پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پست جدید

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۴ ب.ظ
دلم میخواد پست جدید بزارم

خیلی حرفا هم برای نوشتن دارم

ولی فعلا وقتشو ندارم

فردا شاید همه رو نوشتم


بعدا نوشت: یعنی من تو عمرم تا حالا پست به این مزخرفی نذاشته بودم هیچ... تا حالا برای همچین پست مزخرفی این همه نظر تبلیغاتی یکجا هم نداشته بودم!!! اونم نمیدونم ۶ یا ۷ تا با هم

بعدش اینکه تا حالا همچین نظری هم نداشته بودم که مطالبت واقعا مفیده و ...

من که تا حالا به مفید بودن مطالبم پی نبرده بودم خوب شد نمردیمو یکی بهمون گفت که جفنگیاتت مفیدن

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۴ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۴)

هنوز حرفای ناگفته دارم گوش کن
پرنسس یه سر به کافه پرنس بزن
بی صبرانه منتظر پستتم
وااااااااااااااای ناهید جونم بالاخره نظرای وبت واسم باز شد
نمیدونی چقد بدبختی کشیدم دیروز هرچی باز میکردم نظراتتو نمیومد
خلاصه شرمنده!
سریالی که نوشتی هم دیروز خوندم
ایول...بابا ایول..یهنی...خدائیش خیلی قشنگ بود
انگار یه نویسنده ای چیزی نوشته بودش!
ایول!
راستی قالبت که عااااااااالیه!
فقط کاش این خط خطی های ماندگارش بالاش بود چون اینقدر ریزه اصلا ندیدمش!
توپستت خوندمش بعد فهمیدم
الهی فدای حرفات بشم..بیا هرچه دل تنگت میخواهد بگو!
بابا این ای سوسول بازیا چی چیه؟وقت ندارمو اینا
مگه یه نوشتن چ قدر وقت میبره؟
به جای این همه که بری تی وی ببینی بیا وبلاگشوخی بودا ناراحت نشیا
وااااااای از دست این نظرای تبلیغاتی..
یعنی بووووووووووووووووووق بشن ایشالاااااا
  • دختر برفی
  • سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
    +افل از همه بگم که میسی اومدی
    +این آپم سریال نبود که فیلم سینمایی بودژ
    +منم زنگ عربی چهره م ایجوری میشه:
    +ولی واقعا رو سر اون موضوع اون شال که نوشتم خیلی واسم باحال بود.
    +میبوسمت
    +فعلا
    سلام وبت مهشره...من که حال کردم...
    یه سر به وب من بزن اگه خوشت اومد لینکم کن و خبرم کن تا لینکت کنم...
    یا علی
    شاعرانه...عاشقانه...بی کسی
    www.ehsaa30.blogfa.com
    **********************
    ************
    معلومه رو وبلاگت زحمت کشیدیا...
    ارزشش رو داشت...موفق باشی