پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

در نبود پرنسس

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۱۳ ق.ظ
من بودم

و دستهای تو

من بودم و آغوش تو

من بودم و خنده های آرامم

من و دلی سخت مدهوش تو

تو بودی و قلب و دلم

تو بودی و گرمای خاطرم

تو بودی و دست هایی که

تو را قفل شدند چون هرم

و من بی محابا

و من پرشور

و من پروانه وار

عاشقت شدم لاجرم

عاشقت شدم لاجرم

پرنس

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۱۳ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۴)

آجی جووووووووووووووووونم؟
یکی با شیطنتاش داره وبلاگتو بهم میریزه



پرنس: مشترک موردنظر در دسترس نمی باشد
منتظر اتصال مجدد مشترک مورد نظر می مانیم



پرنس: بمان تا...
از حصور سبز پرنس عزیز تشکر بعمل می آید که در نبود پرنسس دوست داشتی به وبلاگ ناهید عزیز گرما می بخشه
باتشکر(شکلک زبان حال آجی با دست نوشته یاسی)



پرنس: بدون شرح...
  • ساحل مهربانی
  • اینجا چ خبره؟؟؟
    هک شدی؟



    پرنس: نه خانوم محترم هک کجا بود؟
    پرنسس یه مدت نمیتونه بیاد(احتمالا تا آخر این هفته) به من سپرد تا شیطنت کنم
    من پرنسم داداش پرنسس ناهید
  • ساحل مهربانی
  • آهان ... بهله...
    حالش که خوبه؟
    دست شما هم درد نکنه اینجا رو حفظش می کنین.



    پرنس: آره نقشم شده شبیه مواد نگهدارنده
    پ چی فک کردی
    بلیم که منتظر میمونم!!!!!
    سلام آجی زدی تو فاز لاو و لاو ترکوندنا!!!!!!
    میگم تنها مزیتی که وبت داره اینه که مثل ماله پرنس نیست بغلاشم میتونم بخونم
    راستی یاسی جون گفت سیم کارتت گم شده کی میای دلم تنگیده
    اصلا مسنجر و فیس بوک بی تو حالی نداره ابجی راستی اصلا این آپ واسه پرنسه یا ماله خودته آبجی؟؟؟؟؟؟یا باید بگم پرنس این اپ مال تو پرنس یا ماله آبجی نایده؟؟؟؟؟؟؟
    وای چه قاطی پاتی شده
    در هر صورت با تشکر بسیار از پرنسس و سخت کوش و فعال خودمان که اینقد فعالیتش زیاده یهو دیدی پرنس اومدن از ناسا بردنت!!!خدارو چی دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟
    راستی ابجی امیدوارم بزودی به اغوش گرم معتادان نت برگردی خیلی دلم تنگیده واست آجی حونم!!!!!!!
    فعلا
    بای



    پرنس: عجب دنیایی شده ها! چه دعاهایی میکنن! طرف معتاد شه تو میخوای جوابشو بدی؟
    منو از ناسا بیان ببرن؟منو بردن خانوم مگه نمی بینی تو جوم؟!
    لاو ؟دلیل نبودن ناهید هم همینه بردنش تو کارتون love is... بازی کنه
    اااااااااااااااااا من چقد خنگم ندیدم اون پایین گنده نوشته پرنس!!!
    خدایی خنگی هم عالمی داره ها!!!!!!



    خدا رو شکر بهش نگفتم تا بهش بربخوره و خودش فهمید
    سلام ناهید
    ایا عشق عبدی خواهد ماند ؟
    که احساسات و عواطف و عشق بازی ها همیشه بمانند
    یا عشق هم دوره ای دارد؟
    و تنها خاطرات عبدی میگردنند



    پرنس:احتمالا منظورتان اکبر عبدی می باشد
    ابدی بودن عشق همواره است
    عشق احساس و عاطفه نیست که خاطره شود
    عشق جاودانه است
    به قول آبجی پرنسس عشق یه چیزی مث کشک و دوغه
    چگونه است؟!

    صبح که بیدار شدی کدامین نقاب را بر می داری؟

    فصل نقابهاست...

    انگار کسی ما را بی نقاب نمی بیند اگر روی واقعی داشته باشیم کسی

    ما را نمی پسندد به دنبال لحظه ایم که تمام نقابها از چهره ها برداشته

    شود ایا آن روز هیچ "خودی" باقی خواهد ماند؟



    پرنس: راستشو بگید کدوم بخشش رو anna نوشته کجاش رو mehdiو کجاش رو ؟shadi
    کدوماتون نقاب زدین؟ دستتونو به ما نشون بدین
    سلااااااااااااام من اومدم
    به به به این مدیریت
    اقا اصن ما میگیم استعفا بدیم شما بیای مدیریت وب ما رو به عهده بگیری
    با این جوابهای دندان شکنی که دادی
    فردا فک کنم بازار وبلاگم رو به کسادی بره
    انقد خندیدم ترکیدم
    ممنون داداشی پرنس
    به خاطر جواب کامنتا به خاطر پست زیبات و به خاطر مدیریت بینظریت
  • درجستجوی یک همدم
  • نههههههههههههههههههههه



    ناهید: ارهههههههههههههههههههه
    چرا
    نهههههههههههههههههههه
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بهانه هم اگر میگیری

    بهانه ی مرا بگیر

    من تمامِ خواستن را وجب کرده ام

    هیچ کس به اندازه ی کافی‌ عاشق نیست

    و هیچ کس

    هیچ کس به اندازه ی من عاشقِ تو و بهانه‌هایِ تو نیست ...





    پرنس: خواستن وجب کردنی نیست که
    متریه البته تو یه سری از شهرها هم کیلوییه ولی وجبی بعید میدونم باشه



    یهنی عاشق این معرفتتم
    که واسه پستایی که نبودی حتی اگه حرفی هم نداشته باشی باید یه دسته گلی چیزی به جا بزاری
    اجی کرتیم [اسمایلی داش مشتی]