پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

این منم؟؟!

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۳۰ ب.ظ

 

وااااااااااااااااای این منم که یه هفته است اپ نکرده؟!

دقت کردین هر موقع مدت زیادی از اپ شدنم میگذره یهو میام اول از قالب شروع میکنم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۳۰ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۴)

  • آنـבریـــآ
  • בر مغزم علف هاے هـرز ریشہ ڪـردنـב

    مــــن

    בیــگـر

    בر

    اینــجـا

    בعــــاے بــــاراטּ نمـیڪـنـم ...



    ناهید: چه خوب اگه علفهای تازه است گوسفند احساسمان را بفرستیم چرا
    سلام آجی من اون قالبرو میخواااااااااااااااااااااااااام!!!!
    اون خیلی خوشگل بود ایگار واسه وب تو ساخته بودنش
    خیلی به وبت میومد البته اینم خوشگله ها ولی مطالب کناراش رو نمیشه درست خوند
    منم هی میومدم وبت میگفتم اخه چرا آپ نمیکنهخودمم مونده بودم ولی یلادم میرفت ازت بپرسم



    ناهید: عمر اون قالب دیگه تموم شد
    خودت که میدونی من وسواس تعویض قالب دارم
    از قدیم گفتن ادم معتاد کم حافظه است
    واسه همین یادت میرفته
  • دختر برفی
  • واقعا خودتی؟؟!



    اره خودمم منتها کمی تا قسمتی پرنسی
    آره اینم منم که سه هفته اس آپ نکردم
    آره آخه آدم فک میکنه کلا وب تکونی داره منم یه چی بیابم میعوضم...
    وااااااای من نبودم چه همه تغییرات


    اره شما هم بعوض و بتعغیر که دلمون پوسید تو این ینواختی و گرد و خاک وبت
    یه خانوم خونه باید همیشه به خونش دس بکشه
    حالا میخواد یه وجب جا باشه یا دو وجب
    باهد بهش رسید