پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

موضوع داستان

جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۳۳ ق.ظ

سلام به دوستای عزیز بلاگفاییم

راستش میخوام راجع به یه موضوعی از همفکریتون استفاده کنم

من یه داداش پرنس دارم که یه کافه داره و توش داستان مینویسه... لطف کرده و تو وبلاگش اسم منم نوشته و داستان زیباشو با اسم هردومون نوشته که منو کلی شرمنده کرده

این اولین داستانشه که تو وبلاگ نوشته و چند روز قبل داستانش تموم شد

حالا از بنده بی ذوق خواسته که برای داستان بعدیش یه موضوع بدم که داستانش چطوری باشه

من که از این داستانای رمانتیک بلد نیستم که به فکرم یه موضوع عاشقانه برسه... فیلمم که میبینم یه فیلم ترسناکه یا خوناشامه یا جنگی و بزن بزن... اگه به من باشه که میگم یه داستان راجع به خوناشاما بنویسه

واسه همین دیدم اگه داداشم به امید من بمونه که هیچی... خواستم شما یه موضوع اگه به ذهنتون میرسه واسه داستان داداشیم ارائه بدین

اگه به وبلاگش سر بزنین و همونجا نظر بزارین هم که چه بهتر

از همین الان از لطفتون ممنونم


بعدا نوشت: نه بابا مثه اینکه از دست دوستان هم کاری ساخته نیست خودم باید یه فکری بکنم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۳۳ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۰)

داستان عاشقانه میخوای؟
وبش کجاست؟؟؟میتونی بهش بگی در مورد یه دختر و پسر بنویسه که هر کدوم در یه وهله ای قصد داشتن همو کنار بزارن یا خیانت کنن به هم ولی چون عشقشون واقعی بوده برگشتن به هم و یا دو نفر که از هر لحاظ به هم میخورن ولی خودشون میدونن فقط دوستا ی خوبی واسه هم هستن و ادمایی رو واسه زندگیشون انتخاب میکنن که متقابل خودشونن ولی اونا رو با همون تضاد ها دوست دارن !ببخشید من این تز ها رو داشتم البته میدونم چرت و پرت بود ولی بداهه همینا به ذهنم رسید!در مورد خصوصی هم بگم که مشکلی نیست من اصلا ناراحت نمیشم خصوصی کامنت بزاره کسی ‍!
در مورد مبانی هم بگم رشتت کامپیوتر بوده؟؟؟؟نه زیاد تغییری نکرده اونطو.ری که من شنیدم ولی من خیلی عاشق این چرت و پرتام!


ممنون از ایده هایی که دادی
اره لایک که داشته هیچی نزدیک هزار نفرن شیر کردنش رو دیوارشون!!!
  • دختر برفی
  • سیلام آجی.
    نه قالبم واسه خودم خوبه.نیدونم چرا بهم ریخته واست نشون میده.
    والا منم موضوعی به ذهنم نمیرسه.



    من این چیزا حالیم نیست زود باش یه موضوع بگو
  • دختر برفی
  • سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
    نه 3شدی. نقره میگیری
    آخه نمیشه که آجی جونم. میهن بلاگ مثل بلاگفا نیست که اولین نظر رو بذاره بالا.همینطوری میبره پایین تر از همه.
    :دی


    میدونم عزیزم
    قبلا تو میهن بلاگ هم وبلاگ داشتم
    خوب نقره هم خوبه که من راضیم
  • دختر برفی
  • این سایتی که ازش قالبم رو گرفتم فیلتر شده واسه همین قالبم اینجوری شده.
    وقت ندارم قالب تازه بذارم.ببینم امشب میتونم.
    چشم یه فکر میکنم واسش.
    فردا سرکلاس فکر میکنم


    هر کاری کردم برات نظر بزارم کد نظرات نیومد
    مجبور شدم همینجا بنویسم
    قالب جدیدتو دیدم قشنگه مبارک باشه
  • دختر برفی
  • وای آجی خودت رو نَکُش .
    ای صفحه ی لعنتی.
    بعضی وقتها واقعا.............
    منم با همون خون آشام موافقم! ! داستانی عاشقانه معنی نمیده که
    داستان باید خون و خون ریزی باشه . .


    آی گل گفتی
    داستان باید خون و خونریزی باشه
    فدای تو الان از دانشگاه اومدم قشنگ در مغزم رو بستم خودم هم بیشتر داستانهای اجتماعی میخونم اما چشم فکر میکنم اگه به ذهنم اومد خبر میدم


    مرسی ماهان جان اشکال نداره هروقت در مغرت به روی ما باز شد یه موضوع داستان از خودت بروز بده
    ممنون از تک تک دوستان بابت هم فکریشون
    جدی توی فیس هم لایکم کردن؟
    جالبه یکی از دوستان گفت ها من باور نکردم!!!
    ناهید عزیز خیالت راحت این بار توپتر از همیشه میام
    به بچه های وبت هم بگو قدمشون سر چشم
    وب خودشونه
    مرسی که یه پست رو به من اختصاص دادی


    خواهش میکنم داداشی وب منو تو نداره که
    تو داستان جدید شروع کن من به دوستام میگم بیان بخونن
    چه جالب پس لایک هم شدی!!! خوب لایکم داری دیگه