پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

قدردانی از دوستان

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۲۳ ب.ظ

این پست را مختص دوستان گلمان میگذاریم که دیروز کلی ما را شرمنده نمودند...!

اقا ما فرک میکردیم تولدمان برایمان مهم نیست و اگر تبریک بشنویم یا نشنویم یا کادو بگیریم یا نگیریم برایمان مهم نیست

اخر همیشه همینطور بوده ... از روز تولدمان خعلی بیخال رد شده ایم و حتی خودمان هم فراموش نموده ایم

اما با کاری که دیروز دوستان کردند دلمان غنج رفت و فهمیدیم که نه برایمان مهم است و بسیار خوشحال کننده میباشد تبریک تولد

برای همین میخواهیم لینک تولدی که دوستان در وبلاگشان برایمان گرفتند را اینجا به یادگار بگذاریم تا هرگز یادمان نرود

(حذف نکنین وبلاگاتونو هااااا!!!!) :دی

داداش پرنس گلم: (ت مثل تولد)

و اجی زهرای کوچولوی عزیزم: (♥♥♥♥♥)

ازتون خیلی ممنونم

همینطور اجی یاسی گلم که هم پیشاپیش و هم دیروز چه با کامنت چه اس ام اسی چه تو کافه پرنس کلی منو شرمنده کرد

همچنین دوستای دیگه گه واقعا ازشون ممنونم... (ساحل جون، سحر جون، دوست خوبمون که تو کافه پرنسه، خانومی، زن داداشم، اجی خودم و ....)

از همتون ممنونم

خواستم به یادگار بمونه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۲۳ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۹)

یعنی دیروز تولدت بوده؟؟؟؟؟!!!!!!!

پس
تولد دیروزت مبارک






ممنون مهدی مهربان عزیز
خواهش عزیزم


قبلا گفتیم الانم میگیم
ما مخلص آبجیمون هستیم
ایشالا هزار ساله باشی




من تو رو نداشتم چیکار میکردم داداشی؟!
سلام

اولا تولدت مبارک ایشاالله که صد ساله بشی............

دوما فعال بودن پروفایل موجب این میشه که همه دوستان به موقع تبریک بگن.

آپم بیا




مرسی فرهاد جان
چند بار خواستم فعال کنم حسش نبود
سلااااااااااااام ناهید بانوی عزیزم!!!
اقااااا ما که نمیدونستیم
حالا با تاخیـــــــــــــــــــــــــــــــــر تولدت مبارک دوستم...امیدوارم شاد و سلامت و خوشبخت باشی...البته در کنار ِ شوشو
و با یه روز تاخیر عیدت مبارککککک




ممنون عجقم
ما که میدانیم شما انقدر خوبید که اگر میدانستید مراتب تبریک را به جا می اوردید
  • ناشناس سرشناش
  • سلام و صد سلام
    این پیج جدیدت خیلی قشنگه
    تولدت هم مبارک
    چرا بهم نگفتی که تولدت این روزاس؟




    ممنون بابت لطفت
    گفته بودم یادت نمیاد
    تازه مگه من هی باید بگم خو بپرس
    عصبانیت نداره که فدا سرت
    سلام
    اول اینکه تولدت مبارک (شرمنده که دیر شد واسه تبریک گفتن آخه ما هم رفته بودیم مرخصی)
    دوم اینکه قالب جدید مبارک




    اقا نفرما دشمنتان شرمنده این چه حرفیست
    ممنون از لطفت الهام جان
    گفتم نیستی پس مرخصی بودی
    حتما خوش گذشته
    سلام دوستم..اولین باره به وبت اومدم و آشنایی باهات خوشحالم..اگه دوست داشتی به منم سربزن




    ممنون دوست عزیز
    منو یاد دوست صمیمیم انداختی
    سلام،خوبی آیا؟ تولدت مبارک،ایشالا صدوبیست سالگیت.وبتو دوست دارم پس بی اجازه لینکت کردم.موفق باشی عزیزم




    اری گویا! ممنون دختر شب عزیز... وای نه صد و بیست زیاده!
    نظر لطفته عزیزم
    خواهش میکنم اجازه لازم نی
    پاییز را عاشقم

    باران را

    برگ های خشک و باران زده را...

    تو را که شکوفه ی پاییزی...

    اما پاییز از تو مهربان تر است،

    بالاخره آمد!

    تو اما ...

    میدانم نمی آیی ...!



    زیبا بود
    امشب تولده منـﮧ امآ تو نیستے

    امآ تو نیستے

    شمع و ستآره روشنـﮧ امآ تو نیستے

    امآ تو نیستے

    دوستآم همـﮧ کنآرمـטּ تنهآ تو نیستے

    تنهآ تو نیستے

    وآے بـﮧ حآل اونکـﮧ دل به تو سپرده

    بـﮧ تو دل دآده و دل ازت نبرده

    تو شب تولدش وآســﮧ تو مرده

    شب تولد وآسـﮧ تو مرده

    بیا بهم تبریک نگو فقط سکوت کـטּ

    امآ خودت بـﮧ جآے مـטּ , شمع هآرو فوت کـטּ

    امشب تولده منـﮧ امآ تو نیستے

    شمع و ستاره روشنـﮧ امآ تو نیستے

    امآ تو نیستے

    دوستآم همـﮧ کنارمـטּ تنهآ تو نیستے

    ..............................................
    ُلام اتفاقی به وبت برخورد کردم قشنگه تولدتم مبارک دوس داشتی یه سر بیا خونم منظرتم




    ممنون دوست عزیز
    دیدی که منتظر نذاشتمت و سریع سر زدم
    باعرض سلام وخسته نباشیدوتبریک 2عیدگذشته.دوست عزیزم شرمنده کم پیدام فشاردرس اجازه هیچ کاری نمیده امیدوارم درک کنی مطالبت مثل قدیم جذاب وبروزهست هرجاهستی موفق وسلامت باشی.


    ممنون دوست عزیز
    معلومه که درک میکنم
    موفق باشی
  • خـانم همسر
  • تبریک بابت تولد و اعیاد گذشته
    و عذرخواهی میکنم بخاطر تاخیرم . درگیر اسبابکشی و نقل مکان بودیم

    چندساله شدی ناهیدجون؟ 14 ساله دیگه؟

    منتظر حضور سبزت هستم. پست طولانی گذاشتم و از خونمون تعریف کردم و عکس گرفتم
  • ⋰∎δhakiβA∎⋱
  • اَ کی تولدت بود ؟!؟ تبریــــــک !
    وب جدید هم مبارک ! !!




    اَ دوازدهم تولدم بود! مرسی عزیز
    چرا ادرس وبتو نزاشتی من تو رو یادم نویاد
  • مزاحم پردردسر
  • سلام میخوشحالم اگه بهم سربزنی
    تولدچندوقت پیشتم مبارک


    اگر برایمان مزاحمت ایجاد نمیکنید می آییم وگرنه...
    سلام عزیزم وب قشنگی داری . قالبت خیلی نازهههههههههههههههه!!! به منم سر بزن ... بوسسسسسس. بابایییییی!!! www.black-lover.blogfa.com


    به این میگن یک نوع خر کردن نویسنده وب بر اساس قالب وبلاگ
  • (• •)zahra(• •)
  • سلام دل ما بیشتر برای آجیمان تنگیده است.
    راستی آجی جون باز امروز زلزله اومد شهرمون فک کنم اگه شهرمون با خاک یکسان نشه ول کن نیس این زلزله.
    بووووووووووووس




    فدا اجی گلم
    مواظب خودت باشی هاااااااااااااا
    من یادم نبود


    +ولی بازم تولدت مبارک.

    +ببخشید










    آخی فدا سرت اجی مهم نی
    آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی آجی جونم !!!
    تولدت دو.باره هم مبارک تولد خودمم مبارک‍!!!
    از پرنس هم همینجا تشکر به جا میارم که تولد گرفته بود واست!!!
    مرسی که یادت بود آجی تولدمو!



    مرسی اجی
    وظیفه بود
    بازم تولدت رو تبریک میگم