پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

نظر سنجی

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۵۲ ب.ظ

 اومدم یه چیزی رو درباره قالب وبلاگ بگم

راسش خوب قالب وبلاگ یه هدیه است

اینکه همه گفتن قشنگه واقعا ممنون باید به اونی که زحمت کشیده اینو گفت

اما خوب در کنار اینکه همه گفتن قشنگه یه ولی هم وجود داشته

   - اینکه قالب خط خطی هاش قشنگه به وبت میاد اما مشکی بودنش با نوشته هام همخوانی نداره

   - اینکه اون عکس خط خطی ها یه خورده جلوی دید اینیکی نوشته ها رو گرفته و ناخوانا شدن

   - اینکه اون خط خطی پایینش خیلی ریزه

   - بعضی ها که کامنتاشونو خصوصی گذاشتن

   - داداش پرنس ما هم که با قالب قبلی بیشتر حال میکرده

حالا من موندم چیکار کنم!!!

میخوام شماها بگید اگه با قالب مشکل دارید عوضش کنم یا نه! آخه من در درجه اول نظر دوستام برام مهم هستن هرچند خودم قالبو دوس دارم و دلم نمیخواد زحمتای همایون جان هدر بره

به هر حال منتظر انتقادتون هستم

 

                

             

 

 رفته بودیم یک وبلاگی از بد حادثه یکی از عکسهای وب مربوطه به مزاجمان خوش آمد!

ما هم تا آمدیم راست کلیک نموده تا عکس مورد نظر را ذخیره بنماییم با پیغام I hate u  مواجه شدیم

یعنی دوستان ایرانی عزیز ما دو کلام خارجی هم که یاد میگیرند در جهت عکس یاد میگیرند

خوب ما هم برای اینکه با صاحب وبلاگ یک شوخی نموده باشیم و هم عکس مربوطه را برداریم از ترفند شکستن قفل راست کلیک استفاده نموده و عکس را برداشتیم و برای ایشان هم قسمتی از مطالب وبلاگشان را به عنوان نظر ارسال نمودیم

حالا ایشان امده اند در پست قبل کامنتی گذاشته اند که میتوانید مشاهده نمایید

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۵۲ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۹)

باعث افتخارم بود تبادل لینک با شما...مرسی عزیزم
سیلومممممم ناهید خاله
بابا جون من کلا از قالب مشکی زیاد خوشم نمیاد مگه این که خیلی خاص باشه.از این قالبا که عکسش کنارشه هم اصلا خوشم نمیاد!
دوست دارم عکس قالبم بالاش باشه!
قالب قبلیتو بیشتر دوست داشتم!
حالا دیگه هرجور خودت دوست داری!
امدیوارم که اول شده باشم!
سلام
قالبتون فقط برای خوندن نوشته هاتون یه کم مشکل داره
وگرنه مشکل خاصی نیست
به هرحال این یه هدیه هست دیگه....
خیییلییی قالب وبلاگت قشنگه میخوره به اسمش دوسش دارم دیدی که کلی اومدم از آقا همایون تشکر کردم الانم موضع خودم رو اعلام میکنم : حمایت حمایت
سلام
قبل تینکه من اسمتو بگم فکر کنم کسی نمیدونست و همه با نام ژرنسس میشناختنت نه؟
خراب کردم!!! ببشقید
پرنسس عزیز ضمن عرض تشکر خدمت آقا همایون بابت قالبشون باید بگم این قالب ربطب به خط خطی نداره. اون علامتایی که اون خانوم داره میزنه یه جور شمارشه مثل کسایی که توی زندانن یا توی جایی فقط منتظر گذر زمان یا چیزی هستن اما ربطی به نوشته های تو و جنس اونا نداره.قالب قبلی یه جور دنیایی رو ترسیم می کرد که زیبا بود به همراه شیطنتای خاص که کلا با تو و نشته هات همخونی داشت.باز هم نظر نظر آبجی گلمه
آبجی ناهید
این MRS-MIM مخففه چیه؟ به گمونم طرف اصفهانیه که واسه کپی یه عکس از وبش داره جونش از حلقومش میزنه بیرون نه؟
اسمشم فکر کنم فهمیدم مخفف چیه!
(با لهجه اصفهانی بخون)مریضس دارد میمیرد(MaRizeS dared MIMired)
خلاصه اگه ناراحتشی برم وبشو هک کنم و بیارمش پایین
غلط کرده به آبجیم حرف زده دهه



واقعا زدی به هدف
واقعا دس مریزاد داری که تونستی اسمش رو حدس بزنی
نه داداشی ازش ناراحت نیستم بیخیال
این غیرت غیورانه برادرانتو برم


نه بابا پرنسس را فقط به خاطر این نوشته ایم که با قلعه مان همخوانی داشته باشد
اکثرا میدونن من اسمم کیه
سلام عزیزم مرسی که امدیی ببخشید که خبر ندادم وقت نداشتم فقط امدم مطلبو گذاشتمو رفتم بیرون از این به بعد خبر میدم مدرسه ها که شروع شدن کمی سرم شلوغه کمتر میام
راستییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاییزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز مبارک
اول مهرررررررررررررررر مبارکه
  • دختر برفی
  • سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
    من که دیر رسیدم.


    ببخشید


    اکشال نداله [بوس]