پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

یه شوهر دارم احساساتی

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۴۰ ب.ظ

یه شوهر دارم یه مدته باز درجه احساساتش قوی تر شده

دیشب واقعا از نظر احساسی برای من شب خوبی بود

حالا به قول یکی از دوستان وارد ماجرا نمیشویم که چشم و گوش دوستان باز نشود 

علت اینکه چرا شوشو اینجوری شده و حتی یاد دوران نامزدی افتاده برام مهم نیست

اصلا هم نمیخوام بدونم چه چیزی باعث شده مدل دوس داشتنش عوض شه

تنها چیزی که برام مهمه اینه که هیچ وقت تموم نشه و ادامه داشته باشه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۴۰ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳۰)

چرا وبلاگ اینطوری شده ناهید جون


قالب جدیده عزیزم
  • ساحل مهربانی
  • قالب نو مفالکککککککککککککککک
    خعلی ناژه. ولی کوشولوئه...


    فداااااااااااااااااات اجی
    خو کوشولو باشه من خودمم کوشولو ام
  • ساحل مهربانی
  • آخا بگو ما هم چشم و چال مون وا شه...


    ساحل!!!! واسه چی میخوای چش و چالت باز شه هان!؟
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • وای وای دلمان شوشو می خواهد




    پرنس: اول باید فرم تقاضاش رو پر کنی
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • کاش همیشه محرم باشه شوشوی شما احساساتش گل کنه



    پرنس: نه دیگه هرچی کمش خوبه ! فکر شوشو هم باش
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • منم قالب می خوام کی برات درست می کنه ها



    پرنس: از قالب های شیرینی پزی استفاده می کنم
    منم همین حس و سبت به همسرم دارم
    مدل دوست داشتنش دوباره عوض شده
    منم دوس دارم که هیچوقت تموم نشه و ادامه داشته باشه.....
    قالبتم مبارک گلم.....خیلی نازه



    پرنس: باید از کش مناسب استفاده کنی تا همینطور این مدل کش بیاد
    وای اجی اون اسمایلی اولیه چهقد با نمکه!!!!!!
    حالا یه ذره بگو ببینیم چه جوری چشممون باز میشه!!!
    منم امیدوارم هیچ وقت تموم نشه!!!!



    پرنس: اون اسمال سیبیل فشنه!!! بانمکه؟ باباشو ندیدی
    چشمات اینجوری باز میشه [شکلک صغری خانوم وقتی فالگوش وایساده پشت در سالن اجلاس سران]
  • بانـــــــــــو
  • وووووووووووی چه قالب نازی

    چه عجب بابا آپیدی....دیگه داشتیم نا امید میشدیم
    اینقَدَر در میزدیم این خانه را....ما ندیدیم روی صاحب خانه را



    وای واقعا شوهرتم چه تغییر جالبی کرده خدا واسه شوهرای ما هم بخواد


    ایشالله همیشه در دوران نامزدی بمونید



    پرنس: پرنسس تحویل بگیر
    دو دقیقه اومدن خودتو ببینن تو هم همه ش تو آشپزخونه ای
    این تغییرات در مردان طبیعی و مقطعی ست شما جدی نگیر
    سلام ناهید جان
    همیشه میشه عاشق بود..من به این ایمان دارمحتی میشناسم آقایی با 55 سال سن هنوزم میگه دلم واسه خانومم ضعف میشه..
    میدونی،هر کسی یه رمزی واسه عاشقی داره ولی من معتقدم رمزش رسیدن به عشق اصلی خداست.
    قالب نو هم مبارک و بسیاز زیباست.ولی یه خورده حجمش بالاست.شایدم واسه من اینطوره
    شاد و آسمونی باشی..
    بدرود



    پرنس: اون آقاهه مشکوک میزنه ها! مخصوصا سنش
    آره رمز آبجی ما 526980659855هست با این رمز شوشو اونو از ما دزدید
    سلام
    پس کجایی رمزو گرفتی رفتی پشت سرتم نگاه نمیکنی




    پرنس: کیو دیدی بعد گرفتن رمز پشت سرشو نگاه کنه؟!!



    ناهید: رمز رو که من نخواستم خودت دادی تازه من حذفش کردم
    چون مطالب زناشویی دوس ندارم
    قالب قشنگی داری میشه کدش رو به من هم بدی




    پرنس: شماره حسابو یاد داشت کن
    پس اگه ممکنه لطف کنید
    ممنون




    پرنس: مجددا شماره حسابو یادداشت کن
    پس چی کارش کنم؟




    پرنس: یعنی شماره حسابو یادداشت نکردی؟
    خوابیدی؟



    پرنس: نه والا بیداریم و داریم شماره حسابو برات اس ام اس میکنیم
    خوب اشکال نداره شب شماهم بخیر



    پرنس: کجا؟ شماره حسابو نبردی!
    خوب از اول می گفتی نمیخوای پول بدی دیگه! ما این همه شماره حساب دادیم
    ممنونم



    پرنس: آها بالاخره شماره حسابو گرفت
  • دختر برفی
  • سیلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
    قالبت خیلی خوجل شده



    پرنس: علیک سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
    ممنانیم
  • مرصاد&ترانه
  • سلاام ناهید جان
    من خیلی از وبتون خوشم اومده از لنگهای مائده جونی وبتو دیدم خوشحال میشم به منم سر بزنی
    نحوه ی نگارشت خیلی قشنگه ادمو جذب میکنه



    پرنس: کلا خواهر من جذابه
    از لنگ مائده جونی وبو دیدی؟! جانم؟!!
    منظور لنگ جورابشه؟!!! شایدم لنگ حمومه!!! بچه ها منحرف نشید دیگه اصلا به ماچه
    سلام



    پرنس: چه با ادب آخی
    علیک سلام
    آدم لذت میبره این بچه ها رو میبینه
    وای بد آموزی داشته بوده.
    -------------------------------
    آپم و منتظر حضور سبزت
    -------------------------------
    وای قالبشو.چه خوشمله



    پرنس:بد آموزی؟ مگه شما اونجا بودی؟
    تازه آبجی پرنسس کلی سانسورش کرده که شده این باز شما میگی بدآموزی؟!
    آخی
    قالب نو مبارک
    چه باحاله



    پرنس: دوست عزیز قالب قشنگ و زیبا و خوشگل میتونه باشه ولی باحال!!! به قالب اطلاق نمیشه ها! فارسی را پارس بداریم!!!
    اوخی نازی



    پرنس: اوخی خواهر منه خوب معلومه ناز میشه دیگه
  • درجستجوی یک همدم





  • پرنس: ای بابا شما هنوز همدم رو پیدا نکردی؟؟؟
    بجنب دیگه
    چند وقت دیگه باید دنبال فسیلش بگردیا!!!
    راست میگه مگه ما دل نداریم؟!
    یا نگو یا کامل تعریف کن
    اومدم آپ کنم دیدم ماشا... آبجی ناهید ترکونده



    کی راس میگه؟
    اصن من از این به بعد میخوام داستان تعریف کنم اخراشو مثه سریالای ایرانی نصفه نیمه رها کنم تا تو کفش بمونین
    ناهید ساعت12مسنجر منتظرتم سه شنبه



    پرنس: متاسفانه ناهید عزیز به نت دسترسی ندارن



    ناهید: هر وقت کامنت میزاری بیا پی جوابش چون من ازت ادرسی ندارم
    مسنجر هم که هزار بار گفتم نمیام بابا نمیاااااااااااااام
    آجییییییییییییییییییییییییییییی زودی بدو بیا تا پرنس اینجارو زیرو رو نکرده



    ناهید: ما خودمان بیل و کلنگ را دادیم دستشان که زیر و رو کنند
    الحق هم که شخم زن ماهری میباشند
    شوهر دارم یه مدته باز درجه احساساتش قوی تر شده

    دیشب واقعا از نظر احساسی برای من شب خوبی بود

    حالا به قول یکی از دوستان وارد ماجرا نمیشویم که چشم و گوش دوستان باز نشود

    علت اینکه چرا شوشو اینجوری شده و حتی یاد دوران نامزدی افتاده برام مهم نیست

    اصلا هم نمیخوام بدونم چه چیزی باعث شده مدل دوس داشتنش عوض شه

    تنها چیزی که برام مهمه اینه که هیچ وقت تموم نشه و ادامه داشته باشه



    پرنس: اگه دقت کرده باشین خط به خط این کامنت توی پست ناهید بودها!!!



    ناهید: یعنی چی مثلا
    الان با اینی که نوشتی خواستی چی رو ثابت کنی؟؟؟
    عاغاااااااا
    اینایی که میان میگن بد آموزی داره خودشون تا تهشو تو ذهنشون تصور کردن جون ِ خودم!
    ناهید مثه اونایی که من تو وبم میگم ف طرف میره فرحزاد
    حالا جالبش اینه که دفعه بعدش میگم ر اما بازم میره فرحزاد جای راه اهن چراااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟
    چون اینا خودشون عشقه فرحزادناونوقت ایرادش به ماس...
    همیشه شاد باشی آجیم


    احسنتم احسنتم
    دقیقا
    کیف کردم واسه این تحلیلت
    اصن من نمیدونم چرا تا میایم یه چیزی بگیم یا یه عده از راه بدر میشن... یابعضیا هوا ورشون میداره فک میکنن چه خبره
    والا
    راستی با این تعاریف ما کلی دلمان قیلی ویلی رفت برای این قالبی که گذاشتید و ما نبودیم


    شما از یه چیزی خوشت بیاد و ما داغش رو رو دلتون بزاریم
    اغا همینجا قول میدیم لینکش رو یافته و بفرستیم خدممتون نیگا کنید
    یا اگه مایلی کدش رو بدیم بزار رو وبت امتحان کن
    اصن چیز نایسی بود... یه چیز متفاوت
    فخط حیف امکانات نداشت