پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

حال و هوای این روزها

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۱۲ ق.ظ
این روزا قلعه مون خیلی ساکته

خواهر شوهرهایمان هم کمتر سر میزنن الحمدلله

احساس می کنم به قول بچه ها گفتنی شوشو (همان شوهری خودمان) اینروزها مهربان تر شده

دریچه احساساتش بیشتر از پیش فوران کرده

دیشب هم به من گفت فردا برو برای خودت طلا بخر!!

تا کور شود هر آنکه نتواند دید (منظور همان بالایی های که ذکر شد و سایه مارا با تیر میزنند)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۱۲ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۵)

وبت خیلییییییییییییییییییییییییییی خوفه
من یه وب به افتخار یه پیرزن باحال ساختم
به منم بسر اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده
امیدوارم از شر خواهر شوهر هات در امان باشی
من لینکت کردم تو حتتتتتتتتتتتما منو بلینک
مبارک باشه انشاالله.........



مرسی دوست من
یعنی تو حق خرید طلا نداری؟
یادش بخیر یه زمان اسم خودتم طلا بود
کور شو اونی که نمیتونی ببینی
آره روی صحبتم با توئه.آره خود خود تو. توئی که اونجا نشستی. نخند دهه


من که نخندیدم فقط یه کم اب از چشمام اومده به خاطر هیجان
امیدوارم با یکی ازدواج کنم که ن خواهر داشته باشه ن مادر