پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

معذرت خواهی و تشکر از دوستان

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۱۲ ب.ظ
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۱۲ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۴)

  • •´¯`• گـ ـآلــرے مــ ـآســـیـــ ـس •´¯`•
  • سَلــــآ آمـــ ـ!

    خـوش حـآآل میـشــَـمـ ـ به گـآلریــ ـمـ ـ سَــ ـر بـزَنـ ـِی

    •´¯`• گـ ـآلــرے مــ ـآســـیـــ ـس •´¯`•




    ممنون دست شما درد نکنه وقت این کارا رو ندارم...
    سلام وب جالبی داری خوش حال میشم بهم سر بزنی




    یعنی ادم وقتی از این کامنتا میبینه فقط دلش میخواد سرشو بکوبه تو دیوار
    قربونه آبجی گلم برم که اینقد مهربونه!!!یه بوس از اون غیر ملیحا:
    بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس!
    میگم ابجی من بهت افتخار میکنم خودت تنهایی کارت پستال درست کردنو یاد گرفتی!!!هیپ هیپ هورا به افتخاره سرهنگ جینگوووووووووووووووول!!!
    هیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــپ هیـــــــــــــــــــــــــــــــــپ هورا!!!!
    هیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــپ هیـــــــــــــــــــــــــــــــــپ هورا!!!!
    سرهنگ جینگووووووول شیرررررررررررررررررررره (به قول خود سرهنگ)!!!




    وای سحر جونم خجالتم نده اجی
    از اولش هم بلد بودم درست کنم فخط نمیدونستم چرا تو وبم نمایش نمیده الان فهمیدم به خاطر مرورگرم بوده
    ممنون ستوان قلقلی جونم کلی ذوق زده کردی منو...
    اون بی آر اون وسط خیلی جالبه
    یعنی خط بعد دیگه
    ببخشـــید من امتحان کامپوتر دارم کلا این کد هارو میبینم آشنا پنداری میکنم




    آره عزیزم یهنی خط بعد....
    ایول به خاطر توجهت
  • بانـــــــو
  • آخرم که نگفتی که چرا دپ بودی ناهیدی


    همیشه شاد باشی عزیزم




    ممنون بانو جان
    شاید یه روزی گفتم
  • راحله(راحیل)
  • وووووی!
    من عاشق هرچی رنگ قرمزم...
    حالا چرا عذرخواهی؟!سپاس به چه مناسبتی؟!
    منم تشکر میکنم بابت حضورت در پس از دوشیزگی...!
    با نوشته هات گرممون میکنی...
    اوووووووووووووووووووممم!
    ماچ!





    بابت پستی که گذاشته بودم و دوستان همه ناراحت شده بودن و گویا هنوز هم نگرانیشان ادامه دارد
    ممنن از تعریفهای قشنگت
    اپم:)




    :)
    باز که فشرده نوشتی کامنتت دوتا نشه
  • موناღدل نوشته هاےباران خوردهღ
  • چیـزی نمیـخـوآهَم جـز . . .



    یـکــ اتــآقِ تـآریک



    یـکـ مـوسیقـے بے کَلآم


    یـکـ فنجـآن قهـوه بـهـ تَلخـی ِ زهـر !


    وَ خـوآبـے بـه آرآمـے یـکــ مـَرگ هَمیشـگـے . . .
    منم دوستت دارم




    اصن مگه میتونی نداشته باشی
    داستان واقعییییییییییییییییییییییی
    ازون خوباش بگو خنده دار باشه.طولانیم باشه دیگه چه بهتر




    خوب دیگه اینم از سفارش داستان واقعی
    امر دیگه ای ندارید
    نگران فردایت نباش

    خدای دیروز و امروزت

    فـــــــــردا هـــــــم هست

    به منم سر بزن خوشحال میشم


    [.........]
    قالبتو دوست دارم آدرسشو میدی ؟


    حتما
    رفتم به آدرسی که دادی مرسی ولی کد قالبو نمیده نامرد اگه تونستی کد قالبو برام بفرست مرسی


    دست شما درد نکنه
    داشتیم!!!!!
    نامرد کجا بود
    چرا باز نشد اخه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
    خودت که میدونی قسمت کامنتها نمیشه زیادی نوشت و من چطوری قالب رو برات بفرستم
  • ناشناس سرشناش
  • پس بلاخره موفق شدی ها؟
    دیدی گفتم مشکل قالب وبلاگته





    مشکل از قالبم نبود آقا کجای کاری
    مشکل از مرورگرم بود