پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

همیشه هم طلاق اشتباه ترین راه ممکن نیست...

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ

اخییییش آزاد شدم انگار

بالاخره از شر قلعه هزار اردک خلاص شدم

بالاخره به آرزوم رسیدم

بالاخره طلاق گرفتم

تاریخ ۹۵/۱۲/۷ به عنوان تاریخ طلاق ثبت شد

کلا اسفند ماه برای من جزو بدترین روزای عمرم بوده

۸۸/۱۲/۸ تاریخ مزخرف عقدم بود که تقریبا با تاریخ طلاق مصادف هستن

۸۹/۱۲/۲۶ هم تاریخ مراسم چرند ازدواجم بود

یادش بخیر چقد این هفت هشت سال عمرم حرص خوردم و کلا عمرم هدر رفت، ولی زندگی هنوز جریان داره و عمر منم تموم نشده و کلی خوشحالم

به دلیل نبود نت و اینکه لپ تاپ و گوشی رو خانواده شوهر اسبق ازم گرفتن( چون ادعا داشتن من اونا رو ازشون دزدیم!) نتونستم و نرسیدم و نمیتونم و نمیرسم که بنویسم چه ها بر سرم‌گذشته و چه شد که کارم به طلاق کشید و ... 


پ.ن: از دوستان خواهش میشه به جای اظهار تاسف و ناراحتی، برای اینجانب اظهار شادی و سرور نموده و در جهت وارد کردن فاز مثبت و روحیه مضاعف به اینجانب نهایت کوشش و تلاش خود را مبذول دارند :دی.  با تشکر

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲)

سلام عزیزم
خوشحالم که بلاخره نوشتی و اینکه احساس راحتی می کنی...امیدوارم از این بهتر و شادتر بشیییی
جلوی ضررو از هرجا بگیری منفعته بهت تبریک میگم:)
پاسخ:
به به چه پر انرژی و پر روحیه، خوشمان آمد :))
دوست عزیزمن ایشالا ازاین به بعد همه چی اونجوری که میخوای باشه
نری دوباره چندماه دیگه بیای  ,زودتر از خودت خبر بده
پاسخ:
ممنون شادی جان عزیز
گلم نمیرسم بیام بنویسم چون همونطور که نوشتم لپ تاپ رو ازم گرفتن، با گوشی نوشتن هم سخته، ولی چشم سعی میکنم برسم بنویسم