پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

عید سعید قربانــ...!!

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۱۰ ق.ظ

داداشم دیشب پای سیستم نشسته اومدم میگم چیکار میکنیــ...؟

میگه هیچیـ...!

نگاه میکنم میبینم داره اس ام اس عید قربان میخونهــ...!

میگه لامصب همشون تکرارینــ...!

یه کم میخونم چشم میخوره به عنوانهای که سرچ کردهــ...!

میگم توجه نومودی عنوانهایی که خودت سرچ کردی از اس ام اسایی که میخونی خنده دار ترهــ...!

عنوانهای سرچ شدهــ...!

اس ام اس خنده دار عید قربان

اس ام اس مسخره عید قربان

اس ام اس شوخی با عید قربان

اس ام اس چرت عید قربان

میگه چکار کنم خوب یه دونه لازم دارمــ...!!!!

من:

داداشم:

گوگل:

اس ام اسها:

عید قربان:

فک و فامیله داریمــ...!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۱۰ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲۶)

سلام دوست عزیز

وبلاگ جالب و با مزه ای داری قالب وبلاگتم باحاله اما میتونی حرفه ای ترش کنی ( این به عنوان یه انتقاد کوچولو بود )

به وبلاگ منم سر بزن مطالب رو بخون نظر بزار واسم خوشحال میشم

منتظر حضورت هستم فعلا بای




ههه بامزه...!!
قالب باحال اما غیر حرفه ای...!!
از کجا اینو مطمئن شدی؟
من نساختمش که...
اینم یه نوع مدل جدید نظر کپی کردنه که طرف گمراه بشه واقعا فک کنه اینا یه چی میدونن... یا با یه نگاه حرفه ای واقعا کل وبلاگ رو زیر رو رو کردن...
یعنی من کشته مرده این نگاه های حرفه ایم
میسی عزیزم

خیلی باحال بوووووووود...
باید این نوع سرچ رو تجربه کنم حتما!


بله این نوع سرچ کردن مخصوص داداش ما میباشد
نیاز شد خود ما نیز تجربه کنیم
سلام

من اومدم.راستش من یه وب زدم که دارم روش حسابی کارمیکنم ازت میخوام بیای و دیدن کنی


http://weblogschool.mihanblog.com


باز که تو پیدات شد...
بابا ولمون کن خیله خوب میایم یه سر میزنیم
خواهش میکنم ناهید جان

با تبادل لینک موافقی ؟


نمیدونم باید تصممیم بگیرم
ناهید جان من به اسم وبلاگت لینکت کرده

شما هم ما رو با اسم نویسنده های رویایی لینک کن




ممنون از لینکتون شما هم لینک شدین
وقتی ابراهیم پیچاق را برداشت تا سر اسمایول را ببرد ندا آمد که ابراهیم اولان ساده اولما تو درمقابل دوربین مخفی هستی.عیدت مبارک البته با تاخیر چون کارت نتم تموم شد.
هههههههههههه بخند ضایع نشم.


وای آجی جون باز کارت نتم تموم شد خسته شدم از بس پول کارت دادم الان باگوشیم اومدم خیلی کیف میده سرعتش باحاله.فعلا بای





مرسی اجی ببخشید دیر اومدم عید تو هم مبارک

اره با گوشی بسی بهتر از دیال اپ می باشد
عیدت مبارک



عید شما نیز هم
چ بانمک

من




این مدل سرچ رو دیگه ندیده بودیم
کشتن ما را این فک و فامیله شما




فک و فامیل داریم در حد بمب خنده
سلام پرنسس ناهید....
کلاغ سیاه هستم.. مدیر وبلاگ چرند و پرند....می خوای تو این اسمو بزار من عوض کنم....
اومدم و چنتا از پستا تو خوندم....جالب بود...اخه منم متاهلم...ولی مادر شوهرم خیلی ماهه فداش شم.....مثه مادربزرگمه یه جورایی....
الان که وقت ندارم ولی تو همین هفته لینکت میکنم با اجازه خیلی با نمکه وبت...فلن




ممنون دوست عزیز
مادر شوهر ما نیز ماه می باشند همه خصوصیاتش که بد نیست خصوصیات خوب نیز دارد منتها ما صرفا جهت خنده از ایشان اینچنین مینویسیم
نظر لطفته عزیزم
خوش امدی که خوشمان امد از امدنت

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام یه سر بزن به ما




اساعه قربان
آهای
خانوم محترم
به فامیل توهین نکن
تقصیر از گوگله که چیر به درد بخور!!!! توش نیست
مخلص آبجیمونم هستیم




خوب اره مقصر اصلی گوگله
ما بیشتر داداشی
سلام پرنسس عزیز از وبلاگ و ماجراهاش خوشم اومد
خیلی باممکه!!




سلام
خواهش میکنم یاسی جان
من خوشحالم که دوست خوبی مثه شما قدم رنجه نموده و به وبلاگ این حقیر سر میزنند
کاش ادرسی چیزی میزاشتی مراتب تشکر و قدر دانی را حضورا به استحضار میرساندیم

یعنی خودم هم نمیدونم این حرفای قلمبه سلمبه رو از کجا میارم
همون مرسی چاکریم دم شما گرم
آقااااااا!
ما از این تریبون رسما اعلام میکنیم که عاشقه اون آقای اولی تو پست پایین شما شده ایم! اصا میبینیمش یکککککک حالی میشویم




همون که منو یاد بابا بزرگم میندازه
نهههههههههههههههههههه
اولین شکلکه پسته پایینی رو میگم


آهااااااا
خخخخخخخخخخخخ
اقا ما نیز از همینجا اعلام میداریم که مراتب دست در دست گذاشتنتان را در همین وبلاگ به جا می اوریم
واییییییییییییییییییییییمن الآن امادگیشو ندارمیه صفحه از درسم مونده
ناهید جون بیا برو اینجا دلم نیومد تنها بخندم
http://sami16.blogfa.com/




انشالله بعد از ده سال دیگر که ان یک صفحه درستان تمام شد ما خدمت میرسیم
اخ که من نزدیک بود از خنده منفجر شم با این ادرسی که دادی
مخصوصا دو تا از کامنتهایی که براش گذاشته بودن
مرسی که شادیتو با من قسمت کردی
ممنونم





سیلام
خیلی دنبال قالب گشتم چون رنگش مشکی بود انتخاب کردم آخه مشکی رنگ عشقه خیلی رنگ مشکی رو دوس دارم اما اگه باز یه خوبشو پیدا کردم باز عوضش میکنم.
فعلن




سیلام عجیجم
تو هم کهه مثه من همش قالب عوض کردنت دلت میخواد :دی
سلام.وب جالب وخوبی دارید...باتبادل لینک موافقید؟




ممنون دوست عزیز
از وبت دیدن کردم... برای تبادل لینک اخه وبت با وب من همخوانی نداره
عزیزم نیازی به این حرفای قلمبه و سلمبه نیس ما هم عین خودتیم
ارادت




فدا تو بشم
پس ما مخلصیم
راستی پرنسس عزیز تا این پرنس تنبل ما ادامه داستانشو توی کافه پرنس بذاره شما پست جدید بذار ممنون




نه مثه اینکه تنبل خان اپ گذاشته
اواااااا ده ساااااااااال؟!
اوهوم!
فقط این یک نوع و با این صراحت را ندیده بودیمـــ...!
جالب است که خودشان هم میدانند درخواستهای این نوعی جز به خاطر قیافه و پول و ماشین زیر پا پاسخ نخواهد داشت و باز خودشان را پایینتر میکشند و مطرح میکنند!
خواهش میشه
آقاا ما اعتراض داریم راجع به موزیک و قالب جدیدمان نظر ندادی




پس چی ده سال اگه اعتراض کنی به بیست سال افزایش پیدا میکنه
اره صراحتش منو کشته تازه اون قسمتش که باباش طلا فروشه
یاد یه دوستم افتادم که ازدواج کرده بود بچه ها میگفتن شوهرت چیکارست میگفت باباش پولداره

هی وای من میخواستم در موردشون بگم یادم رفت الان میام میگم
کامنت نوشتم همش میگه کد تایید صجیج نیست
سلام خوبم مرسی توچطوری؟مرسی که سرزدی
زخمهایت را پنهان کن...اینجا مردم زیادی بانمک شدن....!


ممنون دوست عزیز
جمله زیبایی بود
آره مث اینکه به رگ غیرت تنبل خان برخورد و یه تکونی به خودش داد


تکون که چه عرض کنم کلا لرزونده
آره عجیجم ایدفه حسابی ترکونده




اره موافقم
راستی ممنون بابت محبتت
داداشتم حسابی لایک داره ها!!!!!
البته من خودمم وقتی دارم تو ابجی محترمم(گوگل)سرچ میکنم همین طوریم هر چی دم دستم میاد تایپ میکنم!!!




اره خوب داداشم به خودم رفته بچم... لایک داره