پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

تغییر ادرس

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ

میخوام آدرس وبلاگم رو عوض کنم

اگه یهو اومدین و دیدین وبم باز نمیشه به خاطر تغییر آدرسه که بعدا خدمت میرسم و براتون ارسال میکنم

چون تغییر آدرس تو بلاگ یکم طول میکشه تا فعال شه


بعدا نوشت: پشیمون شدم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۴)

سلام خوبی؟
اگه شد آدرس جدیدت رو برای منم بفرست
مرسی
خاموش دنبالت می کنم.
پاسخ:
ممنون دوست خاموش من
تغییر ادرس کنسل شد
چرااااااا؟؟؟؟؟
پاسخ:
از دست یکی که نمیخوام باشه اما هست! ولی دیگه مهم نیست
دنبال کامیون اثاثات میومدم تا گمت نکنم ..

یه همچی دوست با معرفتی ام من..جیگرتوووووووووووووووووووووووو برم.

سلاممممممممممم..چطوری ناهید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
من که اصن زمین خورده مرام تو یکی ام سمیرا
عاششششقتم
نظرم اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اره فدات اومد