و نگداری از اون بودیم...

آبجیم چون امتحان داشت من بهش گفتم نمیخواد با مامان بیای، اومد اینجا خودم باهاش میرم

روزی که قرار بود عمل کنه از عصر تا وقتی بردنش اونجا و شبش که بیرون اوردنش تا صبح پیشش بودم، صبحش بابام زن داداشم رو با خودش اورده بود که اون وایسه پیشش من برم استراحت، اون روز اصلا حتی نتونستم یه ذره استراحت کنم و دوباره شبش تا صبح پیش مامان بودم و ظهر اومدم خونه یکم استراحت کردم و باز زن داداش پیش مامان بود کارای ترخیصش رو با داداشم انجام دادن و اوردنش و منم وسایلم رو جمع کردم باهاشون رفتم شهر پدری پیش مامان که یه هفته که نمیتونه کمکش کنم و مواظبش باشم

خدا رو شکر خیلی زود حالش خوب شد و امروزم رفته بخیه هاش رو باز کرده...

از سنگ مبارکش هم عکس گرفته ام همون روز ولی الان گوشی دست شوشوعه و تو فیسبوک بنده مشغول تماشا کردن فیلم و مطلب، بعدا اگه یادم نرفت عکس سنگ مبارک رو ضمیمه میکنم

فعلا شب همگی خوش

بعدا نوشت:

ایشون سنگ مبارک هستن


یکم خجالتی هستش طفلک، سلام بکن به بچه ها خخخخخخ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۶)

  • سمیرا نامجو
  • الهی بگردم...نااااااااااااهید؟؟؟؟؟؟؟همیشه دلم برای مامانامون میسوزه..

     

    خیلی سختی کشیدن جوونیاشون  و خیلی هم زحمت کشیدن و الان

     

    تا یه دردی میکشن دلم میگیره و منم مث خواهرت سیل اشکام جاری

     

    میشه...

     

    الهی خیر ببینین تو و زن داداش گلت مه مراقب مادر بودین و خوووووشحالم

     

    که مامان گلت خوبه...

    پاسخ:
    اره واقعا، خدایی خیلی زحمت کش و سازگارن... اصلا خم به ابروشون نمیارن
    توام که نازک نارنجی از اب درومدی! پس من چرا اینمدلی ام خخخخخخخ
    فدای تو عزیزم
    من موندم دکترا چرا اینقده زود تشخیص میدن آخه. خدارو شکر که حالش خوبه.
    مشتاق زیارت جناب سنگ هم هستیم.
    پاسخ:
    اخه خیلی واردن عزیزم، در عرض سه سوت بدون ازمایش اینا فوری تشخیص میدن لامصب!!!
    مرسی عزیزم
    جناب سنگ رو در معرض عموم گذاشتم :دی
    راستی من وبلاگتو گم کردم با عرض شرمندگی :(
    میشه ادرس بزاری؟
    دشمنتون شرمنده.
    چقدم خوش فرمه سنگه.
    پاسخ:
    اره برا نگین انگشتر خوبه خخخخخح
    خخخخخ چ سنگ کوشولووییی
    پاسخ:
    اره خیلی کوشولوه :-P 
  • سُر. واو. شین
  • حالا خدا رو شکر خوب شدن ولی کلا بگم که صفرا همه دارن. کنار کبده و تو هضم چربی تاثیر داره :D
    پاسخ:
    سلام دکتر جون
    بعله با اینکه خودمون اینو میدونستیم ولی بازم ممنون از راهنماییتون :-)