پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پی نوشت!

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱ ب.ظ
فقط چند تا پی نوشت:

+ این جمله که تو وبلاگا میزارن ... "نظر بدین" ... واقعا تأثیری هم داره تو جمع کردن نظرات؟

+ امروز واقعا کولاک کردم تو نوشتن دری وری! تو این چند ساله وبلاگ نویسیم هیچ وقت چند تا پست با هم نزاشته بودم

 - خوب ممکنه تا یه مدت غیبم بزنه واسه همین دارم چرت و پرتامو بر صفحه تاریخ مجازی حک میکنم

+ امشب عروسی دعوتیم

- نمیدونم ساعت چنده عروسی؟

- جالب اینجاست این کارت عروسی که به ما دادن سفیده و هیچ رد و نشونی از اسم عروس و داماد و مکان مراسم قید نشده و فقط روش نوشته خانواده محترم الف هـ ...

+ نمیدونم من چرا مثه بقیه زنا نمیرم از همین الان تا شروع مراسم ارایشگاه و ماس مالی و ...

+ دیگه دارم زیادی اراجیف میگم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۵)

وا عکس دختره که سمت راسته مطلب منم که سمت چپه! چ ربطی داره؟

ناهید گلم..خوشحالم..به جمع دوستام خوش اومدی عزیزکم!

ایشالا عروسی هم خوش بگذره..راستی..چندسالتونه؟
ســـــــلام
لینک شدی


علیک سلام
شما هم لینک میشی
به به سلام ناهید جون خودم..

الهی فدات بشم که این قد ادمو خوب درک میکنی..

اره بابا میان هرچی از دهنشون در میاد میگن..

میدونی ؟ حتی اگرم همه حرفاشون درست هم باشه من باز هم برام مهم نیست..

به همون دلایلی که گفتم..


بیخیال این حرفا
  • دختر ترشیده
  • سلام خوفی؟
    من که گفتم
    احتمالا حال و روز من خوب نبوده که حرفهات بهم برخورده
    ناسلامتی آبجیمی