پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

بی نمک ترین مکان جهان احتمالا “دست من” است!

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۲۰ ق.ظ

نمیدانیم لامصب دستمان چرا انقدر بی نمک است که به دوست و آشنا و فک و فامیل (مخصوصا خواهرمان) هرکه خوبی میکنیم جواب خوبیمان را برعسک میدهد!!!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

شاید هم پیام رسان دستمان خراب شده!!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدپیامی را که در جواب خوبیهایش دوست دارد از بقیه بگیرد را اشتباه منتقل میکند! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن: ببینم! اگر دستم را چند شبانه روز در نمک بخیسانم بینمکیش میرود!؟ تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۲۰ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۶)

قشنگ مینویسی!

خوشم اومد!
سلام عزیزکم!

(پارازیت: اسمت چیه؟ بگم پرنسس آیا؟)

اره عزیزکم چرا که نه!

من میلینکمت!

توهم بلینک عزیزکم!

راستی اهنگ وبم عاشقشم!
سلام عزیزم چک کردم نظرات وبلاگم بسته نیست نظر هم واسم گذاشتن یه بار دیگه بیا ببین هنوز هم مشکل داره یا نه
سلام عزیزم وب خوبی داری موفق باشی
خوشمل مینویسی
دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم
من هم همین مشکل رو دارم
بی نمکی دست ها
قالبت قشنگه
آی لایک ایت
ناهید جون این روزا دست خیلی ها بی نمک شده