پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

شام دیشب

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

ایشون شام دیشبمون هستن

برای اولین بار تو این چهار سال زندگی مشترک املت درست کردم اونم فقط به دلیل اینکه برنجمون تموم شده بود و جناب شوشو هم چند روز بود تشریف نداشتن

منم نمیدونستم چی درست کنم، این به ذهنم رسید :دی

جناب شوشوی ما به خوردن غذای ساده راضی و سیر نمیشه و همیشه باید عین رستورانها تشریفات غذاییمون کامل و بی نقص باشه، کلا این چیزا رو غذا حساب نمیکنه

بیچاره ناهید بانو واقعا

ولی خیییییلی خوشمزه بود جای همه خالی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲)

  • یِ خانومِ شاد!
  • نوش جاااااااااان
    ناهار امروز منم همینه :دی
    ی مدلی م هس تخم مرغارو با قاشق هم میزنم ی کمم رب اینا اضافه میکنم بعدم قبلش پیاز داغ و سیب زمینی سرخ کرده درست کردم ک همون مایه تخم مرغو میریزم روش
    اسمشو گذاشتم پیتزای تخم مرغ
    همونجوری مث کوکو و کتلت اونورشو برمیگردونم
    اینم خوبه و راحته اگه امتحان نکردی بکن
    راستی سیر داغم اضافه میکنم
    قارچم داشتی ب مخلوط سیب زمینی و پیاز داغ میتونی اضافه کنی :دی
    پاسخ:
    شما هم نوش جاااااااان
    خخخخخخ تو دیگه آخر اختراعاتی :دی
    ولی من پیاز و سیر دوس ندارم اصلاااااا و کلا خیلی کم تخم مرغ دوس دارم و میخوریم.... سالی ماهی یه بار به زور
    و بیشترین مصرف تخم مرغمون تو کیک پزی و اینا هستش

    ســـــــــــــلووووم من خیلی وقته میخونمت ولی این اولین کامنتمه

    خوشحال میشم به منم سر بزنی

    پاسخ:
    خوش اومدی به وبلاگ حقیرانه من