پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پله اول

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۵۶ ب.ظ


خیلی وقت بود با توجه به مشکلاتی اعم از:

·         نبود نت درست و حسابی برای سر زدن به دوستانی که گله میکردن چرا بهشون سر نمیزنم!

·         یه سری افراد مردم آزار و سادیسم دار که هیچ جوره دست از کارای مزخرفشون بر نمیداشتن!

·         نبود وقت لازم برای رسیدگی به وب و جواب دادن به اون همه کامنت جورواجور افراد مختلف که خیلیاشون فقط گذری از وب عبور میکردن و می اومدن احساس دلسوختگی برای من میکردن و ... ولش کن اصن!

·         از همه مهمتر راه یافتن خواهرشوهرها و جاری و .... به فضای مجازی و با توجه به سرچهای مزخرف گوگل، ترس از پیدا شدن اینجانب توسط اشخاص نامبرده!

·         متنفر بودن از رمزی نویسی و اینکه بخوام رمزی بنویسم یا اون همه ارشیو رو بشینم رمزی کنم که مثلا کسی پیدام نکنه!

·         گم کردن رمزهای گوناگون یه سری وبلاگهای دوستان که رمزی بودن و هردفعه هم گلایه میکردن که ما سرمیزنیم چرا بهمون سر نمیزنی!

·         و همچنین خسته شدن از بلاگفا! و خیلی موارد دیگه

دنیال راهی میگشتم که یه سرویس خوب پیدا کنم که یه سری امکاناتی که من نیاز دارم از جمله تعریف کردن اینکه وبلاگت جزو سرچهای موتورهای جستجو قرار نگیره، رو داشته باشه...

و خیلی وقت پیش با سرویس بلاگ دات ای آر توسط سحر آشنا شده بودم اما دعوت نامه برای عضویت نداشتم

وقتی دیدم شکوفه بارو بندیلش رو بسته و رفته اونجا ازش سوال کردم که آیا سرویسش خوبه و اونم پیشنهاد داد که عالیه و برام دعوت نامه فرستاد...

واسه همین منم اون نقشه شوم رو کشیدم و وب رو وانمود به حذف کردن کردم و تصمیم گرفتم به اینجا نقل مکان کنم...

طبق گفته این سرویس در آینده ای نه چندان دور میشه مطالب بلاگفا رو توسط یه نرم افزاری که خودش ارائه میده به اینجا منتقل کرد، هرچند الانم واسه خیلی از سرویسا این امکان رو پشتیبانی میکنه...

به هرحال فعلا وب قبلی رو همونطور رو هوا نگه میدارم و اینجا روزمرگی هام رو مینویسم و با شما دوستای خوبی که واقعا برام عزیزید و دوست ندارم تو دنیای مجازی از دست بدمتون در میون میزارم!

از همه هم خواهش دارم لطفا لینکم نکنید و به هیشکدوم از افراد قبلیه وبم در صورت پرس و جو کردن ادرسم رو ندید

منم ناچارم از این به بعد بدون لینک براتون کامنت بزارم... بزار فک کنن واقعا حذف کردم اونجا رو

دیگه اینکه میدونم ادرس تو یه سرویس دیگه است و نمیتونید تو قسمت دوستان ثبتش کنید و وقتی اپ میشم در جریان قرار بگیرید، اما مهم نیست، هر موقع راتون افتاد و سرزدید قدمتون روی چشم، انتظار و گله ای از کسی نیست...

در اخر هم شرمنده به خاطر نگران کردنتون...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۵۶ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۹)

سلام
مبـــــــارک باشه
امیدوارم اینجا دیگه از شر اون افراد مردم آزار راحت باشی
و ممنون که قابل دونستی و آدرس جدیدتو واسم گذاشتی
بهت سر میزنم
موفق باشی
پاسخ:

سلام حمید جان مرسی دوست خوبم

انشاله امیدوارم که همینطور باشه

وظیفه بود حمید جان

ممنون

یا حق

آخیییش
بلاخره اومدم تووووت (اینجا آیکون نیشخند نداره؟)
خوب کاری کردی.. اینجا درسته مخاطبات کم میشن اما مطمئنی دوستای خودتن و هر رهگذری دست پیدا نمی کنه..
حالا دیگه باید بدون آدرس کامنت بذاری مثل من :(
بدیش اینه که نمی دونیم کی اآپ میشی
پاسخ:

ای بمیری با این طرز صحبت کردنت دختره منحرف خخخخخخخ

اره اینجا تنها بدیش نداشتن شکلکه :(((

اره شادی جون همون بهتر که به همین تعداد مخاطب هم بسنده کنم چون وضعیت نتمو که میدونی :(

اره شادی خیلی بده عررررررررر

مبارک باشه وب جدید!
ایشالا اینجا دیگه آرامشی که میخوای پیدا بشه 
پاسخ:
مرسی دوست کوچولو و مهربون خودم بووووووووووس
 

 sghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhm

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ببشخید اشتباه شد از خوشحالی یادم رفت فارسیش کنم...سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر ناهید گرامی....دیروز ادرس اشتباهی دادی ..هر چی میزدم نمیشد ..گفتم ای بمیری تو که اینجوری ادرس میدی حالا من به کی بگم چکار کنم...گفتم شاید برگرده خودش که دیدم بله خودت توجه اشتباهت شدی خداروشکر.....

 

هر جور راحتی همونکارو بکن ..تو که برای خوشایند ما نمینویسی برای خودت و دله خودته...راحت باش..فقط همینکه ازت بیخبر نشیم و بدونیم سر حالی کافیه

..اینجا چرا ایکن نداره......ایکن بوس بوس قطار قطار

پاسخ:

حول نشو زبله ی نازنین خودم [اسمایلی اغوش]

سلاااااااااااااام به روی ماهت

خخخخخخخخ اره اخه نام کاربریم after.virginity هست ادرس وبم به جای دات لاینه بعد خودمم نمیدونستم

همین که از نت رفتم بیرون فهمیدم ای بابا کلی ادرس اشتباه دادم دست دوستام خخخخخخخ

خوشحالم از بودن دوستای فهمیده مثل شماها کنارم بوووووووووس

فدا مدا

salam...kheili khosh hal shodam k dobare omadi

bebinam jarit ina adreseto pida kardan???ey baba

پاسخ:

       مرسی مونا جان

نه نه جاری پیدام نکرده... فقط چون خواهر شوهرا و اینا هم نت گردی میکنن و ماشاله همه ای دی اس الشون به راهه و با توجه به سرچهای مسخره گوگل گفتم محکم کاری کرده باشم خخخخخخ

  • خانومه آقای x
  • خیلی خوب کاری کردی!
    اون ادرسم اشتباه داده بودی چند دفعه هم تو کامنتا گفتم دوباره ادرس بزار اما متوجه نشدی!
    اون وب قبلیمو یکی از مخاطبام واسم نگه داشته
    دوباره ثبتش کرده!
    پسوردشو بهم داده
    منم وقتی کامنتتو دیدم اونجا تازه فهمیدم که بله اونجاادرس گذاشتی!
    خلاصه منم از دست یسری مزاحم اون یکیو حذف کردم!
    پاسخ:

    مرسی خانومی واقعا شرمنده به همه دوستام ادرسو اشتباه داده بودم چون خودمم با نام کاربری اشتباه گرفته بودمش :دی

    تو وب همه انگار یه سری مزاحم هست ولی بعضی وقتا ادم دیگه انقد از دستشون شاکی میشه که تن به فرار میدی

    ممنون از لطفت [اسمایلی گل]

    سلام ناهید بانو خوبی؟ بابا آدرسو برام اشتباه گذاشته بودی از وبگذرم قهمیدم اینجایی :دی
    راستی اینجا ازون شکلکها نداره؟ اه چه بد شد
    پاسخ:

    وای شرمنده به خدا به همه اشتباه داده بودمش ولی اومدم دوباره به همه درستش رو دادم اما فک کنم بلاگفا بعضی کامنتام رو ثبت نکرده

    اره اینجا بدیش اینه شکلک نداره

    مرسی سر زدی شازده ی عزیز

    خوش اومدی :)
    توو سرچ بزن که اعلامت نکنه به موتور های جستجو.

    این کد تمنیت ینظرات رو هم میتونی از توی تنظیمات  برداری

    راستی از قصد دوشیزگی رو با "د" و گ و "ی" اونجوری مینویسی؟؟؟
    پاسخ:

    ممنون شکوفه جون

    اره تو تنظیمات درستش کردم که سرچم نکنن

    یه مدت اول کلشو زیر و رو کردم تا همه قلقهاش دستم بی افته خخخخخ

    اره خودم اونشکلی نوشتمش :دی

  • سمیرا نامجو
  • الهی ما به قربون شوماااااااااااااا بانوی گل......

     

    همونطور که قبلا هم گفته بودم هر جور شوما امر کنی من رفتار خواهم کرد.......

     

    مقدمت هم گلباران.........

     

    ما هم دلمان نمیخواهد تو عزیز دل رو از دست بدیم........

    حالا که شکلک نداره من دوباره مجبور میشم  ایکون از خودم دروکنم(آیکون نیش باززززززززززز)

    پاسخ:

    فدای تو بشوم من خودم به تنهایی

    من هلاک اون مرام و معرفتتم اصن بوووووووووووس

    اری ایکون در وکن که بنده خودم نیز همه اش مجبورم اسمایلی از خودم در وکنم [ما نیز آیکون نیش باااااااز]