پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

مایع سفید کننده!

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۶ ق.ظ

ما هر چه میخواهیم از این افراد قلعه هزار اردک چیزی ننویسیم که خدای ناکرده غیبت به حساب نیاید و شما نیز با خواندن خاطرات ما به گناه نیفتید اما خودشان کاری میکنند که مراتب نوشتن در بابشان برای ما فراهم شود و باز روز از نو روزی از نو...

گویا مادرشوهر ماده سفید کننده لازم دارند ما هم یک چهارلیتری مایه سفید کننده که به تازگی جناب شوشو خریداری نموده و هنوز پلمبش نیز باز نشده را به خدمتشان برده و میگوییم این برای ما زیاده اگه بطری، جعبه ای چیزی داری مقداری از این را برای خودت نگه دار... http://www.freesmile.ir/smiles/46219_ni6qd8cj0nttk7t5.gif

ایشان نیز پس از گذشت دو روز گویا هیچ مخزنی برای پر نمودن مایع سفید کننده پیدا نمیکنند و میگوید دیروز رفته بودیم بیرون گفتم یه سفید کننده کوچیک واسه تو بگیرم آخه چیزی پیدا نکردم که برات توش مایع بریزم!!!

یعنی ما را که میبینید دچار سردرگمی بسیار عجیبی شدیم که این حرف یعنی چه! برود برای من مایع کوچک بگیرد که چه شود! من که خودم یک چهارلیتری مایع دارم!

گفتیم مشکلی نیست من خودم یک بطری دارم میارم بهت میدم برای خودت پرش کن

حالا دیروز از پایین پله ها صدایمان میزند که این مایع سفید کننده رو گذاشتم رو پله بیا ببرش پای کسی بهش نخوره بریزه...

ما نیز وقتی رفتیم در کمال ناباوری دیدیم که همان بطری کوچکی که خودمان به ایشان داده بودیم را برای ما تا نصفه پر نموده اند و مابقی مایع را برای خود نگه داشته اند...

یعنی به قول بچه ها گفتنی..

من:

بطری کوچک:

مایع سفید کننده:

سازنده مایع سفید کننده:

مادرشوهر:

واقعا نمیدونم کجای حرف من ناواضح بود که بیا این برای خودت!!!

 


دوست داریم قسمت نظرات را فعال بگذاریم اما میبینی یکی میره تو اون اخرین پست وبلاگ نظر میزاره بعد میاد گله هم میکنه خو من از کجا ببینمش
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۶ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳۲)

خودمونیم ناهید جان عجب مادر شوهری داری در کمال خونسردی کاری را که خودش خواست انجام داد ماشاالله به این اعتماد به نفس باید به این مادر شوهر جایزه داد به خاطر این همه اعتماد به نفس


آری اعتماد به نفس دارند در حد لالیگا
ولی جایزه نه به ایشان جایزه اگر بدهیم ما را بدبخت خواهند کرد [تشویش]
  • ساحل مهربانی
  • و بلاگستان:


    اینیکی رو از قلم انداختم خوب شد گفتی
  • ساحل مهربانی
  • آقا غیبت نیس.
    نوگران نباش.
    اطلاعات عمومی مون زیاد میشه.


    درود بر خودم که انقدر در جهت امر افزایش اطلاعات عمومی خیر می باشم
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • سلام سلام و دردود فراوان

    به به آبجی جان این شکلکهایی که گذاشته اند برای وبلاگمان آبجی بنده هستن برای اینکه خالی شه گفتمش بفرست


    یعنی الان من کلا سر در گم شدم نفهمیدم منظورت چی بود!
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • وای وای نظرات فعال می باشد

    آها این مادر جآن شوما چقد زرنگ می باشند

    من بودم می گفتم اینو هم ببره نیازش می شه جآن خودم قوطی خالی می بردم براش


    وای ای اووووه حالا دس دس دس قررررر [نیشخند]
    به توصیه شما عمل کرده و همین فردا میرویم ان نصفه مایع را هم به ایشان میدهیم شاید لازمش شود!
    آری
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • در مورد اخرش ک نوشتی ک نظرات ÷ایین میدن خو برو گزینه امکان درج نظر جدید و بزن ک نشه نظر بدن اونجا


    اینو که خودم میدونم اما کی حوصله داره هر دفعه بره نظرات رو تغییر بده [شکلک پرنسس تمبل]
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • راستی تو هم خعلی به وبلاگم میای



    من که خعــــــــــــــلی
    سلووووووووووووم چطوری ؟؟؟
    خبری ازت نیست کجاااااااااااااااااااااااااااایی؟
    این مادر شوهرتم خیلی باحاله هااااااااااااااااااااا!فک کن احتمالا گفته پول بچمو مایع سفید کننده خریده، بدم به این دختره حروم کنه چرا ؟؟؟خودم مصرف میکنم!!!!!!!!


    یک ساعته دارم تلاش میکنم یه کلمه دیگه کشف کنم به جای اون ووو ها که با سلام جور در بیاد
    حتما پیش خودش اینگونه فکر کرده گویا
    ههههههههههههههههه!
    اساسا مادر شوهرها اینگونه اند!
    این تریپ آخر مادرشوهره رو خوب اومدی!
    اون شکلکه شیطونه رو میگم!


    آری خودم نیز با ان قسمتش خیلی حال نومودم
    سلام
    خو شما نیاز بهش نداشتی
    که اونقدرش بهتون داده !!!!



    آره من اصلا مایع سفید کننده میخوام چیکار!
    شوشو همون موقع که خریدش گفت واسه مامانمه تو اصلا دست به پلمبش هم نزن
    هووووم....
    مادشوشو است دیگر...
    بیش از این انتظار نمیرود....
    هر جا ام که نظر بذارن تو قسمته آخرین نظراته خوانندگان به ترتیبه تاریخ میبینیشون دیگه....
    هعیییییییییییی خدا شکرت....
    شاد باشی ناهید بانو جان


    واااااااااااااااای فدا تو بشم من که نمیدونم چرا انقدر تو دلم جا داری ]
    بله این یکی را راست میگویی یادم نبود!!!!
    ولی من از اون بخش اخرین نظرات نمیدونم به چه دلیلی خوشم نمیاد
    پول تو جیبی گرفتن زمان ما دهه شصتی ها :

    به به بابا جونِ عشقم ، چه سَری، چه دُمی، چه سیبیل های سیَه رنگی ، چه بابام مهربونی ...

    بعد باباهه : چته؟ ، بازم پول میخوای آره؟؟

    همین ماهِ پیش بهت هزار تومن دادم (بعدم هزارتا منت...)

    پول تو جیبی گرفتن زمان حال، این دهه هفتادیا ،هشتادیا :

    بابا من از کیفت یه تراول پنجاهی برداشتم، تار عنکبوت بسته کیفت ، داغونیا...

    بعد باباهه : الهی من فدات بشم، فردا بهت یه صدی میدم برو با دوستات حال کن!!


    الهی من پرپر بشم واسه اون همه منت کشیهامون که یادم انداختی [گریه]
    زندگی متأهلی یعنی
    به همسرت مسیج بدی: ای عشق، خداوند نگه‌دار تو باشد
    اونوقت جواب بگیری:
    یه بسته قارچ، آب‌لیمو، مرغ، نون، بوس


    :))))))))))
    لپ تاپــم رو بردم نمایندگیش می گــم ضربــه خورده کار نمیکنه..،

    یارو میــگه ضربــه فیزیــکـی؟!!

    گفتــم نــــه ، بی محلی کردم یکم....

    ضربه روحـــی خورده خـاک برسر!!


    [نیشخند]
    دختره تو مهدکودک از معلم می پرسه خانم دختره ٦ ساله حامله میشه ؟ معلم میگه نه عزیزم .... پسره از ته کلاس داد میزنه خیالت راحت شد ترسو!!!!


    :)))))
    [نیشخند]
    خدایا یا پول بده یا اگه پول ندادی عقل درست و حسابی هم نده که شاد باشیم حداقل! والا...


    والا...
  • ساحل مهربانی
  • سلام.
    کمی از وایتکس تون بدین می خواییم استکانا رو بشوریم.


    چشم آن یک ذره ای که سهم ما شده نیز برای شما
    سلام خوبی؟
    میشه بیای وبم ونظرتو درمورد دو تا آپی که داشتم بگی؟
    میخام بدونم شمام از چه چیزایی متنفرین و از چه چیزایی خوشتون میاد؟
    جای تصویر وبلاگم یه عکس گذاشتم از خودم میخاستم نظرتو درمورد لباسی که تنمه بگی
    توضیحش آخر صفحست
    مرسی
    وبلاگت خوبه ولی خداییش هیچ کدوم از مطالبتو نخوندم.شرمنده سر فرصت بشه حتما میام
    هیشکی واسم کامنت نمیزاره تو میزاری؟؟


    آخـــــــــــیــــــــــــ.......
    اومدم اجی کوشولو
    لباسم بلوچیه
    قشنگ نیست؟؟


    چرا قشنگه ولی من از لباس محلی خوشم نمیاد :دی
    لطف دارااااا ری عزیزمـــــ....
    ما نیـــــــــــــــز....
    هوووم...
    میفهمم...آدم از بعضی چیزها همینطور الکی دل خوشی ندارد....
    دل است دیگر...
    شعور که ندارد...
    وگرنه میشد عقل...



    این را خوب امدی
    دل است دیگر ... شعور ندارد...
    ایول
    نگارش متن های شما بسیار جالبه


    بیچاره مادر شوهر خوب وایتکس از پول پسرش بوده برداشته استفاده کنه


    مگه ما چیزی گفتیم که شما گریه میکنید؟
    ما که خودمان دو دستی ان را تقدیم ایشان نومودیم
    اندر احوالات و بهره هوشی عفاریت داستان های زیاد و حماسه های بسیار سروده شده است.
    این که چیزی نبید جیگر
    حالا دقت کن ببین 4 لیتری رو نرفته باشه بالا!!! خدایی نکرده فکر کرده باشه شربت معده س. آخه این عفاریت عقل چندان سالمی ندارن اکثرا عقل تصادفی بهشون انداخته ن
    جدی یعنی کسی که میاد وب تو تشخیص نمیده کجا باید نظر بده؟
    تو رو خدا یه اعلامیه دروازه ورودی سرزمینت بزن تا مهامین (ج مهمان) دچار سر در گمی نشن




    جناب برادر پرنس عزیز
    میگویم شما نیز در امر عفریته پرانی (یه چیزی تو مایه های پشه پروندن) خباثتهای زیادی دارید؟
    یادمان باشد اگر خواستیم از شرشان برای همیشه خلاص شویم بدهیم یک نقشه خبیثانه برای ما بکشید
    پس ما برویم بطری کوچکمان را به چهارلیتری ایشان بزنیم و به سلامتی اعتماد به نفسشان وایتکس بنوشیم
    شنیده ام بد مست میکند
  • ناشناس سرشناس
  • __ _█████____████
    ___████__████_███
    __███____████__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█




    به این میگم مادر شوهر.به به


    اون به به رو خوب اومدی
    به گمانمان پرنسس با عفریته ها به جنگ می پردازند و سرشان شلوغ است که به وب خویشتن سر نمیزنند


    نه ما خود را مجازات نوموده بودیم و خواستیم ببینیم قدرت ترک اعتیادمان به نت چقدر بالاست
    دیگه از قلعه هزار اردک چه خبر؟
    چیزی نداشتی بذاری؟



    مگر میشود یک قلعه ماجرایی نداشته باشد برای نوشتن
    مینویسیم
    شوما نوگران نباش
    gofam bebinam in princes kiye ke in ghad tarif shenidim azash ...


    hala mibinam baba tarifam dare ....

    khoda shanse bede be in damad .

    colbey ma ham ba sar zadan rooshan konid .

    albate badoostan tashrif biyarid mahfel zibatar beshe .

    ___________________________________________________

    آدمهای دنیای من فعل هایی را صرف میکنند که برایشان صرف دارد...‬




    قدم رنچه فرمودین...صفا اوردین...
    حالا شما تعریف ما را از که شنیده اید؟ [نیشخند]
    در کل نظر لطف شماست
    سیلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.


    یعنی من اگه یه نفر مثل مادرشوهرت رو میدیدم همچین میزدم داغونش میکردم که............ (جای خالی را با کلمات مناسب پر نمایید.)


    یعنی گاهی اوقات که میام وبلاگت واقعا حرصم میگیره


    فدا اجی گلم
    عجیجم تو حرص نخور برات بده...
    این چیزا رو خیالی نیس
    کجایی ناهیدم؟؟؟
    چلا نیستی عجقم؟
    بیا آپم! نظرت برام بسی مهمه!


    واااااااای بارانم!
    عجق اول و آخرم!
    الهی فدای تو بشم که به یاد منی!
    الان اصاعه خدمت میرسم.. آنهم با سر!
    سلام همین جوری ببخشیداگه ناراحت شدین


    نه جانم ناراحتی در کار نبود
    چرا نیستی ناهید بانو؟!!
    بسا دلتنگم!
    بیا حتی بدون رهروان قلعه...


    عزیزم اومدم به وبت سر زدم پست جدیدت رو هم خوندم به وقتش میام کامنت میزارم
  • (• •)zahra(• •)
  • سلام آجی جون ممنونم که همیشه بهم سر بزنی منتظر تغییرات دیگه ای هم باش اما بزار قبض تلفنمون بیاد بعد ببینم زنده میمونم یا نه
    الان حالم خیلی خوبه.
    بای تا های
    بوووووووووووووووووووووس




    قربون اجی کوشولوی خودم
    چشم من همیشه سر میزنم و تغییرات جدید رو میبینم