پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

نجاااااااات!!!!!

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۱۷ ق.ظ

فک میکنم دارم بازم کم کم از وبلاگم زده میشم

تو رو خدا یکی منو نجات بده از این درد کشنده اعتیاد به اینترنت

خسته شدم از دستش ولی دست از سرم برنمیداره


پ ن: سر شب لپتاپ رو خاموش کردم رفتم نشستم تو پذیرایی در جوار خانواده
? دقیقه بعد مامانم : لپتاپت سوخته؟
من : نه
? دقیقه بعد بابام : اینترنتت شارژش تموم شد؟
من : نه
اندکی بعد بابام : چی شده حالت خوب نیست؟
من : نه چطور؟
یه ذره بعد مامانم : تو چته ؟ چرا سرت تو لپتاپ نیست؟
من : خب گفتم یکم بیام پیش شما بشینم !
بابام : مطمئنی طوری نشده ؟
مامانم : خب بگو چرا اینجوری میکنی آخه ؟
هیچی دیگه پا شدم اومدم لپتاپ رو روشن کردم
فک و فامیله داریم؟

پ ن: یعنی دقیقا جریانیه که من وقتی در منزل پدری به سر میبرم با خانواده ام دارم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۱۷ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۴)

  • ❤(◕‿◕)مارتـــز(◕‿◕)❤
  • _______%%
    ______________%%%
    _____________%%%%%
    ____________%%%%%%
    _____________%%%%
    _____________%%%
    _____________%%%
    _____________%%%
    _____________%%%
    _____________%%%
    _____________%%%
    _____________%%%
    _____________%%%__%%
    _____________%%%__%__%
    _____________%%%___%__%
    _____________%%%___%___%
    _____________%%%___%___%
    _______%%____%%%__%____%
    ______%__%__%%%%%%____%%
    ______%___%%_____%____%%
    _______%____%%%%%____%%
    ________%______آپم____%%
    _________%_______آپم_%%
    _________%%_ آپم ____%%
    ________%%_______آپم_%%%
    _______%%_آپم_________%%%
    ______%%__________آپم___%%
    _____%%______آپم_________%%
    _____%%_________آپم______%%
    _____%%%_____آپم_________%%
    ______%%___________آپم__%%%
    _______%%%_____آپم______%%%
    _________%%%%______آپم_%%%
    ___________%%%%%%%%%
    با داشتن چنین فک و فامیلی دیوار اتاق جای خوبی است برای کوباندن سرتان به آن.
    البته میتوانید روی کوباندن سر عفریته به طاق نیز اندکی تامل نمایید
    خوبی آبجی خوشملم؟
    این عفریتگان اینچنینند.در لغاتی تبحر دارند شرمسارانه
    این خط خطی پروفایلت معرکه س
    کلا اوستای عکس پروفایلی
    از 5شنبه ثبت موقت کردمش(خاک به سرم دارم از فرهنگ لغت عفریته ای استفاده می کنم!!!)
    پست داستانو میگم.هنوز کمی جای کار داره.بدجنسی نکنی بری بخونیش تا کاملش کنم.آبجی خوشمل پرنس
    کم با گوشیت جلوی عفریته ها اس بازی کن فکرای بد می کننا!
    فکر عفریتگان را که میدانی چگونه است؟ مدام انگ خیانت میزنند
    من که این همه ساله میشناسمت و داداشتم شماره تلفنتو ندارم بعد اس بازی می کنی اونم با مرد نامرحم؟!خاک به سرم
    شوور(شوهر) پرنسس؟ کجاهی؟ بیا ببین.....


    داداشی وقتی تو باشی و اینطوری با کامنتات منو بخندونی دیگه دلم از وبلاگم زده نمیشه
    اری اینهای فرهنگ لغاتی دارند از این شرمسارانه تر
    شما هم چه زود جوگیر میشوید فرهنگ لغات خودتان را نادیده گرفته از فرهنگ لغات عفریته ای استفاده میکنید
    مرسی بابت تعریفت از عکس پروفایل
    اره دیدم ثبت موقت زدی قبل اینکه بگی دیروز یه ذره اشو خوندم
    ولی با خودم گفتم بزار کامل شه بعد
    حالاکه گفتی دیگه چشم نمی خونمش
    باشه با گوشیم هم کمتر ور میرم جلوی این عفریته ها
    آخر اینها فکر میکنن با گوشی فقط میشود اس ام اس بازی کرد
    نیست خودشان تبحر خاصی در این زمینه دارند همه را به کیش خود می انگارند
    حالا ما یه چیزی گفتیم شما کجا جار میزنی
    ما مخلصیم آبجی گل پرنس
    پست رو گذاشتم کم با لب تابت ور برو
    برو بخونش ببین چطوره
    این داستان رو به اتمامه
    حدودا 20 قسمت دیگه مونده
    سوژه داستان بعدیم رو تو بده آبجی


    حالا کو تا بیست قسمت دیگه
    تو رو خدا منو از این یه کار معاف کن چه میدونم چه سوژه ای بدم آخه!
    اخی...منم یه چندمدتی بود از وبلاگم بدم میومد! تو چندتا پست قبلیم نوشتم..معلومه..ولی الان دیگه اینجوری نیستم! چون اجی های خوبی پیدا کردم.. تو و بقیه دوستا و خواهرای خوبم که به امید شون میام نت!

    هه هه! این مامان باباتم چه باحالن!شوهرت چی ؟> اون چی میگه راجب نت اومدنت؟
    من میفهممت ولی تو قوی باش قوییییییییی
    ســـــــــــــــــــــلام..
    لطف میکنید اگه همدردی کنید
    تفکر مامان باباتو عشقه!

    یعنی از شوهرت خوشم اومد

    چند ساله ازدواج کردین؟

    سیلام خوبییییییییییییییییییییییییییی ؟چه خبرا خوشمیگذره راستی منم از اونجا رفتم یهنی نجات پیدا کردم بوخودا اینقده الان راحتم که نگو تو بهترین کار رو کردی زود رفتی از اون جهنم


    همین که نجات پیدا کردی جای شکرش باقیه
    سلام خوووووووووووبی؟؟؟
    یه اتفاقی افتاده تو وبلاگم بگم چی؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    بعد از کلی تنبلی آپ کردم
    خو اینا تو دلم بود
    منم مثل تو بدجوری به اینترنت معتادم والان تو دوران سخت ترکم
    باحال بود بازم سر بزن
  • ناشناس سرشناس
  • من موندم خونواده شما آنتی ویروس کسپرسکی هستن که اینقد گیر میدن یا پزشک معالج فلج اطفال؟



    همه خونوادمو بیخیال بابامو عشقه