پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

گلدن استار

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۴۰ ب.ظ

خواهر شوهر کوچکمان در گوشی اش بر خورده بود به برنامه ای که او را دچار سر درگمی کرده بود

از ما سوال نموده ... به او گفتیم این برنامه یاهو مسنجر میباشد...

میگه: یاهو مسنجر چیه؟

میگم: یه برنامه چته...

میگه: باهاش چطور میتونم چت کنم؟

میگم: باید یه ایمیل از سرویس یاهو بگیری...

میگه: چطور ایمیل بسازم خیلی سر به سرش گذاشتم بهش رمز و اسم دادم وارد نمیشه..

میگم: اینطوری نیست که باید وارد سایت یاهو شی از اونجا ایمیل درست کنی

میگه: پس برام ایمیل درست کن

ما نیز پشت گوش سپرده و یادمان میرود  

پس از گذشت چندین ماه امروز یادش افتاده میگوید برام ایمیل درست نکردی ها!

من: سرویس یاهو خراب بود... تازه بهم نگفتی با چه اسمی برات ایمیل درست کنم!

میگه : همون بلو استار همیشگی

میدونی یاد چی می افتم؟!

یادمان می آید چندین سال پیش که تازه گوشی و بلوتوث بازی توی بورس بود و هر کجا میرفتی سریع شروع میکردی به بلوتوث بازی

ما اسم بلوتوث گوشیمان را گذاشته بودیم golden.star (ان زمان ها هنوز مجرد بودیم)

یک روز آمدیم با ایشان بلوتوث بازی بنوماییم با یک لحن حاوی تعجب و مسخره گفت اسم بلوتوثت چیه؟؟؟

گفتم گلدن ستار

گفت: اسم مسخره تر از این نبود اصن یعنی چی گلدن استار؟؟؟

گفتم: خیلی هم دلت بخواد یعنی ستاره طلایی

(این را نیز یاد آور شویم که ایشان سیکل داشته و به دلیل تنبلی زیاد و فرار از درس ادامه تحصیل نداده و در همان عنفوان جوانی ترک تحصیل نموده اند... اما بسیار ادعای دانشمندیشان شده و خود را همرده ما مقایسه مینومایند)

خلاصه ان روز گذشت در یک دیدار بعدی یک روز چندین نفر دور هم جمع شده بودیم جهت امر بلوتوث بازی

اغا ما تا سرچ نومودیم یک بلوتوث به اسم  golden.star پیدا نومودیم!!!

گفتم golden.star بلوتوث کدومتونه؟

او: مال منه چطور مگه؟

بلافاصله دوباره او: اٍه تو هم که گلدن استاری؟

من:

او: چرا اسم بلوتوث منو گذاشتی عوضش کن!!!!

من: اگه یادت باشه این از همون اول اسم بلوتوث خودم بود تازه مسخره اش هم کردی... یادت رفته؟ اگه یادت نیس از بقیه بپرس!

او: نمیدونم یادم نیست من دیروز داشتم فک میکردم اسم بلوتوثم رو چی بذارم یهو این اسمه به ذهنم رسید

اغا حالا ما اینها را مینویسیم شوما دور ور ندارید به فک و فامیل ما حرف بزنید ما با اینها در همین عین حالی که حرصمان میدهند صمیمی میباشیم و کلی سر شوخی داریم با انها...

این را هم یادمان می آید که همان موقع گوشیش را که حواسش نبود کش رفته و اسم بلوتوثش را گذاشتیم حیف نان (اخر ان موقع باغ مظفر را میداد)

خلاصه بار بعدی که ایشان را دیدیم اسم بلوتوثش را از اسم ما گرفته و ان را blue-star

و ما کلا ان اسم را به دست تاریخ سپردیم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۴۰ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۹)

سلام دوست من

آنروز که همه دنباله چشمانه زیبا هستند تو به دنباله نگاه زیبا باش


باش
میگما آجی کچل استارم بد نبودا


اگه من دستم بهت برسه قبل هر چی اول کچلت میکنم که وقتی خندیدی دقیقا بشی شبیه این شکلکه ()



این شکلکه هم بد نیس ها!
نمیخوام


نه تو رو خدا بخواه
اوخی.... نازی اجی گریه نکن
شما هم در سر به سر گذاشتن کم نمی آوری


ما چاکر شماییم
آری ما وقتی نخواهیم کم بیاوریم کم نمی اوریم
آخر ماجرایید شوما




آره اون اخر اخراشیم یهنی آااااااااااااااااااااااااااخرشـــــــ
ناهید جان نظورم این بود یک کامنت بایکمضمون در پستهای مختلف میاید نمیدانم چرا اینطوری میشود. عجب خواهر شوهر جالبی داری .


بله منظورت رو فهمیدم ساحل عزیز... نمیدونم مشکلش چیه عزیز!؟
اره از بس جالبه میخوام ببرم بزارمش موزهــ چی بهش میگن نوک زبونمه!!!!!!
ااااااااااااه
باحاااااااااااااال بووووووووووووووووود


قربون اون دندونات
باحالی از خودته
سلام ناهید جون منظورم اینه کامنتی را که 17 آبان فرستادید برای هر پست جدیدی که میذارم تکرار میشه و از قسمت نظرات قبلی به قسمت جدید میاد دلیلش را نمیدونم. اگه دیدم باز اینطوریه اون کامن را پاکش میکنم چون فقط همون داره تکرار میشه همونی که گفتید در بلاگفا وب میساختی راحتر بودی مرسی.


ساحل جون منظورت رو فهمیدم... نمیدونم مشکل چیه... همون پاکش کن
ولی بازم میگم جم کن بیا بلاگفا