پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

یه شوهر دارم ...

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۳:۳۹ ب.ظ

 

یه شوهر دارم مثه خودم خدای ضد حال زدن....!

خونه بابا بهش اس زدم :

سلام...چطوری؟ خوبی؟ چیکارمیکنی؟ پایینی یا بالا؟

اس زده: به تو چه فضول ... هه هه هه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۳:۳۹ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۸)

  • دختر برفی
  • سیلام آجی جون.
    قربونت. ممنون. قالب شما هم خوجله.
    دیگه اتفاقات دیگه.باید نوشتشون.




    اجی ناراحت نشدی که از کامنتم!؟
    خوب خواستم نظر واقعیم رو بگم
    میدونم کامنتم با همیشه فرق میکرد و متفاوت بود
    اره خوب اتفاقاته دیگه باید نوشتشون
    :)))
    بــسی جــالب
    خوشبخت باشی!




    بسی خوشحال و خرسندیم از حضور شما در وبلاگمان
    ممنون بهار جان
    خودش پست میذاره خبر نمیکنه بعد اونور منو به دار میکشه
    این یعنی تفاهم!!این یعنی یا تو شدی عین اون یا اون شده عین تو
    جفت همین
    کپ خودت
    فدای آجیم
    ازین به بعد یه مدار بسته بهش نصب کن که دیگه نپرسی




    پس چی...
    من منم تو تو
    یو ها ها ها ها ها
    اره تفاهمه... تفاهم
    ما از اولشم عین هم بودیم
    باید یه جی پی اس بهش وصل کنم فکر خوبیه
    آورین همسری ِ آجی ناهید:دی
    آجی به این میگن اصل ِ تفااهم که انگار در شما بدجوووووووری نمود پیدا کرده
    آجیم...ج سی امات ُ دادم..
    من خوبم...
    غصه مو نخوریاااا...
    بذار بنویسم...
    الآن رو این مودم...ناراحت شی....نمینویسمااا




    حالا اورین همسری ناهید دیگه [اسمایلی قهر]
    اره اصل اصل تفاهمه... تفاهم در حد بنز
    مرسی اجی جون خوندم ج سی ام ها رو
    خدا کنه همینطور باشه که میگی...
    چشم بنویس...
    اگه اینطوری راحت میشی و به ارامش میرسی بنویس
    نوشته هاتو دوس دارم
    حتی اگه غمگین و دردناک باشه...
    بنویس اجی...
    وبلاگت مثل همیشه خوشگله عزیزم
    وقتی میام میبینم اومدی به وبم سر زدی و نظر گذاشتی خیلیییی خوشحال میشم و البته خجالت زده توروخدا ببخش که کم بهت سر میزنم هروقت که وقت بشه میام




    قربونت اجی ماهان گل
    این چه حرفیه من همیشه به لینکام سر میزنم حتی اگه بهم سر نزنن
    مشکلی نیست عزیزم... نیازی به خجالت هم نیست
  • الهام بانو
  • عجب شویی داری آجی جان




    آره شیطونه میگه بگم لولو بیاد بخوردش
    صب کن یه من من تویی نشونت بدم



    نشون بده ببینم چیکار میخوای بکنی
    اول کچلت میکنم بعد...




    بهونه نیار اصن من خودم قبل اینکه تو بخوای خودمو کچل میکنم
    تو فقط نشون بده
    1




    حداقل مینوشتی 1 2 3 امتحان میکنیـــــــــــم
    خوب بیچاره تقصیری نداره شاید مثل من تنبله!!!اخه منم همین طوریم اصلا حال نوشتن اس رو ندارم ولی تو نت نمیدونم چرا اینقد چرت و پرت مینویسم!!!
    اتفاقا دیروز یکی از دوستام بهم اس داد اونم 2 صفحه انگلیسی منم تو دو کلمه فارسی کل جوابارو واسش نوشتم اونم زنگ زد اغا اینقد به ما گفت خسیس که نگوووووو اخرم میگه من اخر تو رو ادم میکنم که اینطوری اس ندی به ادم اصلا اس دادن پدیده مزخرفیه ادم مشکل اعصاب میگیره از یه طرف باید مواظب باشی زید ندی که تا فردا که میری شارژ بگیری یه چیزی واست بمونه از یه طرف هی باید ببینییارو انگلیسی میفرسته فارسی میفرسته تازه من که مثل خاله پیرزنا هی میرم میخونم ببینم چیزیو از قلم نندازم مجبور شم دوباره یه اس دیگه بدم!!!
    اصلا یه وضی!!!!!!!!!!




    اره اجی دقیقا مثله توئه... تو نوشتن اس ام اس تنبله
    مثلا بعضی وقتا یه صفحه کامل براش مینویسی ور میداره یه اره نصفه نیمه تحویلت میده که دلت میخواد وقتی دیدیش گوشی رو بکوبی تو سرش
    ولی وقتایی که خودش حوصله داشته باشه مگه ول کن این اس ام اسه میشه




    ممنون از حضورت
  • خـانم همسر
  • اجی سلام

    واقعن با شوشوت اینجوری حرف میزنی؟!! ایشون ناراحت نمیشن؟ خودتم ناراحت نمیشی؟!

    اقای شوهری به من بگه بالا چشمت ابروهه کلی بهم برمیخوره




    عزیزم چرا توجه نکردی...!!!
    من که با شوشوم اونطور حرف نزدم
    اون با من اونطور حرف زده
    چرا باید از شوخی ناراحت بشم و ناراحت بشه....!!!!؟؟؟
    اقای شوهر منم بهم حرف بزنه ناراحت میشم منتها وقتی که بدونم واقعا با منظور بهم حرف زده وقتی شوخی میکنه ناراحت نمیشم
  • دخترآسمان
  • براچی میزنی تو پروبالم خب دوس داشتم نصیحت کنم.




    اوخی... عیب نداره اجی دیگه نمیزنم شما همیشه بیا نصیحت کن
    من عاشق نصیحتاتم اصن
  • از یـــــــــــاد رفــــــــــــته
  • از قدیم می گن خدا درو تخته رو باهم جفت می کنه ...
    راستی لینکت کردم پرنسس




    از همان قدیمها باید این حرف رو با اب طلا مینوشتن ...
    مرسی دوست عزیز
    شما هم لینک شدی
    خدا در و تخته رو خوب به هم جور کرده ها :دی





    آره انصافا...!
    از رو کامنت بالایی تقلید کردی؟
    سلام

    حالا بدون حساب کتاب هم این حرف رو نزده .

    آپو بیا




    مگه مردا موقع حرف زدن حساب کتابم بلدن!؟

    آپو میام
  • ب.شهابی عنبران
  • سلام واقعاشوهعرت ضدحال میزنه؟؟؟




    نه بابا ضد حال نمیزنه شوخی میکنه
    ببخشید که نمیتونم بهتون سر بزنم
    البته سر زدم ولی وقت نشد وبلاگتونو بخونم و نظر بزارم
    مرسی از حضورتون
    سلام آجی جونم شرمنده نمیتونم توی پست جدیدت نظربذارم کامی جونم هنگیده.
    یلدای توهم مبارک عزیز




    قربونت برم عزیزم
    اشکال نداره... همین که اومدی یه دنیاست