پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

کل کل با خواهر شوهر..!

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۱۶ ب.ظ

عصری خواهرشوهری نازنینمان اس داده بود ... برام ایمیل درست کردی؟

یعنی کلا همین طور ها...! نه سلامی نه علیکی نه عزیزمی...

یک نکته را راجع به ایشان خاطرنشان شوم که کلا موقع حرف زدن لحن تندی دارد و کلا وقتی حرف میزند فکر میکنی شاکی می باشد و همیشه وظیفه داری به حرفشان توجه کنی از اس ام اس شان نیز پیداست...

من جواب دادم نه سرویسش خراب بود امشب برات امتحان میکنم

همان موقع رفتیم برایش یک سرویس یاهو گرفتیم

اس داد: حتما امتحان کن وگرنه..........

راستش را بخواهید دروغ چرا از اس ام اسش اصلا خوشم نیامد...

اخر اینها را خوب میشناسیم اگر رویشان را کم نکنی هوا ورشان میدارد و فکر میکنند زیردست و هالو گیر اورده اند

ما نیز برای اینکه رویشان را کم کنیم و به ایشان بفهمانیم که از این خبرها نیست

اس دادم: وگرنه چه غلطی میکنی بدترکیب؟ (البته از این شوخی ها همیشه با ایشان میکنیم) برات ساختم حالا که اینطور شد اگه ادرسش رو بهت دادم

اس داد: اولا: احترام بزرگترت رو نگه دار، دوما: بدترکیب خودتی، سوما: فردا میای بگی بیا با هم بریم خرید، دستت درد نکنه پاکش کن...

اغا ما را که میبینید یک مخدار دلمان نازک می باشد یکهو از جوابمان پشیمان شدیم

اس دادیم: شوخی باهات کردم هاااااا!!!! ..... واقعا ناراحت شدی؟؟ ..... تا اونجا که من یادمه جنبه ات بالاتر از اینها بود!!

اس داد: دلیل نمیشه جنبه طرف بالا باشه هر چیزی بگی، ناراحت شدم

ما مگه از رو میرویم و کم میاوریم!؟

اس دادم: من هرچیزی نگفتم... شوخی تو غیرمستقیم بود، شوخی من مستقیم.... شوخی تو یه جای خالی داشت که هر حرف زشتی دلت بخواد میتونی جاش بزاری، شوخی من یه معنی داشت...

اس داد: پس معلومه تو از من بی جنبه تری!!!

اس دادم: پس معلومه تو اصلا نفهمیدی من چی گفتم!!! ... من واسه این برات معنیش کردم که بدونی از هر حرفی هر طوری که دلت بخواد میتونی یه معنی برداشت کنی ... منظور من این بود که حرف من منظوری نداشت ولی تو اونطور برداشت کردی!! ... حرف تو هم به نظر خودت منظوری نداشته ولی من میتونستم اینطوری برداشت کنم اما نکردم...!

آخرش فک کنم کم اورد

اس داد: کلا شوخی باهات کردم

منم اس دادم : دیگه نبینم از حرف من ناراحت شی و ایدیشو براش سند کردم

 


پ ن: همه اینا به کنار... اون جمله "سوما: فردا میای بگی بیا با هم بریم خرید" رو کجای دلم بزارم؟تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۱۶ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۷)

  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • سلام کچل هستی سرتو بخارانم


    عجب خواهر شوهر نازنینی می باشند


    نازنیــــــــــــــــــــــــــن
    اصن مااااااااااااااااااااااه
    سلام آجی جون دستت درد نکنه فقط از تابع POW,FLOOR سر در نمیارم آخه نخوندیم مرسی ببخشد ها نمیتونم واسه پستات نظر بزارم
    بوووس


    نمیدونم آجی برای جایگزینش چی میشه گذاشت!!! یادم نیس
    خواهش میکنم مشکلی نیست گلم [بووووووووووووووووووووس]
    ای آجی مگه کسی هم پیدا میشه پیش تو کم نیاره


    اجی ما هندوونه دوس میداریم ان هم زیر بغلمان
    خوشمان می اید از ما بتعریفید کلا ذوق مرگ میشویم
    سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

    +خواهرشوهره دیه....چی میشه کرد؟
    مگه نه؟!!!!!!!!!!!!


    اوهوم
    سلام
    عجب خواهرشوهری داری
    خداراشکر که ما خواهرشوهرانمان چه کوچیکه و چه بزرگه هنوز جرأت چیدا نکردن با ما کل بیندازن




    خواهرشوهرای ما که جرات کردن هم هوچ غلطی نکردن مال شما که دیگه هیچی!!!
  • ساحل مهربانی
  • ینی به خاطر این که فردا مجبور نشی تنهایی بری خرید عقب نشینی کردی؟
    واقعا که
    بیشتر ازین ازت انتظار داجتم.


    نه بابا عقب نشینی چیه خرید چیه
    از این تعجب کردم که اون خودش همیشه میگه بیا بریم خرید
  • ساحل مهربانی
  • العان متوجه تغییری در من نشدی؟


    نـــــــــــه
    چی شده؟ نکنه مسواک زدی
  • ساحل مهربانی
  • سوای شوخی جدی که باشیم
    باید بگم ازدواج فامیلی معمولا این مشکلات رو بیشتر داره.
    گاهی مجبوری سکوت کنی ...


    اره دقیقا... میدونم
    ما نیز بسیار سکوت میکنیم وگرنه بخواهیم بنویسیم و سکوت نکنیم پایمان به دادگاه باز میشود
  • ساحل مهربانی
  • چرا کامنت دونی بالا بسته س؟


    همینطوری محظ احتیاط
    باید با این دوستان راگبی بازی کرد
    هم بازی ست
    و هم انتقام


    اخ گل گفتی داداش
    لینک نظر پست بالات باز نمیشه آجی
    عجب شعری نوشتی
    زنده باد ناهید
    فکر کنم چند روز دیگه بیان بگیرن ببرنت اونجا که...
    کلا از سرزمین بیرونت می کنن


    خودم نظراش رو بستم
    مرسی داداشی کلی خجالت زدم کردی
    ولی این شعر رو من نگفتم اخه

    قصد توهین به هیچ وجه نداریمااااااااااا
    آماااااااااااا آن جمله ی سوما" من را یاد دعواهای مهد می اندازد که "اگه دیگه پاکنم رو یهت دادم"

    هعـیییییییییییی...خوش باشید ناهید بانو جان...



    توهین چیه گلم
    این جمله ای که گفتی کاملا با جمله ای که اون گفته همخوانی داره
    شاد و سلامت باشی
    راجع به آپ بالا!
    چه جااااااااااااااااااااااااااااااااالبـــــــــــــــــــــــــ....از 5شنبه تا شنبه من اینو میخواستم بآپم زورم بود بیام نتآخه در دوران نت زدگی قرار داشتم....راستش را بخواهی هنوز هم قرار دارم!
    خلااااااااصه اینکه واقعاااا دستت مرسی...خیلی این شعر را میدوستم ممنون از ناهید بانو و هم بانو غاده السمان...
    lمرسی از اینکه منو یادت نرفت ناهید بانو


    ااااااااااااااااااااااااااااخی دوست گلم چه هم سلیقه
    خوش به حالت که نت زده شدی کاشکی ما هم یه مدت دچارش بشیم
    دم همون بانو غاده السمان گرم
    خوب شد اسم شاعرش رو گفتی من یادم رفته بود
    سلام.خوشا به حاله خواهرشوهر که همچین زن داداشی دارد که برایش id درست میکنه.
    راستی شعری که پست بعدیت گذاشتی خیییلی قشنگه.


    علیک سلام دختر شب
    اره کیه که قدر بدونه
    قابل شوما رو نداره
    چه باحاله خواهر شوهرت××!!!!!!!


    اصن اند حاله ایشون
    سلام
    چنجره بالا باز نشد.

    زندگی حقیقتی است تلخ

    می توان چشید

    صخره ای یخست

    میتوان به دستهای خویش اعتماد داشت لمس کرد

    اپم بیا


    نمیشه یه خورده هیجان انگیزتر دعوت کنی ما رو
    خودم بستمش
    وااااااااااا چقد از ین جور ادما حرصم میگیره که خودشون ادمو قهوه ای میکنن ولی نباید کوچک ترین چیزی بهشون گفت البته آبجیت که هیچ وقت کم نمیاره عین خودت حسابی حالشونو میگیره!!!!!!!!!
    تو هم ایول اینقد منظورم منظورت کردی خواهر شوهرت هنگید بیخیل شد!!!




    چی چی رو نباید هیچی بگی... نباید پیش اینا کم اورد خوب کاری میکنی
    چون چند بار هیچی نگفتم... دیدم شعورشون به این چیزا قد نمیده که احترام نگه میداری واسه همین باید کل کل کنم باهاشون

    آره سواتش کمه هنگید بی خیال شد