پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

مریض شدم

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ

دچار یه مریضی مزخرفی شدم که معلوم نیست اسمش چیه!

هر نیم ساعت یه بار یهو دلم انگار پیچ میره! انقد شدید که انگار یکی میچلونتش! همراه با دلپیچه هم کلا یه احساس ضعفی همه بدنمو میگیره!

دلمم هیچی نمیخواد بخورم، بی حوصله و کسل هم شدم! اصلا حالم خوب نیست

از این ادمای سرسختی هم هستم که تا جونم بالا نیاد دکتر نمیرم


سمیرا جون دیروز اومدم وبت ولی مثل همیشه تا خواستم کامنت بزارم صفحه بهم ریخت!!! قدم نورسیده اتون رو تبریک میگم همینجا

منم دوس دارم عمه شم خو :(

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱)

  • سمیرا نامجو به فدات
  • جیگرتو بره سمیراااااااااا.ممنون و ایشالا عمه شدن خودت .

     

    ناهید گلم نکنه معدت باشه؟؟؟؟؟شربت معده میخوردی یه کم

    پاسخ:
    مرسی گلم، ایشالا

    نه والا من تو عمرم تا حالا یه دونه قرص معده هم نخوردم :دی
    اخه چه خبرشه معده ام دو روزه!