پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

عروسی...

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۲۳ ب.ظ

ما را که میبینید انواع و اقسام فک و فامیل درب و داغان داریم...

یک عده ای از آنها هستند که از طرز نگاه و نوع رفتارشان کاملا معلوم است از دشمنان خانوادگی میباشند که پیشرفت و ترقی روز افزونت باعث دلنگرانی و حسادتشان میشود و به قول معروف سایه ات را با تیر میزندد...

یک عده دیگر نیز هستند که دلسوز خدایی میباشند و کلا مهربان و فک و فامیل دوست میباشند و از اینها.... مثل زن دایی کوچکمان

از این توصیف مختصر که بگذریم...

عروسی پسر دایی بزرگمان دعوت شده بودیم و ما هم سر دسته افراد رقاصه که انگار مجبورش کرده باشند برود آن وسط و خودکشی کند...

یک لحظه را برای استراحت رفتیم آشپزخانه که آبی بنوشیم و نفسی تازه کنیم...

یکهو برخورد نمودیم به همین زن دایی کوچکمان و یکی از افراد همان فک و فامیل اولی که توضیح دادیم آنهم کنار هم...

بعد از احوالپرسی گرمی با زن دایی محترمه ایشان نه گذاشت نه برداشت یکهو پیش آن فامیل اجق وجقمان شروع کرد به برانداز کردن ما...

زن دایی: وااااااااای ناهید چرا اینطوری شدی چرا انقدر از بین رفتی کلا خراب شدی چرا انقدر لاغر شدی!!!!

من خطاب به زن دایی: منــــــ.... !!!! 

زن دایی: آره خیلی از بین رقتی خیلی لاغز شدی قبلا خونه بابات که بودی انگار عروسک بودی ادم حظ میکرد فقط نگات کنه ولی الان اصلا نمیشه شناختتــ...

(اغا ما کم مانده بود شاخ درآوریم...   همین چند دقیقه پیش خود را در آیینه نگاه کرده بودیم و همان ناهید قبلی بودیم... نکند از اثرات آبی که در اشپزخانه میل نموده ایم باشد!؟... همین چند وقت پیش هم وزنه همان وزن قبلی و همیشگیمان را برایمان رویت کرده بود... نه بابا این زن دایی ما چشمانش یک مشکلی پیدا کرده)

من خطاب به زن دایی: نه زن دایی تا اونجا که من میدونم خودمم هیچ بلایی هم سرم نیومده

زن دایی: نمیدونم والا به نظر من که از بین رفتی... قبلا خونه باباتــــــ ... و دوباره همون حرفها رو از اول تکرار کرد

چشمم خورد به آنیکی فامیلمان که با یک نگاه و لبخند شیطنت بار گوش میداد

زن دایی هم نگاهی به ایشان کرد و گفت از بین نرفته؟

او: چیکارش داری بابا از زندگی ناامیدش کردی!!

یعنی با این تعریفاتی که ایشان نمود و ان لبخندی که اوشان بر لبش نشست فک کنم فردا تو کل فامیل چو بندازن که ناهید از وقتی شوهر کرده معلوم نیست چی به سرش آوردند که اینطوری شده... حتما روزی یک فصل کتک نوش جان می نماید و زندگی رقت باری دارد....

یک بار نشد ما بریم تو یه جمعی و مرکز توجه نباشیم!!!!!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۲۳ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳۲)

از بس که ماهی.




فدا اجی گلم
شما بیشتر
سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
این فک و فامیلا رو کلا دوست دارم...حالا چی حسود و چی ناحسود
کلا هردوتاشون باعث ترقی آدم میشن

بی خی خی این تمجیدات...... واقعا حتما یه مشکلی تو چشمای زندایی ت بود.

آخ چی ماجرایی میشه تو فامیلتون




آری ما نیز دوست میداریم
اصن بدون اینها که زندگی معنا نخواهد داشت
حتـــــــــماااااااااا
عشق یعنی اشک توبه در قنوت

خواندنش با نام غفار الذنوب

عشق یعنی چشمها هم در رکوع

شرمگین از نام ستار العیوب

عشق یعنی سر سجود و دل سجود

ذکر یارب یارب از عمق وجود




بسی فیض بردیم
ممنون دوست عزیز
سلام عزیزم
عالیه وبت




ممنون دوست عزیز
وب شما هم زیبا بود
ما نیز همینطور.
شما رو در وبلاگمان میبینیم روحیه مان عوض میشود

+




منم از همین شکلکها
بَه
چه جالب
منزل نو مبارک

اولش فکر کردم وب جدیدتون مطالبش متفاوت از قبلیه
اما
دیدم همان مطالب طنز شیرین هست در یه قالب دیگه

مبارک باشه
طرح وبتون هم زیباست







ممنون که انقدر توجه داری

من هر کاری میکنم نوع نوشتنم رو تغییر بدم نمیشه خودش اینطوری میشه
البته یک فکرایی در سر داریم تا ببینیم چه میشود
آقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا قالب نو مباااااااااااااااارکـــــــــــ
اصا روحمان تازه شد بر اثر این تغییرات!!!
عنوان ِ جدید وبلاک مبارک تررررررر بسیار به جااااااس....
این حرفها برای همه ی آدم ها بعد از ازدواج هست...انگار همه ذربین برداشته و روی تغییرات ِ عروس و داماد ریز میشوند...مادر شوهر روی پسرش اقوام ِ دختر روی او و و و...
شاد باشی پرنسس عزیزم....




فدا تو بشم عزیزم
مرسی کلی خجالت دادی ما را بر اثر این تغییرات
همیشه به فکر یه عنوان جدید واسه وبم بودم که یهو این به ذهنم خطور کرد
اره تا وقتی مجردی دست از سرت بر نمیدارن که چرا شوهر نمیکنی
شوهر که میکنی گیرای جدید تر شروع میشه
من نمیدونم اینا نمیتونن بدون سرشونو پایین بندازن و به کار خودشون مشغول شن؟!
ما دیگر اینجا را به سان قلعه نمیبینیم و تاج پرنسسی خود را نیز بر زمین نهاده ایم
شده ایم همان ناهید ساده و اس و پاس(اگه درست نوشته باشم)
  • بگذار گمنام بمانم
  • سلام

    به خونه ی منم بیا

    وبلاگم هر روز بروز میشه

    دوست داشتی منو با نام " کبوترانه " لینک کن

    منتظرتم




    امر دیگه ای هم باشه در خدمتیم تعارف نفرما!!!!
    سلام

    فامیل خوبی داری بیشتر از خودت فکرت هستند

    حالا پیش یه دکتر هم برو ضرری ندارد........

    عید بر شما مبارک




    عید شما هم مبارک
    اصلا از امروز من تصمیم گرفتم هر هفته برم یه چکاب کامل بگیرم بفرستم واس فک و فامیلم
    شوما هم اگه نگرانی یه نسخه برات بسندیم؟
  • (• •)zahra(• •)
  • به قول دوستات سیلام خوبی چطوری؟
    وااااااااااااااااااااااااااااااااای قالبت که عالیه من حسودیم شد هرچی گشتم قالب دلخواهم پیدا نشد اما باز ما ناامید نمیشویم دنبالش می گردیم
    راجع به این پستت بابا به اندامت حسودیشون میشه بخاطر همین میگن عوض شدی نمی دونم بعد ازدواج چرا همه همینو میگن وااااااااااااااااای چرا چاغ شدی چرا لاغر شدی آخر یکی نیس به آنها بگوید به شما چه خودمان دوس داشتیم اینجوری بشویم.
    بای.فردا بهم سر بزن باشه یادت نره




    سیلام عجقم
    اتفاقا منم این قالب باب میلم نیست از سه ستونه خوشم نمیاد
    می خوای دوس داری تو وردار؟
    اره یکی نیس بگه به شما چه مربوط من دوس دارم شبی اسکلت باشم
    باشه حتما میام
    ســـــــــــــــــــلام
    آدرس و عنوان و قالب جدیــــدتون مبارکــ
    درضمن باافتخار لینکتان را آپدیت نمودیـــــم!




    مرسی حمید جان
    بچه ها و دوستان عزیز لطفا به وب کافه پرنس بیاید میگن خبراییه




    سلوووووووووووم به آجی محترمه و عشق خودم!
    قالبت خیلی جیگره عاشقش شدم!
    ما هم از این فامیلا داریم
    این زن داییم چند روز پیش میگفت سحر تو چرا داری چاق میشی؟؟؟مگه داییت نمرده؟؟؟
    واااااااااااااااااای دلم میخواست لهش کنم اخه من کجام چاق شده همونم که بودم!!!!!!!!
    تو هم گوش نده کلا همه تو خانواده باید یکی رو داشته باشن رو مخشون تردمیل بره!!!
    فعلا!




    مرسی بابت تعریف از قالب
    ای بابا چه ربطی میده!!؟ داییت فوت شده که تو نباید خودتو از گشنکی بکشی که!
    اره منم گوش نمیدم... باوشه
    سلام عزیزم تولدتان مبارک .




    مرسی خانمی جون
  • (• •)zahra(• •)
  • تولد تو تولد من است

    من تمام طول سال بیدار مانده ام

    که مبادا روز تولد تو تمام شود

    و من در خواب بمانم

    و نتوانم به تو بگویم

    تولدمان مبارک !؟





    آخــــــــــــی... الهی
    فدا اجی کوشولوی گلم
    مرسی (شکلک یه کامیون گل بابت تشکر)
    تفلدت مبارک آجی
    همه جا ازین گونه فوامیل هست





    وای اجی تو یکی دیگه من نمیدونم چجوری تفلدت جبران کنم
    پس شوما هم از اینگونه فوامیل دارین!
    ناهید عزیز پاشو بیا وبلاگمون
    تا دیر نشده
    همه دارن میرن




    مرسی داداشی
    بالاخره اومدم... واقعا ترکوندی
    دستت مرسی داداشی
    نمیدونم چجوری تشکر کنم
    سلام عیدت مبارک:)


    عید شما هم مبارک هانیه جان :)
    نسبت های فرخنده رو دارین؟
    همینطور دارن پشت سر هم میان
    عیدت هم مبارک آبجی ناهید
    اسم قحط بود اینو گذاشتی؟
    بابا من از سرکار(دفتر) میام اینترنت و پست هات رو میخونم
    یکی ببینه یا توی هیستوری اکسپلورر رو چک کنه در مورد من(جنس مذکر) چه فکری می کنه؟ نه خودت بگو!!!!!!!




    داداشی عید تو هم مبارک باشه
    هاهاهاهاهاها
    اسمیست زنانه و بسیار زیبا ... قحط چیه من دوستش میدارم
    تو که میدونی من هر چند وقت یه بار تغییرات میدم
    یه کاریش بکن دیگه خودت
    هرموقع میای بعدش هیستوری رو پاک کن... یا تنظیمات اکسپلورر رو بزار رو گزینه ای که اصلا هیستوری ذخیره نکنه
    چقد دوست داشتنی مینویسی وبلاگ عالیه ناهید جون

    خوشحال میشم اگه به وبلاگ من هم سری بزنی و نظرت رو بدونم

    منتظرتم گلم

    شاد باشی




    اصلا گفتنی دوست داشتنی من یه حالی شدم
    خواهر محترم ایمیل هات رو هم چک بنما


    چشم
    چه سعادتی
    هم تولد آبجیمه و هم عید غدیر
    به این میگن فوق سعادت




    این روز با لطف تو توی کافه پرنس برای من باسعادت شد
    وبلاگت محشره


    اره محشره ... از همه سره ...
    سلام عیدتون مبارک، امروز روز واقعی تولدتان است تولدتون مبارک اسم وبلاگ "روزانه هایم از امروز وفردا و دیروز".
    سلام ... من چاکلت لیدی هستم ... همون که خیلی وقت پیش برام کامنت گذاشتیااااااااا
    من آدرس وبلاگمو عوض کردم اومدم واسه تو واسه اولین بار کامنت بذارم که دیدم تو هم تعویض کردی دیگه این شد که اومدم اینجا ...
    سلااااااااااااام




    عههههه
    سههههههههههلام
    لیدی خودتی
    چه خوب یادته!!!! بابا دمت گرم
    از شوخی گذشته مرسی گلم
    خوشحال بابت حضورت
    حتما میام پیشت
    میگما من همون فسقلی بالایی هستما ولی آدرسمو عوض کردم همین آخریشه دیگه
    www.tawnygirl.blogfa.com


    فسقلی جونم چقدر ادرس میتعویضی!
    سلام
    پیتیکو
    پیتیکو

    میگم خوبی اینا

    میگم این کد چته این زیره از کجا اوردی
    تو لو خدا به منم بگو من نیاز دارم واسه وبلاگم
    sanayye1390.blogfa.com
    ببین که نیاز دارم به این

    هر چی چوب زدم توش نتونستم بفهمم از کجا آمده است




    اقا چوب نزن تو وب ما خرابش کنی میایم توضیح میدیم واستون :دی
  • ۩۩ فـــــرزاد ۩۩
  • الان مثلا تو دوشیزه هستی؟؟؟؟


    قبل اینکه سبز شی چشاتو بهتر باز میکردی
    پس از دوشیزگی نه دوشیزگی!!!
  • ســـ ـهـ ـا
  • عالــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــی بود عســــــــــ ــــــــیسم




    فـــــــــــــــــــــــــــــداتـــــــــــــــــــ عجـــــــــــــــــــــــــــقم
    سلام قالب جدید آدرس جدید و عیدت مبارک.




    سلام به روی ماهت
    مرسی گلم
    عید شما هم مبارک
    نمیدونم چرا تامیام تو اینترنت همه عالم وآدم یادشون میفته که با من کار داشتن


    آخی عزیزم
    واسه تو هم اینطوریه!!
  • ♡...حاجی...♡
  • مغسی

    بابت اون


    خواهش میشه