پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

عادت

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۵۰ ق.ظ
 

عادت میکنیم به داشتن چیزی و سپس به نداشتنش،

به بودن کسی و سپس به نبودنش،

تنها عادت میکنیم اما...

      قراموش

                هرگز...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۵۰ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۸)

این جمله روقبول دارم زیباست.مرسی خواهش میکنم جوابه تشکرت بود عزیزم
ممنون از نظرت ..

خوشحال میشم با تبادل لینک موافقت کنی
واوو
چه جمله نایسی
مترسکت هم قشنگ بود
قالبت مثل قبلنا جذبت نمیکنه
لطفا عبضش کن
عکس پروفایل ایمیلتم دوست داشتم
راستی چه خبر از عفریته های دور و بر آجی ما؟


پرنس عزیز بار دیگر که امدید از این جملات بیگانه که به زبان فارسی مینویسید استفاده نکنید و حتما معادل فارسی انها را بیاورید
جمله ها قابلتو نداشتن
چشم قالب وبلاگ رو هم عبض میکنم
ای کلک عکس پروفایل ایمیلمو دوست داشتی ها!
عفریته های دور و برمان هم یک سه روزی بود اینجا تلپ بودند که البته به حول قوه الهی دیشب کوله بارشان را بسته و به دیار خود شتافتند
یواش یواش باید تغییر نام بدی از پرنسس به آنجل!!!
تا جایی که من میدونم تو یه رابطه ای با عفریته ها داری
با مادران پولادزره هزاره سوم
با .... (به علت پاره ای مسائل سانسور شد)


اره راس میگی کم کم باید تغییر نام بدم مثله اینکه انجل از پرنسس هم قشنگ تره
اری ما ارتباط تنگاتنگی با این موجودات عجیب داریم
و همه انها را شکست میدهیم
چقدر جالب که
فراموش نمیکنی
و خدا را شکر که
شما را داریم
که فراموشمان نمیکنی

مرسی


خواهش میکنیم
ما هیچ وقت دوستانمان را فراموش نمیکنیم
  • ناشناس سرشناس
  • عادت میکنم...
    به داشتن چیزی و به نداشتنش هرگز...
    به بودن کسی و به نبودنش هرگز...
    عادت میکنم...


    اینطور نمیشود
    باید یک غریق نجات همیشه همراهم باشد
    غرق در فکرت شدن اصلا دست خودم نیست …
    کاش فراموش میشد
    فراموش کردن خیلی بهتره تا عادت کردن
    زیبا بود