پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

اثرات دوران تاهل!

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰ ب.ظ

رفته بودیم باشگاه یکی از دوستان دوره دانشگاه را دیده ایم...

چقدر تغییر کرده است!

کج و معوج ... چاغ و چله درست شبیه به تانک ... ظاهر اراسته انروزهایش به ظاهری بسیار شلخته مبدل شده ... یک کالسکه به همراه یک عدد نوزاد درون ان .... اه اه حالمان را به هم میزند از هرچه زندگی مشترک است

خدا را شکر میکنیم که هنوز زندگی این بلاها را سرمان نیاورده

میگویم: چقدر تغییر کردی! چرا انقدر چاغ شدی؟

با افتخار میگوید: شوهر کردن بهم ساخته!!!http://www.freesmile.ir/smiles/46219_ni6qd8cj0nttk7t5.gif

یعنی واقعا نمیدانم به همچین موجود روی ابر سیر کنی باید چه بگویم!!

میگم این وضعیتی که من دیدم نشون میده شوهر اصلا بهت نساخته

با یک لبخند تلخ و سرد از بنده دور میشود...

سرگرم کار خودم میشوم و با خود میگویم دل خوشی دارد این وضعیتی که من دیدم نشانه بدبختی بود....

 

 

پ ن: سریال حریم سلطان را نگاه میکنم با دیدن خرم احساس میکنم خودم رو میبینم.... نمیدونم چرا احساس میکنم بعضی از رفتارهاش مثه منه!

پ ن: منزل پدری بودیم و به دور از لپ تاپمان کم مانده بود بزنیم به کوه و بیابان

پ ن: شوشو خان ما فردیست کمی تا قسمتی مبتذل! قربان صدقه هایش هم مبتذل می باشد برای همین نمیشود اینجا از او نوشت زیرا ممکن از بزنند فیلترمان کنند... برای همین نقشش اینجا در وبلاگمان کمرنگ است..

پ ن: عاشق فیلم خاطرات یک خوناشام میباشیم... تازگی ها شبکه ام بی سی با دوبله فارسی دارد از اول ان را پخش میکند... هورااااا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۴۶)

یوهووووو !


هههه
سنگین باش
:)) اونی که خوند اون پست و هیچ واکنشی از خودش نشون نداااد !


پس لازم شد بیاییم دهنش را سرویس کنیم
:)) چه دوستی داشتی هاا !


بههههله دخیخا
خل می باشد به گمانم
ههه ! با چی سرویس میکنی ؟!


با ملاقه
خیلی خوبه موافقم ! اما ما اینا رو هم امتحان کردیم ! از رو نمیره آخه !


خو حالا شما ما رو ضایع نکن یک فکری میکنیم برایت
aaa man cm avali bodam ! =))


اری خوش باش
فدااااااات
ضایع نکردیم ولی یه فکری بکن برایمان !


همان فکری که خودتان کردید بهترین راه حل می باشد
  • دختر برفی
  • سیللااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
    +خو دلش خوشه که شوهر کرده بچه هم داره...شاید اینا آرزوهاش بودن حالا چون بهشون رسیده افتخار میکنه.هان؟

    +به کوه و بیابون نزدی یعنی؟ الان تو خونه تون نشستی؟خیالم جمع باشه؟
    +آخی چی شوهر کمرنگی
    +فای اجی... خوناشام؟


    خو شاید همینطوره که تو میگی
    داشتم میرفتم به کوه بیابان که اوردند لپ تاپ را به ما دادند و گفتند بیا بگیر خونت نیفته گردنمون
    بیشاره شوشو
    خوناشام که خوبه!
    درود بر شما


    مهرگان فرخنده باد


    مهرگان جشن ملی و باستانیمان بر همه ایرانیان و پارسی گویان جهان

    خجسته باد



    ** خداوند نگهدار ایران باد **
    .


    همینطور مهرگان شما نیز
    ئه! آپ کردی کهـ! من ساعت 7 اومدم آپت نبود ولی زده ساعت 4!!!
    آغا این دختر عمه ی گرام ما هم بدناجور بهش ساختهـ...!!!
    47 کیلو بود الان شده است 85 کیلو!!!!!
    تمام هیکلش هم شکم است و باسن مبارکــــ...!!!
    تازه هنوز در دوران عقد میباشند!!!
    شوهر گرامش هم مدام جلوی جمع این شکم گنده اش را مسخره میکند و اما موقع شام و ناهار هر آنچه در سفره یافت میشود را به زور میبندد به خیک این دختر عمه ی ما!!!
    و دیگر اینکه به ما شوهر نکرده ساخته است!!!!
    و در این چندماهه 5 کیلو چاق گشته ایمـ گویا!
    دهنمان صاف است!!!
    تابستان باشگاه میرفتم جهت تدریس رقص(حرکات موزون) پدر خودمان را درمیاوردیم دهن خودمان را سرویس میکردیم آخر ماه دیدیم چهارصد گرم هم بر این هیکل افزوده ایمـ...!


    جدی نمیدونم والا... من همون موقع که ساعت زده یکسره نوشتم و فرستادم!
    اینطور که گفتی کاملا مشخصه که بدناجور بوده
    خدا رحم کند پس ایشان یا همان روز عروسی یا شاید چندی بعد از عروسی به حول و قوه الهی مثل بادبادک احتمالا بترکند
    پس شما بهتر است اصلا به فکر ازدواح نباشید
    اجی چرا وبلاگتو زدی درب و داغون کردی؟؟؟؟
    این که دوست پسرتون پیکان داشته باشه یا فورد موستانگ فرقی نداره ،

    مهم اینه که …

    ولی نه !

    راستشو بخواین خداییش خیلی فرق داره … !!


    چرا فرق نداره... دفعه دیگه خواستی از این خودشیرینی ها بکنی اول فکر کن
    انقدر دوست دارم وقتی یه چیزی از دستم میفته بگم اوووپس ؛

    ولی همیشه اون موقع هول میشمُ میگم یا اباالفضل....


    هههههه
    وقتی یه بار از یه نفر ضربه می خوری

    درست مثل این می مونه که با ماشین بهت زده و داغونت کرده

    ولی وقتی می بخشیش

    درست مثل این می مونه که بهش فرصت دادی

    تا دنده عقب بگیره و دوباره از روت رد بشه تا مطمئن بشه چیزی ازت نمونده…


    دخیخا همینطوره...
    به بابام میگم اگه من یه روز سکته مغزی کردم، اعضا ی بدنم و اهدا کنین...

    برگشته میگه برو بابا تو مغزت کجا بود که بخواد سکته هم بکنه!!!!

    به فکر یه راه دیگه باش!!!!


    چند شب پیش سالگرد ازدواج مامان و بابام بود. اومدم تیریپ نمک بردارم، به بابام گفتم: بابا اگه زمان برگرده به عقب، باز با مامان ازدواج می‌کنی؟ گفت: آره، ولی تو رو به دنیا نمیاوردیم!
    ممنون پرنسس جوووووووووووووووووون.حسرت به دلم موند یبار واسم یه شعر بذاری.
    دلم خوشه پرنسس یکی یدونه هس


    وااااااااای دیگه دارم شاخ در میارم!!!!!!!
    میشه بگی این همه صمیمیت بین منو تو کی به وجود اومد که من خبر ندارم
    شعر بگم واست!!!؟
    شما خودت که فک نکم تا حالا یه دونه از پستهای منو خونده باشی
  • ساحل مهربانی
  • خاطرتت خیلی جالبن دوسی.
    بسی لذت بردیم.


    ممنون از لطفت عزیزم
    سلام وبلاگ توپی داری دوست من به منم سر بزن . منتظر حضور گرمت هستم.


    اره واقعا... مثه اینکه توپ وبلاگم ترکیده تو صورتت که انقدر با عجله نظر دادی که یادت رفته ادرس وب بزاری!
  • دُختَرَک - خَط خَطی هآی ِ مَن وَ تُو
  • الهی به زودی شوهر به شوما نیز بسازد :دی


    نــــــــــه خواهش میکنم نفرمایید
    فاصله گرفتن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ؛ زمان به ما نشان خواهد داد که هیچ جانشینی برای آن ها نیست...!


    ما که چیزی نگفتیم!!!!!
    بر منکرش لعنت
  • ساحل مهربانی
  • آره. ببخشید.
    نمی دونم چرا نوشتم نرگس
    با این که داشتم اسم نویسنده رو نگاه می کردم.
    درستش کردم.


    مرسی
    سلاااااااااااام خوبی چی شد کجا رفتی یهو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تازه نطقم باز شده بود!
    وای واقعا چرا همه ی دخترا ازدواج میکنن 100 برابر میشن من که هزارتا دختر خاله و دختر داییو ... دارم همشون همین طوری یه تنی وزن اضافه کردن!
    از شناختی که ازت پیدا کردم فک کنم خیلی شبیه خرمی!
    حالا مگه شوشو چی میگه شیطون؟؟؟؟؟؟
    من اخر نتونستم ام بی سی رو بیارم منم ومپایر دایریز میخوام!!!
    اون یارو که تعریف کردی رو رفتم وبشو دیدم چه سر خوشیه!!!


    نمیدونم یاهو قاط زد
    نمیدونم باید حتما یه تحقیقی در این باره بنماییم... مخصوصا راجع به اینکه اگه ازدواج رو چاغی ادما تاثیر میزاره پس چرا رو من و شوهرم تاثیر نمیزاره :دی
    دلت بسوزه ما ام بی سی داریم شما ندارید
    سحر نمیدونم راجه به کی حرف میزنی !!!
    آها فهمیدم کی رو میگی
    به لب تاپ و اینترنت که ناجور ما هم معتادیم خدا خیرمان دهد خخخخخخخ


    خدا لپ تاپ و اینترنت را خیر دهد که ما را از بیکاری در آورده خخخخخ
    خدا این اینترنت و لپ تاپ و کامپیوتر را برا همه ی معتادان عملی نگه داره واقعا. من که بدون اینا میمیرم.
    وای خون آشام. اَی( این شکلکه که بعد پ.ن آخریه گذاشتی خیلی مشتیه.)
    فدات


    آآآآآآآآآامـــــــــیـــــــــــــــن
    نترس عزیزم من پیشتم
    فدای شوما
  • ♀кħãηόόмί♀
  • خاطِـــره هـا را رشــوه میـــدَهَــم بہ روزهــایَـــم

    تـــا از بــــےتــو بـــــودَن صِــدایِشــان دَرنَیــایَــــــد




    که اینطور!!!
    زیبا بود... ممنون
    انـدوه که از حــد بگــذرد جایش را می‌دهد به یک بی‌‌اعتنایی مـزمـن!

    دیـگه مـهـم نـیـســت بـودن یا نـبـودن!

    دوست داشتن یا نـداشتن!

    دیگه حسی تو رو به احساس کردن نمی کشاند!

    در آن لحظه فـقـط در سکوت غـرق میشـی

    و فقط نـگـاه می‌کـنی, نـگــــــــــاه…..!0





    هــــــــی روزگار
    سلام

    خوبی؟

    از نوشته هات لذت بردم

    به منم سر بزن

    منتظرتمااا . . . .






    سر زدم نظرم گذاشتم
    هر چند میدونم تو اصلا وب منو نخوندی
    ما بازگشتیم گویا :|



    خوش امدید که خوشمان امد از آمدنتان
    یادت را از من نگیر ...

    بگذار من هم مثل سهراب بگویم :

    دلخوشی ها کم نیست !


    ایول... بسی حظ بردیم
    نپرس چرا سیگار میکشی !

    بپرس چی میکشی که انقدر سیگار میکشی ...


    یادم باشد از شوشو بپرسم
    یه زمانی نمیدونستیم دلار چیه سکه چیه تورم چیه !

    بزرگترین دغدغه ی زندگیمون این بود که آدامس میخریم عکسش تکراری نباشه ...


    ههه
    دقیقا
    آدمهایی که به جای فریاد سکوت می کنند

    بالاخره روزی به جای صبر کردن در را باز می کنند و می روند !


    آره مثه من ممکنه یه روزی همین کارو بکنم
    همیشه سکوت علامت رضایت نیست

    شاید کسی دارد خفه می شود

    پشت سنگینی یک درد !


    آری گاهی نیز جواب ابلهان خاموشیست
    فراموش کردنت برایم مثل آب خوردن بود

    از همان آب هایی که می پرد توی گلو

    و سالها سرفه میکنیم !


    سلام آبجی لینکت کردم.اگه وقت کنم بهت سر میزنم همیشه آخه فقط جمعه ها بیکارم و بقیه ی روزا دانشگاهم.
    ...مهمترین کاری که باید به کاربران ایرانی گوشزد کرد این که بابا جان اول ایمیلwww نداره والا نداره بلا نداره...
    بای تا های آبجی


    مرسی از لینکت
    منم همین الان لینکت میکنم
    اشکال نداره هر موقع اومدی قدمت روی چشم
  • خانم همسـر
  • شوشوی ما نیز بسان شوشوی شما !


    به گمانم تمام شوشوها همین گونه باشند
  • خانم همسـر

  • کج و معوج ... چاغ و چله درست شبیه به تانک ... ظاهر اراسته انروزهایش به ظاهری بسیار شلخته مبدل شده ... واقعا کی میتونه مثل ما زنها اینقدر به جزییات در یک نگاه توجه کنه؟!


    هیشکی!!
    والا
  • ساحل مهربانی
  • ینی من الان انقد تحت تاثیر قرار گرفتم که می خوام وام بگیرم که واسه برادر شوعرت لپ تاپ بخری بلکه دست از سر کچل لپ تاپت برداره!

    +دلم می خواد خفه ش کنم.


    واااااااای قربونت برم اگه این کارو بکنی که از یاد کی میره
    پس بیا با هم خفش کنیم
    بـــــه چــــه میـــخنــــــــدی تـــــو ؟

    بــــه نـگـاهـــــم کــــه مـسـتـــــــانــــه تـــو را بــاور کــــرد

    یــا بـــه افـســـــــــونـگــــری چـشـــــمـانت

    کــه مـــرا ســـوخت و خــاکـسـتـــــر کــــرد ؟

    خـنــــده دار است ، بـخـنـــــــد !!0


    یه لحظه قبلش شکه شدم گفتم من که به چیزی نخندیدم
    بعدش دیدم نه شعره
    مرسی دمت گرم قشنگ بود
    خواهش ناناسمممم...وظیفمه دوستتم دارممممم قربونت برم


    وااااااااای ما را بسی خجالت در بر گرفت
    khaterate yek khon asham?!!!!!!! wow
    ajab onvani beshe baraye dastanam
    abji kheily mikhlesim
    babate dastanaee ke tooye webemoonam mizari mamnonam


    به به دادش پرنس خودمون
    کجا بودی چند وقته؟
    آره خاطرات یک خوناشام این عنوان تکراری میشه ها !!!
    ما بیشتر داداشی
    قابل نداره وظیفه اس
    سلااااااام...ناهید بانوی عزیز
    حمل بر بی معرفتی نباشه نتم داغوووون بود تو بلاگم زیره سی امت توضیحیدمزجگ
    هوووووم....
    میگم پزشکا واسه اینا که لاغریه شدید دارن باید ازدواج تزویج کنن چرا این همه دارو و مکمل الکی مینویسن
    اهم اهم....میگویم به نظرتان شما پس از پر کردن یک عدد کالسکه چگونه خواهید شد آیا؟!
    اصلا چه کاریست که آدم گند بزند به هیکلش این همه بچه ی بی سرپرست هم خدا را خوش می آید هم بنده اش را
    البته شوشو و خوانواده ش را که در حکم ارکان اصلی هستند خوش نمی آید
    کاره بسیار خوبی میکنی که از شوشو نمینویسی....
    ما بسیار بسیار چشم و گوش بسته تشریف داریم برایمان خوب نیست...
    من نیز عاشقش میباشم و البته که بدون دوبله اش را دیده ام....
    از سی ام های بسیار زیبایتان بسیار مسرور شدیم ناهید بانو جان




    سلااااااام دوست عزیز
    آری میدانم همیشه می آیم جواب کامنتهایم را از زیر کامنتهایت میخوانم
    خوب شوهر تجویز کنن که چی بشه داروخونه که شوهر نمیدن بهشون باید همون مکمل رو بنویسن تا بعدا یه شوهری پیدا شود و اینها به طور کلی به صورت تانک درآیند
    ههههه والا ما از زمانی که یادمان می آید که به سن بلوغ رسیدیم و تا کنون که ازدواج نمودیم همان 8-47 کیلو بوده ایم حالا نمی دانم با یک کالسکه پر چه بلایی سرمان خواهد آمد
    آری چه کاریست که آدم گند بزند به هیکلش این را خوب آمدی موافقم اما بچه بی سرپرست را موافق نبودیم
    اری بدون دوبله اش را ما نیز تا فصل 3 دیدیم اما اکنون از اول پخش میشود و کیف میدهد این خوناشام ها و خون و خونریزیها
    این کامنت ما هم عجب پستی شد برای خودش
    سلام
    مثال دوست شما کسی است که خودشو به خواب زده و به این راحتیها نمیشه بیدارش کرد....توی این دوره زمونه برای بچه دارشدن باید عاقلانه رفتار کرد...


    آری این دوست ما کاملا در خواب ناز به سر میبرد
    قبلنها در کلاس هم کلا سوژه خنده و سرکار گذاشتن بود توسط پسرها
    بابا با این شمشیر میخوای کی رو بکشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ترسیدم


    هر کسی را که در این دربار گستاخی کند
  • ناشناس سرشناس
  • چاق شده که خیلی خوبه
    فراورده های گوشتی ایران با کاهش تولید گوشت رو به ررو شدن
    بهترین روش برای چاق شدن شوهر کردنه




    :)))
    اونقده تبلیغ این حریم سلطان رو کرد این جم که جذبش شدم اما الان حوصلشو ندارم خیلی کشدار ومضخرفه ویه کارگردانی بسیار ضعیف داره!
    راستی فرکانس ام بی سی رو اگه بم بدی لطف کردی رفیق! فقطبگو رو کدوم م ا ه و ا ر ه هست!


    آره باهات موافقم کارگردانی ضعیف و کشدار رو خوب اومدی
  • الهه شرقی
  • سلام ناهید خانم وبت قشنگه .لطفا یه سری به وبلاگ من بزن


    ممنون... باشه