پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

ماجراهای من و خواهرشوهر

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰ ق.ظ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳۳)

ایولللللللل اول شدم
سلام اجی ناهیدبی وفای خودم واقعا که نمیگی فرزانه مرده یا زندس
همین چن دیقه پیش اومدم دیدم همه وبتونشون نمیده دوباره سرچش کردم دیدم پست جدید گذاشتی واسه همین گفتم بذا خودم نفراول باشم توذوق کنی که یکی واست نظرگذاشته
هنوزمطلباتونخوندم وقتی خوندمشون دوباره واست نظر میذارم فعلا


ایـــــــــــــــــــول بابا
اجی فرزانه گل گلاب بامرام
مرسی اجی
اره والا
کلی خر کیف شدم که به جای یه نظر تبلیغاتی یکی از دوستام اول شده
اجی ... من بی وفا نیستم
همش سر میزنم خو اپ نیستی نمیدونم چی بگم
ولی مطمئن باش تا اپ کنی میام نظر میزارم
قربون محبتت
اونو پاک کن اول شم
من که کمی در جریان بودم
یعنی از دیروز تو کفشم
صب کن همچی معتاد شه که تو رو...
آجی کدبانو
بابا خلاقیت






نبشه یاسی جون یهنی چی پاک کن حالا ما یه حرفی تو وبت زدیم نامبروان جونم
اره کمی چیه شما که همون لحظه که بهش پی ام میدادم واست تعریف میکردم
نگو اجی جون... فردا معتاد شه من باید جنسشو جور کنم
قربونت برم عزیزم [اسمایلی ذوق مرگ]
دوباره سلام خاهش میشه قابل نداشت
بمیرم واست که ایقد میزنه توذوقت یه نیشگون ازش بگیری درست میشهمنم وقتی یکی توپوزم میزنه نیشگونش میگیرم ولی بازم فایده نداره
کامی جونمو درست کردم واسه همین نتونستم آپ کنم الان قالبتودیدم خیلی خوشله آجی جون فقط آهنگه رواعصابه
خلاقیتو عشقه واسه باراول خوبه
ازدست خاهرشوهرت باید یه ضدحال حسابی بهش بزنی
اقاتونم خیلی باحاله دومترواسش مینویسی دوکلمه جواب میده خانوادگی مختصرنویسنالبته ماهم بابچها بعضی وقتا س بجای سلام میذاریم بعضی وقتا هم بدون سلام حرفمونومیزنیم تازه لازم باشه اولش فوشم میدیم.




هــــــــــــــــــــــــــعی... می بینی تو رو خدا فرزانه جون
یعنی از بس دقم دادن رنگ موهام داره رو به سپیدی میره
نیشگون اثر نمیکنه... باید با یه چیزی محکم بزنم سرش شاید ادم شه سر عقل بیاد
قالب رو که دیر دیدی دیگه ازش دل زده شدم چشات قشنگ میبینه
اره اهنگه هم یه مدته رفته بود رو اعصاب خودم زدم حذفیدمش تا گفتی
بار اول چیه قربونت برم.... از این کارا زیاد میکنم.... فقط دیر به دیر
بابت تعریفت ممنون
اره اینا اصن باید پول بندازی حلقشون تا حرف بزنن
خو فدات با بچه ها فرق داره
دوست دوسته شوهر شوهر...
اصن شوهر باهد با احساس باشه
بابای خودم که خدای مخفف نویسی اس ام اسه
قبلا توضیح داده بودم تو کامنت وبلاگ یکی از دوستان :دی
سلام
عجب خواهر شوهری داری ایشون end IQ تشریف دارن
عزیزم، آبجی گلم خدا بت صبر بده




علیک سلام
مرسی اجی جون... واقعا بهم صبر عطا کرده خدا جونم... وگر نه این وضعم نبود
ای کیو که در حد بنز قربونش برم
راستی تزئین قشنگ بود
دلمان خواست




ممنون الهام جونم... اجی گلم... نظر لطفتو میرسونه... دست پرورده ایم اجی
قربون دلت بیا در خدمتیم
از دست این عروسا که کلا آنتی خانواده شوهرن




نه بابا ما پادزهریم اونا خودشون انتی عروسن
بنازم به این خواهر سراپا هنرمندم
شوهر هم شوهرهای قدیم
باید بیام یه روز با شوشو صحبت اساسی کنم تا حساب کار دستش بیاد
اولین عفریتیه که می بینم بلده چت کنه
اون هم احتمالا جهش ژنتیکی داشته
زیاد روش کار نکن
هنگ می کنه حرف زدن معمولیش هم یادش میره
اونوقت مثل اجدادش با زبون غارنشینا باهات صحبت می کنه ها




اصن جو گرفت منو رفــــــــــــــــــت
توصیه هایتان را به گوش جان میخریم و دیگر با عفریت مربوطه تبادل اطلاعات نمیکنیم
بعد ماجراهای منو بابام
اینک ماجراهای من و خواهر شوهر

این مسافر که اینجام پیداش شد




نیست مه ما عاشق ماجراجویی میباشیم
و اینجا هم کلا ماجراهای قلعه هزار اردک است این است که همه نوع ماجرایی رویت میشود
داداش شما چرا خون خودتو کثیف میکنی خو خواننده است...
جناب پرنس شما عصبانی نشو به مسافر میگم دیگه نیاد




پرنس عزیز توجه بنمو
از وبلاگشان برای خواننده های ثابت وبشان که گویا متواری شده و به وب ما امده آمده اند به شکایات وارده رسیدگی کنن
ختم دادگله اعلام میشود :دی
این پرنسم که آتیشش پره!!
بیا با من دعوا




پرنس...
حریفت به میدون اومد
نبووووووووووووووووووووود :دی
ولی عجب حلوایی درست کردینا
ایول
کلاس آموزشی برای تزئین دارین؟
منم میخوام بلد بشم

دعوای خواهر شوهرو عروسم تمومی نداره ها




نظر لطفته دوست گلم
کلاسای آموزشیمون که کلا پره... حالا شما چون آشنایی بیا
برات کلاس خصوصی میزاریم دو برابر قیمت...

دهوا نکردیم که... چت کردیم... اون اولشه بلد نیست... شکلک نیشخند براش گذاشتم میگه نخند نیشتو ببیند
ناهید خانوم یه سوال تخصصی
سیر ترشی بلدین بندازین؟




والا ترشی مرشی تا حالا ننداختم هوا بره نمیدونی تا کجا میره
اگه مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد
حتما یادتون میدم
وای ناهید جون دلم حلوا خواست
من حلوا خیلی دوست دارم و هوس میکنم اما مامانم همیشه دعوام میکنه میگه نگو حلوا هوس کردم خوب نیستاما من میگم چون اعتقاد ندارم به این حرفاحلوا هوس کردم




وااااااااا... چرااااااااا؟
حلوا خوبه که... بیا خودم برات درست میکنم عزیزم
معلومه خوشمزه هم هستا ایول به دستپخت




مرسی اجی گلم
لطف داری
به نظر خودمم از همیشه بهتر شده بود اخه حلوی شیر بود
رفیق زمستون رسید
سردت شد خبرم کن تا برات بسوزم
یلدات مبارک




به قول یه دوستی..
فدا مدا...بی ادا مدا
قربون مرامت
یلدای تو هم مبارک گلم
واااااااااااااااااااااااااااااای من حلوااااااااااااااااا میخواااااااااااااااااااام!!!!
ای بابا این خواهر شوهر تو هم اعجوبه ای هستا!!!!!!!!!!صد رحمت به خودم!!!
خدا رو شکر تینا اینقد مغرور هست که اصلا طرف پی سی من نمیاد برعکس سینا که همش اویزون کامپیوتر منه تازه سینا بهش میگه بیا مثلا یه فیلم اینجا ببینیم هم نمیاد از بس خود شیفتس!!!
کلا هر چی هم که در مورد کامپورتر و فناوری باشه بهش بگی میگه :
میدونم خودم 1 ترم کامپیوتر خوندم ولی همش چشمم به کلاس نقاشی روبرو کلاسمون بود واسه همین تغییر رشته دادم رفتم نقاشی!!!(یعنی دقیقا دروغ نگفتم اگه بگم اینو 700 بار بهم گفته!!!)یکی نیست بگه عزیزم همون یه ترمم که خوندی ماله زمان دایناسوراس اصلا من نمیدونم 13 سال پیش اصلا کامپوتر بوده؟؟؟؟؟؟؟احتمالا با ویندوز 98 کار میکرده بعد الان همچین میشینه جلوی کامپویتر سون من انگار همین امسال ای سی دی الشو گرفته!!!!والاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا




اجی بیا جونم بیا حلوا مال تو... تو یه چیزی بخوای من بگم نه [زبون]
اصن به خود شیفتگی تینا جون باید نمره 100 داد
98 که خوبه حتما با 2000 یا ام ای شایدم فقط با داس کار میکردم
والااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پرنس کجاس دعوا کنیم؟
بیا ببینم!
بیا پسر بد
دوست داری منم اینجوری بکنم




پرنس مورد نظر زیاد وقت ندارن بیان اینجا دهوا
هر موقع هم بیاد یا با دوربردش میاد یا تفنگ شکاری
اینا هم نباشه یه نارنجکی ترقه ای چیزی باید همراش باشه
خیلی دوستم خوش سلیقس

آفرین
باید قدر بدوننا حسابی





خجالتم میدی دوست گلم
قدر کجا بود بابا... من اگه بهترین غذا و تزئین رو انجام بدم
مادرشوهرم میگه
ســـ.. (اسم نصفه دخترشه) جونم تخم مرغ درست میکنه محشر
ببخشید تو وب یاسی کد چت رومش واسه من قاطی داره هی باز و بسته میشه نتونستم بمونم
اوووووووووو اینجارو چه قالبی زده آجی





ما اینیم دیه
قالب وبت خیلی دلبازتر شد
مبارکه
خجلت چرا؟؟؟
هنرو هرجا ببینی باید گفت دیگه
من که خیلی خوشم اومد
مادر شوهرام همینجورین دیگه ایشالا وقتی خودت ماذز شوهر شدی باید حال عروس خانومو پرسید




ممنون اشک عزیز
من خودمم با قالب مشکی حال نمیکنم این اولین قالب مشکی بود که واسه وب گذاشته بود...داشتم افسردگی میگرفتم چشم بهش می افتاد
نظر لطفته دوست مهربونم
والا من الان خودم یک عدد خواهرشوهرم...کاری هم به کار عروسمون ندارم کلی با هم دوستیم ... با مامانمم همونطوره
حالا تا وقتی مادرشوهر بشیم...
ولی اینا کلاغیر از عروس به زمین و زمان گیر میدن به قول سحر خودشیفتن
وااااااااای ابجی قالبت خیلی اوکچلیه!!!
ابجی جونم سلقت به خودم رفته
نه،خوشم اومد،قالبای خوشگلی انتخاب میکنی عین خودم باسلیقه ای ابجی(دیگه همنشینی با تینا خودشیفتگی و به ارمغان اورد واسمون!!!)[شکلک سحر خودشیفته]





و این است یک اجی سحر خودشیفته
عیول عیول جون اجی چــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟
تعریفاتو حال میکنم
ببین چگونه قناری ز شوق می لرزد
نترس از شب یلدا بهار آمدنی است
پیشاپیش یلدا مبارکتون




مهم نیست هندونه ی شب یلدات شیرین نباشه
یا انارات ترش از آب دراد
یا کدو تنبلی که بار میذاری بیمزه بشه
یا چند تا از گردوهایی که می شکونی پوک باشه
مهم اینه که کسی داری که یلدا رو بهت تبریک بگه
ممنون بابت تبریکت دوست خوبم
آخر پاییز داره می رسه همه دم می زنن از شمردن جوجه ها بشمار تعداد دلهایی رو که بدست آوردی تعداد لبخندهایی که بر لب دوستانت نشاندی تعداد اشکهایی که از سر شوق و غم ریختی فصل زردی بود تو چقدر سبز بودی...؟!عزیزم پیشاپیش شب یلدا این محفل آریای بر شما دوست گلم مبارک باشه با آرزوی بهترینها....آناهیتا




شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است
یلدا مبارک دوست عزیز
سلام

با متن فال درخت جادو آپم بیای خوشحال میشم.




سر زدم...
بدو بیا جواب فالمو بزار دیگه منتظرم
  • ناشناس سرشناش
  • (¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
    *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
    ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ e It! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡
    ╬♥═╬
    ╬♥═╬
    ╬═♥╬
    ╬♥═╬
    ╬═♥╬
    ╬♥═╬
    ╬═♥╬
    ╬♥═╬یلدات مبارک
    ╬♥═╬
    ╬♥═╬
    ╬♥═╬
    ╬═♥╬
    ╬♥═╬
    ╬═♥╬
    ╬♥═╬ YalDat mo0barak
    ╬♥═╬
    ╬═♥╬
    ╬♥═╬
    ╬═♥╬
    ╬♥═╬
    ╬♥═╬
    ╬═♥╬
    ♥´¨)
    ¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨)
    (¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿




    اوه اوه نردبونشو
    مرسی همایون جان
  • (• •)zahra(• •)
  • بوس♥بوص♥بوث♥بو3♥بوs♥بوc تنوع از ما انتخاب از شماپیش فروش تبریک و ماچ های یلدا آغاز شد♥پیش پیش یلدا مبارک ♥
    بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووســــــــــــــــــــــــــــــــــ


    فدات اجی کوشولو
    میام وبت واست میگم
    فردا
    حتما قالبت سنگینه ناهید جون


    نفهمیدم مشکلش چی بود
    مرسی
    سلااااااااااااام اجی ناهید خوبی؟
    قالب نو مبارک خیلی گشنگه
    یلدات مبارک اجی جوووووووووووووووونم




    مرسی عزیزم
    قربون تو اجی گل
  • بانـــــــــــو
  • سلام ناهیدی جونم

    انگار به این خواهرشوهرها هرچی بیشتر محبت کنی و اطلاعات بهشون بدی به جای قدردانی بیشتر پر توقع میشن و کم کم دیگه طلبکار هم میشن

    مال من که اینجوریه

    گفتی حلوا.........
    عجب چیزی شده ناهیدی...منم باید شنبه برا مراسم یادبود مادربرزگ همسر یه عالمه حلوا درست کنم (یه بار درست کردم دیگه افتاد تو پاچم )

    کاش بودی کمکم میکردی ناهیـــــــــــــدی




    خدا رحمتش کنه بانو جونم
    اره دیگه وقتی یکی بدونه یه کاری بلدی دیگه تمومه... گیر میدن بهت
    حتما اگه بودم کمکت میکردم عزیزم
    از همین الان خسته نباشید بهت میگم
    سلام قالبت خیلی قشنگه.
    این پستتم خیلی قشنگ بود.همیشه درباره خواهرشوهرات بنویس.مرسی بااااااااااای




    ممنون زهرا جان
    طرفدارای خواهر شوهرای محترم هم رسید :دی
    انگشتـانتـــــــ را... به من قرض بده!

    برای شـمردن لحظه های نبودنت،

    کـم آورده ام...




    بیا عزیزم
    انگشتای پام هم مال تو
    سلام بانو.....وب جالبی داری به منم سر بزن خوشحال میشم...دوست داشتی لینکم کن....




    ممنون از حضورت
    لینک رو شرمنده
    بزار وبلاگتو از هفت خوان رستمم رد کنم
    اگه رد شد میلینکم
    سلااااااااااااااام اجی ناهید خوتتتتم(اسمایله آغوشه باااااااااز)
    دلم بلات نخود شده بوووووووود...
    خواهر شوهر که هوچی...واقعا چیزی نمیتونم بگم:|
    آمـــــا در مورد ِ شوووووشووووو....عاغا این مردا کلا همینجوری ان....
    ولییییییییییییییی این حلوات ماشالله داره هااااااا....مزه شو که نمیدونم ولی شکلش حرف نداره....خیلی خوشجلهههههه....ما هنر در حد ِ نیمرو ام نداریم...کمی مارا در یاااب




    فاااااااااااااااااااااااااااای ببین کی پیدا شده
    سلاااااااااااااااااااااام اجی جونم.... شطولی؟؟؟؟ [بغل]
    اوخی
    فداهه دلت.... دل من نخطه شده بود... این نخطه هم در شرف ناپدید شدن بود
    ممنون بابت تعریفت.... مزه اش هم خوب شده بود.. تعریف از خودم نباشه
    بیا من تصمیم دارم کلاس هنر بزارم ثبت نام کن