پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

برگشت قالب به حالت اولیه

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۴۸ ب.ظ
قالب وبلاگ طبق نظرات دوستان و همچنین خواسته خودم به قالب قبلی برگشت

من خودم کلا وقتی زیاد با قالب مشکی روبرو میشم حالت افسردگی میگیرم

اما خوب اون قالبو هم دوست داشتم 

به همین خاطر خواستم تو قسمت قالب صفحات جداگانه ازش استفاده کنم

اما خوب یه طوری طراحی شده که برای صفحات جداگانه فک کنم جواب نمیده!

آخه هرچی تو صفحه نوشتی رو نمایش نمیده و فقط انگار به صورت یه تست قالب درمیاد

واسه همین دیگه نشد ازش استفاده کنم


پ ن۱: تازگیها نمیدونم چرا هی گشنم میشه!

پ ن۲: پاشم برم هم یه چیزی بخورم هم یه فکری واسه شام بکنم این اینترنت واسه من نون و آب نمیشه

پ ن۳: آخرش من از دست این بلاگفا خودمو میکشم اون عکسی که قبلا واسه پروفایل وبلاگم گذاشته بودم پسوندشم جی پی جیه اما این بلاگفای اسکل همش خطا میده که باید عکس با پسوند جی پی جی بزاری!!  

پ ن۴: کسی خبر نداره چرا جی میل باز نمیشه؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۴۸ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۱)

  • ناشناس سرشناس
  • سلام دوستان
    ما که تلاش خودمونو کردیم که یه قالب قشنگ واسه این وبلاگ طاحی کنیم حالا اینکه مورد تایید شماها قرار نگرفت دیگه تقصیر من نیست
    گرچه من میخواستم ناهیدو سوپرایز کنم وگه نه با سلیقه خودش طراحیش میکردم
    البته ایین قالبب خودش آخرشه


    مرسی همایون جوووووون
    تو که کارت درسته
    من قالبو دوس داشتم ولی خوب نظر بقیه هم محترمه
    این قالب هم قشنگه به هرحال به همایون بگو قوی باشه و روحیه ش رو از دست نده


    باشه حتما به ایشان اطلاع میدهیم
    سلام
    به به مبارک باشه
    چهره وبت قشنگ شده

    میگن جی میلو تحریم کردن


    ممنون مهدی جان
    بعله دیگه همین مونده بود بیفتن به جون جی میل
    جیمیل بعضی وقتا گوگل گیر داره
    سلام
    ممنون که قالبو به شکل قبلی برگردوندی
    فضای وبت دلنشین تر شده
    جی میل و اکثر بخش های دانلود رو بستن به دلیل اینکه کسی سمت فیلم موهن و مزخرفی که علیه اسلام ساختن نره
    متاسفانه برخورد ما با این مشکلات در حد پاک کردن صورت مساله است. به جای اینکه طوری با اونا رفتار کنیم که دیگه جرات نکنن همچین فیلمی بسازن میایم خودمونو تحریم می کنیم
    راستی ناهید عزیز موضوع برای داستان سری بعدم ندادیا
    سلام
    ممنون که قالبو به شکل قبلی برگردوندی
    فضای وبت دلنشین تر شده
    جی میل و اکثر بخش های دانلود رو بستن به دلیل اینکه کسی سمت فیلم موهن و مزخرفی که علیه اسلام ساختن نره
    متاسفانه برخورد ما با این مشکلات در حد پاک کردن صورت مساله است. به جای اینکه طوری با اونا رفتار کنیم که دیگه جرات نکنن همچین فیلمی بسازن میایم خودمونو تحریم می کنیم
    راستی ناهید عزیز موضوع برای داستان سری بعدم ندادیا


    خواهش میکنم داداشی
    اره واقعا... ادم نمیدونه به اینا چی بگه؟
    داداشی خوب موضوع به فکرم نمیرسه فک میکنم خبرت میکنم
    سلام آخجون بالاخره چهارشنبه شد و تونستم بیام تو اینترنت ازوقتی که این مدرسه های مزخرف باز شده افسردگی گرفتم امیدوارم که بازم بتونم بیام البتهاگه این دبیران محترم منو نکشن
    من که هردوتا قالبتو خیلی دوست داشتم
    أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ!
    چرا اونو برداشتی قالبو میگم!من خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست داشتمش اینو اصلا دوست ندارم!این مثله ویای لوس و بی نمک که همش از اینور و اونور کپی میکنن میشه اون خوشگل بود!
    میگن گوگل فل فل شده منم نمیتونم برم تو جی میلم!
    راستی اپیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم بیا!
    راستی نکنه حامله ای گشنه میشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • دختر برفی
  • ولی خدایی هردوتا خوجلن.
    واسه همین این نظرم میشه:
    هردوتا قالب رو بذار

    اگه تونستی

    +بلاگفا قاطی کرده ها


    من که خواستم هر دو تا رو بزارم یکی واسه صفحات جداگانه یکی قالب کلی اما نشد
    انقد حرص نخور


    حرص داره خو