پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

جانور دو پا..!

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۴ ب.ظ

 

از وبلاگ یک عدد پسر بچه نوجوان سر در میاوریم که چندین پست نوشته اند به این منوال...

سلام

من ..... هستم 17 سالمه خیلی تنهام... دنبال یه دوست دختر خوب و فهمیده تو سن خودم میگردم

یکی که منو فقط به خاطر خودم بخواد نه به خاطر کارت شارژ و پولم!!!...

آخه بچه تو خودت هنوز جیره بگیر سرپرست خانواده ای، پولت کجا بود!

یکی همسن ایشان نیست برود بنویسد...

من هم دنبال یکی میگردم که منو فقط به خاطر خودم بخواد نه اندامم!... نه فقط برای ارضای حس ج * ن* س* ی* اش...!

اینروزها تنهایی و عشق را در همین یک کلمه معنی کرده اند...

به قول دکتر شریعتی اینها همه رنج است بر قلب مالامال از درد...

 

 

در روزگاری زندگی می کنیم که مردمانش ,
به هر ه و س و ش ه وت ی عشق میگویند ...
هر عریان و هر سیاه چشمی را زیبا می نامند . . .
و هر جانور دو پایی را انسان !!!!

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۴ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳۴)

  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • اولم


    نه دوم شدی به گمانم کچلو
    ◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
    ◆هـمه در دنیـا کـسی را دارنــد،بــرای خودشــان..!★

    ◆"خــُسـرو" و "شیـــرین" ..."لیـلی" و "مـَجنــون" ..★

    ◆"رامیـن" و "ویـس" .... "پیــرمــَرد" و "پیرزَن" ..★

    ◆"تــو" و "اون" ...★

    ◆"مــَن" و "تــَنهـآیی" !!★
    ◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆




    اخیـــــــــ.......
    یار تو از همه باوفاتره گویا
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • به به کچلو اومدی بالاخره

    هه بیکاری من 2 ساعته است اونمباید خدا رحم کنه به شهر
    هه الان متاهلی کار میکنی؟
    مجردی بیکار بودی؟؟


    اری مجردی بیکار بودیم
    متاهلی به شغل شخیص وبگردی مشغول میباشیم
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • چون کامل تفاوت را احساس نمودی پس خانه دار خوبی هستی


    ربط میدهند به هم آیا؟
    یکی نیست بگــ ه ...تو اگــ ه میتونستی دوستای خودتو نیــ گه داری وقتی پسرا نمیتونن تحملت کنن دختر که دیگه جای خود دارد :)




    بله بله این هم برای خودش حرفیست :)))
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • شماها اینطوری نمره می گیرین
    ما کاری میکنیم استاد خودش با جواب برگه رو بهمون بده بعد دو دقیقه هم بش تحویل میدیم


    نمره نمیگیریم
    نمره میگرفتیم
    البته ان هم به همان شیوه خودتان
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • اه فک کنم اشتباه زدم تیک خصوصیو همه نظرام خصوصی اومدش نه؟؟؟

    درستشون کن دوس نداررررررم خصوصیو


    نه فدات خصوصی نشده
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • با جمله اخرت موافقم


    در مورد آپت هم می گمت صب کن





    صب کردم دیدم چی نوشتی
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • خوبه این 17 سالشه اینو بخون پروفایلشو برات کپی کردم


    پسری به دنبال دختر
    مشاهده وبلاگ
    مشخصات فردی
    نام: افشین
    تاریخ تولد: 22 بهمن 1376
    جنسیت: مرد - مجرد
    محل سکونت: ایران
    درباره من: هرچی می خوای بدونی ازم سوال کن...

    مشخصات تماس
    ایمیل: afshin_008@yahoo.com
    شناسه Yahoo: afshin_008@yahoo.com
    تلفن: 09305486319
    تحصیلات
    سطح تحصیلات: دانش آموز
    محل تحصیل: مدرسه
    حرفه
    مهارتها: همه چی
    علایق
    علایق: شنا.فوتسال.اس ام اس بازی.
    کتابهای مورد علاقه: رمان
    فیلمها و سریالها: ساخت ایرن . فرار از زندان
    موسیقی مورد علاقه: تهی.مصطفی فتاحی.yas.شاهین نجفی
    ورزشهای مورد علاقه: شنا . فوتسال.

    ++++++++++++++ چندشم شد
    شماره هم داده بود من پاک کردم گناه داره بنده خدا




    :))))))
    شمارش هم هستش
    تبلیغی میشود برای ایشان ظاهرا
    شغلش و مهارتش منو کشته مخصوصا علاقه وافرش به اس ام اس بازی
    سلام.وبلاگ خوبی داری از مطالب جالبی استفاده کردی خیلی خوشم اومد.قالب ساده وخوبی هم داری
    اینم وبلاگ منه سر بزنی خوشحال میشم
    اگه دوست داری و قابل دونستی منو با نام اس ام اس لینک بزن


    ههههههه مردم از خنده
    ایندفعه که اینو کپی کردی یادت رفته ادرست رو بنویسی توش
  • ساحل مهربانی
  • بله.
    متاسفانه اینا زیاد شده.
    منم یه پست این جوری خونده بودم که پسره 14 ساله ش بود.
    و برایم بسیاااااااااااااااار عجیب می نمود.
    ولی الان برام عادی شده اگه چنین بلاگ هایی رو ببینم.


    آری ما نیز قبلنها دیده بودیم اما اینبار نتوانستیم سکوت کنیم
    آخ گل گفتی

    یارو تا که ه و س ی میشه میگه عاشق شدم بعد یه مدتی یه لقمه بزرگتر که می بینه عشق اوله زیر دلش میزنه و دوباره میگه عـــــاشق شدم دفعه پیش خــــــر (با عرض پوزش از پرنسس جون و حاضرین) شده بودم نفهمیدم افتادم توی تلــــــــــــــــه آخه نمیتونه رو راست بیاد بگه که ه وس ی دارم ش ه و ت ی دارم میدونه بگه دیگه تحویل محویل دخترا را باید بی خیال بشه
    واقعا چندش آورن


    این چندش اور را خوب امدی
  • خانم همسـر
  • هههه واقعا بچه هفده ساله چی میفهمه از عشق و دوست داشتن!!
    جالب بود و بخاطر نظر یکی از دوستامون که پروفایل یه بچه رو به اضافه ی شمارش کپی کرد کلی خندیدم!

    ناهید عزیزم




    فدای شما خانوم همسر و خنده هایتان
    ما نیز بسی به ان پروفایل خندیدیم
    هووووووومـ...!
    شکرتـ خدا!
    گل گفتیـ ناهید بانو!
    صد حیفـ...!


    یعنی عاشق اون هووووووومـ... گفتنتم
    ایول
    عجب متنی
    آبجی جونم بالاخره وب رو دیدم
    واقعا ممنونم ازت بابت پست تولد
    ممنونم بابات قالب زیبات
    ممنونم بابت همه چی
    داستان جدیدم رو وبه




    خواهش میکنم داداشی ناقابل بود
    آره خوندم خیلی قشنگ بود
    منتظر ادامشم
    یکی نیست به این جوجه بچه بگه تو هنوز برو شیرتو بخور بد بیااحساس تنهایی بکن هنوز زبون باز نکرده احساس تنهایی میکنه این روزا هرکی احساس تنهایی میکنه دلش دوس دختر دوس پسر میخواد یعنی اگه دوس دختر داشته باشی دیگه هیچ غمی نداری. خب معلومه که یه دختر سرش کلاه گذاشته و ازش شارژ گرفته و الان بچه عقده ای شده نمیدونه چیکار کنه اینا رو نوشته دلم براش سوخت
    برو اول سربازی آدم شو بعد بیا از حرفا بلغور کن


    آخی عزیزم
    اجی جون چرا انقدر احساستی شدی؟!
    بی خی
  • دختر برفی
  • یعنی بدم میاد از این افراد که تو این سن .......
    اَه اَه اَه اَه اَه اَه حالت تهوع گرفتم


    حرص نخور آجی برات بده
  • کورش(هزاره های فراموش شده)
  • درود نیک پندار
    شنا کردن درجهت جریان آب ازعهده

    ماهی مرده هم بر می آید.

    دوست گرام از آشنائی با شما بسیار خرسند وشادم

    امیدوارم که همیشه شاد وخرم باشی.

    کورش هستم مدیر تارنگار هزاره های فراموش شده

    از شما دعوت میکنم قدم رنجه فرمائید وتارنگار من را با حضور پراز

    مهر وصفای خود روشن کنید واز جستارهای این تارنگار دیدن نمائید وبا گذاشتن

    دیدگاه خود من را برای هرچه بهتر کردن آن یاری نما ودرآخر اگر مایل به پیوند کردن

    نام تارنگارمن در تارنگارتان هستید من رابا نام هزاره های فراموش شده درجمع

    دوستان

    خود پذیراباش وبگو شمارا باچه نامی پیوند کنم.واینکه درنظر سنجی شخصیته

    هم دوست داشتی شرکت کن امیدوارم این دوستی پایدار باش.


    درضمن احتمال دارد تارنگارم کمی طول بکشند بالا بیاید پس خواهشن صبوری کن

    بدرود

    کورش فرزند ایران




    یعنی ایشان فارسی را پاس داشته اند پارسی وار
    یک لحظه احساس کردم در زمان کوروش به سر میبرم
    این ها همه رنج است
    http://arezoyeman12.blogfa.com/
    جدیدا بلاگفا آدرسا رو حذف میکنه بی مروت بخاطر همین تو متن گذاشتم


    نه عزیزم ادرست افتاده
    عزیزم اچ تی تی چی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


  • دختر برفی
  • سیلااااااااام.

    قربونت برم. آره یه خرده حالم بهتره. سعی میکنم نظرای دیگرا واسم مهم نباشه.
    اما آجی شنبه و یکشنبه خیلی واسم سخت گذشت. خیلی.


    +دوست دارم هوارتا




    خوب خدا رو شکر که بهتری فدات
    اره اینطوری خیلی بهتره
    عیب نداره اجی خودت میگی گذشت
    بی خیال گذشته حالو بچسب
    رسد آدمی به جائی
    که به جز خدا نداند

    اینم یه نمونه هست دیگه....





    خو الان چی شد من نفهمیدم
    عزیزم میدونم یعنی چی فداتشم بلانسبت مهندس کامپیوترماااااااااااااااا.آخه تو نوشته بودی اچ تی تی چی





    اصلا چه معنی داره یه مهندس به خاطر یه جابه جایی چ با پ انقدر گمراه بشه!! هان؟
    سلام عزیزم .خوبی؟آجی جون من بلانسبت مهندس کام هستما!!!!!!!!!
    تو نوشته بودی اچ تی تی چی که من گفتم اچ تی تی چی چی؟؟؟؟؟؟؟میدونم خودم نازی




    بله بله حق با شماست ما دیگر الان خودمان و تمام فک و فامیلمان فهمیدیم که شما مهندس میباشی
  • مریم و بهمن
  • به بعضی حرف ها باید زیاد فک کرد مث این حرف شما

    مرسی که به زور پیدامون کردی!
    با افتخار لینک شدین




    خواهش میکنم، لفطا اون دات بلاگفای مربوطه رو هم به انتهای وب سایتتون اضافه کنین وقتی می آین
  • دختر برفی
  • خواستم بیام ابراز وجود کنم و برم.


    آجی فدای اون وجود نازنینت
    سلام آجی جون نیستی کجایی دلم برات تنگ شد
    نمیگی یه آبجی داری فقط بخاطر تو مییاد نت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شوخی کردم
    بوووووووووووووووووووووووس بای


    رفته بودیم ددری ددور اکنون برگشته ایم کنار خانواده مجازیمان
    خو همین دیگه
    آدمی همه جورش پیدا میشه اونوقت دیگه

    در ضمن من متوجه نشدم شمام آن بودین
    و ممنون از حضورتون
    مرسی





    خواهش می نموایم
    آبجی پستت خیلی قدیمیه
    تازه بنگار
    آه سربازان کوروش کجایید؟!!!
    مخلصیم آبجی بزرگوار




    چشم داداشی پست جدید هم میزاریم
    چرت گفتم




    نه عزیزم نفرما چرت چیه !
  • مریم و بهمن
  • سلام فقط اومدیم دات بلاگفا اضافه کنیم با عرض پوزش




    ممنون که انقدر اهمیت میدهید
    عجب اسکولیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا راست میگی تو خودت از بابات پول میگیری بعد کسی و میخوای تو رو واسه پولت نخواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عجبا!!!!!!ا حیرتا!!!!


    خخخخخخخخخخ
    حالا اینهمه آدم تو گیردادی به اون نوجوون بدبخت!
    اصن خوبه بره معتاد تزریقی شه؟!


    خو خودش معتاد شه بهتر از اینه که یه دختر رو هم بدبخت کنه [نیشخند]
  • ناشناس سرشناش
  • جانور دوپا؟
    خر؟
    نه صب کن الان میگم
    صب کن
    بز؟
    اها فهمیدم خروس


    آفرین نزدیک شدی
    ولی جواب مرغ بود