پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

شرح حال...

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵ ب.ظ

 

یک حال بخصوص میدهد رانندگی در شب توی جاده

در حالی که سرم را روی پاهای تو گذاشته ام و دزدانه به تو نگاه میکنم...

و تو در حالی که دست مرا در دست گرفته ای و با دست دیگر ارابه را کنترل میکنی...

از حال من بی خبری...!

 


پ­ن: منظور از ارابه همین ماشین امروزی :دی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۸)

این یه رویاست یا واقعیت؟؟؟





نه مهدی جان من هیچوقت اهل رویا پردازی نبودم و نیستم
این رویا نیست واقعیته
کارای خفن موقع رانندگی نکن
همین کارهای شماست که حباس راننده شوشو را پرت می نماید
خدایی نکرده زبونم لال اگه اتفاقی می افتاد...
ای ناهید...
اما خودمونیما دید شاعرانه ای داره
وقتی اوشون(شوشو خان) ارابه می رانند و اسبان را شلاق می زنند




داداشی چرا داغ کردی
کار خفن کجا بود خوب از نشستن خسته میشویم دلمان میخواهد دراز بکشیم
کاری هم به کار ایشان نبداریم فقط نظاریشان میکنیم
خودشان جو گیر میشود و دست مار را میگیرد
اری اینها را ولش دید شاعرانه را بچسب
خواستیم دید شاعرانمان را نیز شکوفا کنیم
هوووووووم...
ما که این حال های بخصوص را تجربه ننوموده ایمـ آمــــــــــــا چون شما میگویید حتما همین گونه است




اری بسیار زیبا میباشد
انشاله که تجربه بنومایید
سلام دوست گلم وبلاگ زیبایی دارید به کلبه کوچک ما هم سر بزن خوشحال میشیم همیشه شاد باشی...


ممنون دوستان عزیز
کلبه زیبایی داشتین
سلام مرسی از اینهمه لطفت با اجازه شما رو لینک می کنم اگه دوست داشتی مارو بلینک همیشه شاد باشی




خواهش میکنم باعث افتخاره اشنایی با دوستانی چون شما
حتما لینک میکنم
عزیزم وبلاگت خیلی زیبا شده همیشه سر می زنم خوشحال شدم الان به روز کردی عالیه خیلی دلم برات تنگ شده الان بیا یاهو مسنجر منتظرتم کار مهمت دارم کمک می خوام دوستم ایمیل جدیدم اینه اد کن سریع بیا منتظرما mary112yy@yahoo.com




دوست گلم من هنوز نفهمیدم من شما رو از قبل میشناختم و یادم رفته آیا
یا شما تازه با وب من اشنا شدی و طوری وانمود کردی که سالهاست میشناسمت!؟
اخه من دوستی به اسم مریم یادم نمیاد!
خوجل بود خعلی


خوجل خوندی فدات
به خخخخخخخخخخخدا باید بگی بعدش چی میشه