پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

یلدای من...

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۴۱ ب.ظ

دوستای گل و مهربونم امیدوارم دیشب یلدا به همتون خوش گذشته باشه

ما دیروز در گیر دار گذاشتن یک پست تبریک یلدا برای دوستان بودیم

که با مشکل برای ثبت پست مورد نظر مواجه شدیم

و چون روز قبلش باز خواهرشوهر مربوطه و شوهرش و بچه غولهایش آمده بودند اینجا

خواهرشوهر محترمه مثه همیشه با زدن یه در و صبر نکردن برای باز کردن در خودش اومد تو...

بعد گفت که باز شوهرش گفته اگه ناهید کار نداره یه کم دیگه یه زحمت براش دارم...!

میگم چیه؟ ادامه همون تحقیقه است؟

الکیه میگه: نه نمیدونم... فقط همینو گفت... (اره جون عمه اش که عمه خودمم میشه :دی)

خلاصه ... گیر افتادیم دیگه..

از ساعت 3 و نیم رفتیم پایین خدمتش و بعلــــــــــــــــــه ادامه همون داستان بود ... مگه ول کن بود

بازم اطلاعات جمع کرده بود و میگفت بهش اضافه کن...

اصن ایندفعه واسه خودش داستانی بود در حد المپیک

میگه دوربین نداری از عکسای کتاب عکس بگیری بعد بزاری تو تحقیقم؟

فک کرده بود وبکم لب تاب کیفیت دوربین دیجیتال داره

میگم این اون دوربینی که شما فک میکنی نیست... حالا اگه مهمه میخوای با موبایلم عکس میگیرم؟

گفت اگه زحمت نیست...

زحمت بخوره تو سرم من که میدونم میخوای... :دی

الحمدلله عکسا که از صفحه کاهی کتابش خوب در نمی آومد

اما مگه از رو میره

میگه اینترنت وصل نیستی؟

ما نیز چکار باید میکردیم وقتی اینا خودشون از همه چی من خبر دارن از بس سوال میپرسن

گفتم نه نت ندارم اما نت همیشه با ایرانسلم میرم...گوشیمو وصل میکنم به لب تاب

باز میگه اگه زحمت نیست یه سرچ کوچولو میکنی ببینم عکس نداره

سرچ کوچولو که چه عرض کنم

یه بار اصطلاح مربوطه رو فارسی سرچ میکردم یه بار خارجی

اخر سر هم که نگاه کردم از شارژ پنج هزاره جی پی آر اسم هوچی نمونده بود L

خلاصه ما را تا ساعت 7 و 30 دقیقه الاف خود کرد و نه کمری واسمون موند نه پایی

آخه معذب بودم پیشش همونطور یه جور نشسته بودم تکون نمیخوردم و فقط تایپ میکردم و پاورپوینت درست میکردم :دی

روم هم نمیشد بگم باید برم شام درست کنم.... با خودم گفتم چیکار کنم دیگه پاورپوینت پلو هم واسه تنوع خوبه

از شانسم جاریم نذری داشت اون روز و غذامون که جور شد... یکم خیالم راحت شد

بالاخره کاراش تموم شد و رفتم خونه.... پا نداشتم که انگار فلج بودم ... آخه میز نبود لپ تاپ رو گذاشته بودم رو یه بالش

ساعت 11 شب زنگ زده به شوشو که گوشی رو بده ناهید

کلی تشکر و معذرت خواهی کرد که اذیتم کرده بعد گفتم اگه زحمت نیست چند تا سی دی دارم میشه بیای یه فیلم هم بزارم رو پروژه

لپ تاپو زیر بغل زدیم و رفتیم خوشبختانه فایلش حجمش بالا بود بقیه سی دی هاش هم خط خطی...

آخر سر از بس این برادر شوهرم دیده بود من هی دارم خودمو واسه این میکشم فک کنم دلش واسم سوخته بود

میگه ناهید من به جات باشم قاطی پاتی یادش میدم

گفتم مشکل اینجاست که یاد دادنی نیست انجام دادنیه :دی .... شوهر خواهرشوهره هم میخندید

البته بماند که حین تحقیق توضیح هم براش میدادم...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۴۱ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳۰)

یلدایی خاطره انگیــــــــــــــــــــــــــــــز
ازین به بعد آجی بنویس ماجراهای من و شوهر خواهر شوهرم




کلا ماجراهای همه چی و همه کس
جدا بد گفتم؟؟؟ .... قلعه هزار اردک
الهی
چه میکشی از دست این خاندان همسر




همچین چیز سختی هم نیست
دیگه عادی شده واسمون
مرسی سر زدی
:)))
عـــجــب




بعلـــــــــــــــــــه
مرسی از حضورتون
یلدات مبارک عزیزم




ممنون دوست خوبم
فدااااای دل مهربونت عزیزم خسته نباشی با این همه زحمت ایشالا جبران کنن
یلدات مبارک ایشالا زمستونه خوبی داشته باشی




جبران بخوره تو .....
مرسی ماهان جان
شما هم ایشاله زمستون خوبی داشته باشی
  • بانــــــــــو
  • اوه اوه خسته نباشی

    وای من اینقد بدم میاد از این کارا واسه کسی انجام بدم...حوصله کامپیوترو در حد انجام دادن کارهای خودم دوست دارم....
    وای کفری میشم وقتی کسی میگه این و درست کن اونو سرچ کن...این و پیدا کن

    خدا بهت صبر بده ناهیدی




    والا ما هم کفری میشیم ولی چی بگیم دیگه
    ممنون بانو جون
  • زن زمستون
  • اجرت با امام حسین
    از بیکاری و فکرای بیخودی بهتره این کارا مخصوصا اینکه واس قوم شوهر باشه




    قربون شما

    آره بر منکرش لعنت مخصوص مخصوص خودشونه
    آدمها اصلا می آیند که رفته باشن

    چه با سوت ِ قطار

    چه با سوت ِ دستهای میان جیب!

    آدمها رفتن را از آمدن هم

    بهتر یاد گرفته اند

    دل به دستهای آدمها نده

    به عوض چشم به پاهایشان بدوز

    که قبل از تولد

    رفتن را یاد گرفته اند! ...
    ----------------------------------
    آپـــــــــــــــــــــــــــــم و منتظر حضورت....
    -------------------------------------------
    به به چه شبی.... من بودم یه بلایی سرش می اوردم...





    مرسی بابت شعرت
    دور برم شلوغ بود وگر نه موهاشو دونه دونه میکندم
    حالا مدلش بد بود یا خوب؟؟؟؟


    خوب بود...
    داش مشتی بود
    آجی من مهارت تو کچل کردن و کندن مو دارم بگو خودم بیام




    مهارت نمیخواد که...
    من خودم یه موچین گنده میخوام برم بگیرم مخصوص این کار
    راستی اشکی هوچ مشکلی نیستا
    من به اون آدرسم اومد میگه قلفه!




    اشکی جان لفطا جباب بدین...
    ابجی الهی بمیرم !!!نقش کافی نتو اجرا میکنیا!!!
    راستی با تاخیر شب یلدات مبارک
    حالا دقیقا این پاورپوینترو کی باید تحویل بده؟؟/فک کنم تا تموم شه ابجی پیر شی!!!
    خدا صبرت بده من واسه تحقیق خودم پاورپوینت درست میکنم دلم میخواد موهای سرمو بکنم
    فعلا




    دقیقاااااااا.... نیست که یه مدت تو یه کافی نت مشغول بودم...!
    حالا اینا فکر کردن الان که دیگه اونجا نمیرم کافی نت خصوصی گذاشتم
    نبدونم والا احتمالا وقت گل نی
    اوخی... میخوای بیا بده واست درست کنم
    اشکی درست نشد؟




    تا درست شدن وب مربوطه توصیه میکنیم نزدیکش نشید که مریضی واگیر دار نگیره وبتون
    سلام
    بنی: بهناز،خواهرم
    بهدی: مهدی ،شوهر خواهرم
    کیان: خواهر خونده بنده،کیانا
    من تهرانم، اونا با مامان و بابا شهرمون
    این مدت چند روز مامان و کیانا پیشم بودن چند روزم بهناز




    اها که اینطور
    این بنی بهدی مهدی اینا یادت نمیرن آیا؟!
    " این چنین سرخ و لوند -
    برخار بوتۀ خون
    شکفتن وینچنین گردن فراز
    بر تازیانه تحقیر
    گذشتن
    و راه را تا غایت نفرت -
    بریدن ..




    اغا من نفهمیدم این شعره چی گفت
    منظورش چی بود!!!
    از چی سخن گفت...
    عاشقانه بود معنوی بود...
    والا ما که نفهمیدیم
  • دخترآسمان
  • ناهیدجان اگه اذیت میشی خب بگو آقاجان انجام نمیدم!
    گرچه کمک کردن خوبه،ولی یک اصطلاحی هست میگه:خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند.
    جسارت نشه این اصطلاح بود و نشد نادان رو حذف کنم!
    کلا انسان های پرو رو دوست ندارم..




    شما چون تو شرایط بنده نیستی نمیدونی چرا اینطور میشه..!
    شما هم اگه طرفت بیاد الکی بگه یه کار کوچیک دارم چیز خاصی نیست فقط یه عکسه باید به فایل اضافه کنی حتما بهش میگی اشکال نداره برات انجام میدم
    علم غیب نداری که الکی میگه و کارش سه هفته طول میکشه!!!
    باید تو شرایط طرف مقابلت باشی تا بدکی
    خواهش میکنم... مساله ای نیست...
    نادان منظورتون مهندس مربوطه بود دیگه!
    پس جریان یلدات اینجوریا بود
    ای بابا بخشکه شانست آبجی
    اصلا نگران نباش
    در تدارک ارتش و حمله به آن مکان و رهایی شما از دست دیو و بچه دیوگان می باشیم. عنقریب است که شعله های خشممان را اطراف قلعه تان مشاهده نمایید
    لطف نموده و اردک هایتان را جمع نمایید تا زیر دست و پا له نشده و یا طعمه شکم افسران غیورمان نگردند...
    امضا
    پرنس خان افشار: بسیار دی




    آره داداشی جونم
    میبینی شانس ابجیتو
    اردکهای قلعه که همان ساکنانی هستند که آبجیتان را اذیت مینماییند
    بگذار طعمه افسران غیور شوند
  • دهکده سوته دلان
  • سلام آجی من دهات سوته دلان اومدم با پای پیاده تا به دهکدم دعوتت کنم خوشحال میشم تشریف بیاری...و اگر خوشت اومد و خواستی ساکن دهکدم بشی بگو تبادل لینک کنیم...
    بهانه هم اگر میگیری

    بهانه ی مرا بگیر

    من تمامِ خواستن را وجب کرده ام

    هیچ کس به اندازه ی کافی‌ عاشق نیست

    و هیچ کس

    هیچ کس به اندازه ی من عاشقِ تو و بهانه‌هایِ تو نیست ...
  • خـانم همسر
  • ای جونم اجی
    برای منم ازین موارد پیش اومده.. چیکار میشه کرد ..
    شتریه که در خونه ی هر عروسی میشینه

    یلدای گذشتت مبارک




    این شتر لامصب جا خشک کرده مثه اینکه
    بلند هم نمیشه نکبت
  • anna&mehdi&shadi
  • دلم تنگ می شـود گاهـی ...
    برای یک دوستت دارمِ سـاده !
    دو فنجـان قهــوه ی داغ !
    سه روز تعـطیلی در زمسـتان !
    چـهار خنـده ی بلنــد !
    و پنــج انگشـتِ دوست داشتـنی !
    که لابلای انگشتانم جای گیرد
    منم نبودم درس حسابی ندونستم نیستی آجی




    عیب نداله حالا چلا ناناحتی؟؟
  • ساحل مهربانی
  • چقد قابلت خوشگله... سر فرصت اینو واسه خودم میزارم.




    مرسی ننه
    قابل نداره...
    پیشاپیش مبارک باشه
  • ساحل مهربانی
  • دوسی لینک یو.سی بروسر گوشی خودمو می خوای؟




    پ ن پ لینک یوسی بروز مادرشوهرمو
    از هر طرف

    بخوانے

    بن بست اَست .

    من ، سالهاست

    دل بستــہ اَم ،

    بہ فال گیرے

    کہ برایـم

    بہ دروغ

    پـاے ِ تـو را مے کشـــد

    وسط ِ معـرکہ ایے کہ

    شایــد

    هیچ دَخلـے بہ تــو ندارد!

    و چہ کودکـانہ ، ـهر بار

    بیشتــر بـاور مے کنـم ،

    شبے را کہ ، روزش

    دنیــا از آغوش ِ تــو شروع خواـ هد شُد ...
    سلام آجی ناهید
    ازدسته خانواده شوشو خدا بهت صبربده یه یلداهم دست از سرت ورنمیدارن.البته به ماهم زیادخوش نگذشت من موندم این یلدا بابقیه شباچه فرقی داره به جان خودم زودترمیگذره که دیرترنمیگذره فقط اسمشوگذاشتن طولانی ترین شب سال والا بخدا اعصاب واسه آدم نمیذارن که فقط یه چیزیش خوبه که دورهمیم که این خودش خیلی خوبه.کاشکی یلدای امسالم مثه پارسال بود.
    ناهیدی ینی تو و شوشو باهم دخترعمو پسرعمویید؟اگه اینجوریه که خیلی خوبه امیدوارم بچه هاتون مثه من دختری خوب و گل بشنوگرنه بچه میخای چیکار؟
    راستی این قضیه دونقطه دی چیه توکفش موندم هرجانگامیکنم میبینم هست.
    میدونم خیلی گلی اینجوری حرفیدم وگرنه منظوری نداشتم آجی جونم.




    انشالله که صبر بده... هرچند زیادشم داده ولی اشکال نداره بزار بیشتر بده لازمم میشه واسه زمان کهولت سن ذخیره کنم که اون موقع هم استفاده ببرم داغون نشم
    اره بابا یلدا کیلو چند همش مثه بقیه شباست... من که اصن حال و حوصله این جشنها و اعیاد و اینا رو ندارم... فقط یه ذره از نوروز خوشم میاد... بدک نیست
    اره دختر عمو پسرعموایم... والا... بچه فخط باهد مثه فرزانه جون گل باشه
    نه بابا مگه چطوری حریفیدی عزیزم...!!! کاملا هم در نهایت ادب و احترام
    قضیه این دو نقطه دی هم که چطور نمیدونی فدات...!؟
    همین نیشخنده هست وقتی تو یاهو بخوای شکلکش رو بزاری :D به این صورته.. یعنی یه دونقطه میزاری یه حرف دی خارجی... واسه همین میگیم دونقطه دی
  • (• •)zahra(• •)
  • سلام آجی جون دسته گلت درد نکنه واقعا شرمنده فرمودین بنده رو خیلی خیلی ازت کمال تشکر را دارم دیگه هیچی مزاحم نمیشویم.بوووووووووووووووووووووووووووووووس.




    قربونت برم اجی کوشولوی عزیزم
    قابل نداشت گلم
    بازم کاری بود در خدمتم
    با سلام من آپم خوشحال میشم به من سر بزنید.




    من خوشحال نشدم
    ناهید جون من جای تو بودم پایین تحقیقش یواشکی اسمه خودمو مینوشتمتا ضایع بشه




    فکر خوفیه عزیزم... ولی ناسلامتی مهندسه خودش میفهمه
    آجی جونه خودم اگه ساعتی واسش کار کنی پووووووووووووووووووولدار میشی
    بسکه ماشالله کاراش زیاده
    نخسته آجیم




    بــــــــــــــــــــــــــــــه
    عجب ایده و فکر خوبی....
    فخط من روم نمیشه ازش پول بگیرم
    حالا اگه پولی بود پیش من نمی اورد که
    میگفت میرم میدم بیرون یکم بیشتر میدم... حتما بهتر برام درستش میکنن
    اینا اگه خیری تو کارشون بود که پیش من نمی اومدن