پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

بدنسازی

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷ ب.ظ

فکر که میکنم میبینم اون ناهید بانوی که روحیه ای حساس ولی در عین حال قدرتمند داشت به مرور زمان با پشت سر گذاشتن خیلی مشکلات و سختی ها و با روز به روز پیشرفت توی بدنسازی به همون اندازه قوی و محکم و سر سخت شد

و من چقدر عوض شدم

گاهی ادما و حتی خود من قبلا میگفتم که دلم برای خود قبلم تنگ شده

اما الان میگم که من اینی که هستم رو دوست دارم

و چقدر با قوی شدن و پیشرفت کردنم آدمهایی هستند که از من بدشون میاد و میخوان پا جای پام بزارن یا به من برسن و چون نمیتونن با من دشمن شدن

ناراحت نیستم که انسانهایی حقیر از من بدشون میاد

خوشحالم که میدونم موفقم و همین دشمنا منو قوی تر میکنن

و من هر روز خدا رو شکرگذارم

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷ ب.ظ
  • ناهید بانو