پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

حس ششم

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۵۲ ب.ظ

اصن من عاشق این حس ششم خودم شده ام...!

بزنم به تخته چشم نخورد...!

آغا ما حدود سه سال قبل برای وام خوداشتغالی ثبت نامی انجام داده و منتظر شدیم تا به ما وام مربوطه را برای زدن ان به زخمی به ما بدهند...!

اما انقدر طول کشید و ما هی سر زدیم و هی بهانه های متفاوت برایمان دست و پا نمودند که بلکل بیخیالش شدیم...!

اما باز چندین ماه پیش رفتیم و سری زدیم که ببینیم شاید اینبار فرجی شده و ما واممان را دریافت بنوماییم...!

اما زهی خیال باطل...!

این چند ماه نیز بگذشت تااااااااااااااااااا الان که ما منزل پدری هستیم

روز چهارشنبه به یکباره انگار به ما وحی شده باشد ... یکهو رو به پدر نموده و گفتیم

بابا چرا بهم وام ندادن...!

دقیقا انگار ایشان رئیس صندوق مهر رضا باشن...!

پدرمان نیز امید به وجود آمده ی دوباره در ذهن ما را به کل نابود نموده و فرمودند...!

وام نیـــــــــــــــــــــــست اصن دیگه به هیشکی وام نمیدن... کلا منتفی شده و دیگه هیشوقت وام نمیدن...!

اماااااااااااااااااااا

در کمال ناباوری چندی بعدش تلفن منزل به صدا درآمده و گفتند فردا به دخترتان بگویید مدارک لازمش را بیاورد که وام خوداشتغالی ایشان نوبتش شده است....!

و دیروز ما پرونده های لازم را تشکیل دادیم و به دلیل اینکه خورده ایم به تعطیلی یکسری از کارها مانده است برای یکشنبه...!

درکل....

ایول حس ششم خودم...!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۵۲ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۹)

اوووووووووووووووووووووووووووووووو
اجی خوشگلم قلب گذاشته
آجی چقد نازه عین خودت جیگره
برم بخونم پست جدیدو الان میام!!!
(چیزه جدیده مُد کردید شما اول میاید میگید برم بخونم منم دارم ادامه رهنده این راه میشم




چه کنیم دیگه دیدیم همه قالب عوضیدن ما نیز دوباره هوس نمودیم :دی
فدات اجی
یعنی اگه خودت نمیگفتی این جدیدا مد شده من خودم حتما اشاره میکردم =))
آخه میخواستم تو کافه هم اشاره کنم :دی
دوباره سلووم!
میگم ابجی شکر حالا حل شد این قضیه خدایی اصلا وام یه حال عجیبی به ادم میده
خودم میدونم که میگما
حالا ما که خوداشتغالی نداریم ولی خیلی حال میده من خودم از این وام خونگیا مامانم مجبورم میکنه بنویسم وقتی برنده میشم یعنی در پوست خودم نمیگگنجم
راستی این قالبت چقد شبیه منه اون جغد اونوریه خیلی باحاله عین منه
اصلا یه نظرسنجی بذاریم چه کسانی فکک میکنند این شبیه منه بالای 100 نفر میگن درسته خیلی شبیه واااااااااالاااااااااااا!




راستی اجی سرعت عملت رو تو گذاشتن کامنت ایول
همچنین فکر بازت رو که هم سریع میدونه چی تو مخت بندازه که بنویسی هم چت کنی همـــــــــــــــ هوووووووووووو کلا ایول
آره خوب کلی ذوق میکنی ولی نه بعد سه سال
اری چه خوب شد اشاره کردی شبیه توه
من وقتی نگاش میکردم با خودم میگفتم خدا اینو من کجا دیده بودم
اورین اورین مرسی که خودت اشاره کردی و نزاشتی من به مغزم فشار بیارم
منم گاهی از این حس ششما دارم!!خیلی حال میده!!




اساسی حال میده
به قول بچه ها گفتنی در حد بنـــــــــــــــــــــــز :دی
  • بانـــــــــــــــــــــــــو
  • واااااااااااااااااااااااااااااااااای چه حس ششمی


    چه حس ششمی خوبی هم بوده





    حس ششم رو حال کردی...؟
    خب به سلامتییی خدا رو شکر
    راستی قالب جدید مبارک ناهید جونم




    ممنون ماهان جونم
    فک کنم دقیقا همزمان با هم سی ام گذاشتیم :دی
    اخه من داشتم برات سی ام میزاشتم همین که ثبت شد وبلاگ خودم رو چک کردم دیدم تو هم سی ام دادی
    تلپاتی رو حال میکنی
  • راحله(راحیل)
  • درود(عین بابات)
    ناهید جان!
    مدارک لازم واسه این وام خود اشتغالی رو برام توضیح بده...
    خودمم میخوام بگیرم...مدرک فنی میخواد؟
    ماشین شوهرمو دیشب از جلوی در زدن...کلی بهم ریختم...
    قوربونت




    راحله جان برای وام خود اشتغالی قبل هر چیز باید ثبت نام اینترنتی داشته باشی
    من سه سال پیش ثبت نام کرده بودم
    دیگه اینکه بعد ثبت نام اینترنتی وقتی اسمت درمیاد که نامه رهبر یا ریاست جمهوری رو پرونده ات باشه بعد اینا خودشون زنگ میزنن و مدارکی که میخواد (پوشه-فتوکوپی شناسنامه و کارت ملی همچنین فتوکوپی یه مدرک فنی و حرفه ای) رو بهت میگن که ببری رو پرونده ات بزاری...
    ای وای چه بد عزیزم... دل نگرونت شدم
    قوبون دل آجی
    این اشکی به همه بداخلاق میگه، من نبودم نوبت توهه
    میگم آجی ما باهم آجی هستیم اون وامو بردار بیار باهم خرج کنیم




    فداهه اجی یاسی خانوم
    اره دیگه تیکه کلامشه
    چه همه دندون تیز کردن واسه این چندرغاز وام من
  • خواب نما..!..!
  • به افتخارتوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن بانوی حس ششمی




    واااااااااااااااااااااااااااای ببین کی اومده
    ممنون خواب نمای عزیز
    به افتخار حضور تو
  • خانوم میم
  • ایشالا چرخش برات بچرخه :دی
    من تازه با وبلاگت اتفاقی آشنا شدم
    برای همین در حال شخم زدن پست هاتم :دی
    با اجازه




    ممنون عزیزم
    خوشحالم از اشناییتون با وبلاگم و خوشحالم از اشنایی خودم با وبلاگتون
    چی گفتم
    منم در حال شخم زدن وبلاگ توام