پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

مرد باس! زن باس!

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ب.ظ

مرد باس مثه شوشو وقتی خودتو لوس میکنی میگی هوس نون خامه ای کردم بگه تو و یه شیرینی!

الان میرم میگیرم

ولی نباس فقط بره شیرینی فروشیه نزدیک خونه و اگه نبود برگرده بگه شیرینی نداشت خخخخخخ

 

زن باس مث من صبح که آقاش خوابه پاشه بره از نونوایی نون داغ بگیره بیاد صبونه اقاش رو آماده کنه بعد بره با شیطنتو لگد بیدارش کنه بگه بسه دیگه چقد میخوابی پاشو برو سرکار، مثه شوهرای مَردُم برام خرید کردی خخخخخ

 

یعنی جو عاشقونه رو حال میکنید اصن!؟ تو نصفه راه عاشقونه ها تموم میشه جدیت شروع میشه خخخخخ

البته اینا اخرشون ساختگی بود، صرفا جهت نمک پُست!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

مرد باس سیبیل داشته باشه عین شوشو
زن هم باس خوشگل باشه عین تک پرنسس قلعه هزار اردک
---------------------------------
اصلا من نمیدونم چرا هرچی می نویسم ناخودآگاه فاز غم داره.نیگا آخرین شعرم کن!!!
دل من تا به ابد تنگ نگاه
تنگ شیرینی آن خاطره های کوتاه
تنگ بودن، تنگ دیدن، تنگ تو
تنگ آه و تنگ آه و تنگ آه
---------------------------------
پاسخ:

حالا تو هی بیا ما رو لو بده خخخخخخخخخخخ

 

بسیار هم فاز خوبیست ادامه دهید P-:

گفتنی است این قالب جذابتر می باشد
ایول به ولت... از گفتن مابقی معذوریم خخخخخخخخ
پاسخ:

این قالب همون قالبه منتها خودش پنج تا رنگ داره که میری تو ویرایش قالب و شماره رنگ بعدی رو میزنی ;-)

ما بقی کیست دیگر!!! PPPPPP-:

:D
جالب بود
اون نون خامه ای که من پایه هستم ولی همسرگرامی واسم عشقولانه در نمیکنه
پاسخ:
شوهر ماهم نصفه نیمه عشقولانه در کرد خخخخخخ