پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

رفع خرابی

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷ ب.ظ
بالاخره درست شدددددددددددددد
اصن از وقتی نیت کردم با لپ تاپ بیام نت و وبلاگمو بروز کنم انگار چشمش زدم
از دو روز بعدش هرکاری میکردم لپ تاپه به نت وصل میشد ولی انتن نمیداد و نمیدونستم مشکلش چی هست!
تا بالاخره انگار خودش زبون باز کرد و یه اخطار اورد رو صفحه که اکتیو ویندوز پریده، اکتیوش کن
منم با هزار بدبختی گشتم تا بالاخره تونستم ویندوزش رو اکتیو کنم و وصل شد
اینها رو در جهت رفع نگرانی دوستان گفتم که نگن رفت و پشت سرشم نگاه نکرد خخخخخ
الکی مثلا خیلی نگران حالم شدید
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱)

من یکی که خیلییییی دلتنگت بودممممم نااااهییییییید

بووووووس مووووووس..

خانم متخصص لب تاب میشه یه نگاهی هم به لب تاب بنده بندازی؟؟

دکمه هاش مشکل پیدا کرده...پولمم ازم بگیری کشتمتاااا..خخخ
پاسخ:
فدای تو یکی خودم به تنهایی
اصن شما بیا همین لپ تاپ ما رو ببر واسه خودت
مشکلش جی هست حالا! نرم افزاریه یا سخت افزاری
تخصص من نرم افزاریه ها گفته باشم :دی