پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

روزهایی که گذشت3

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷ ب.ظ

من غیر از این جاری وراج یه جاری دیگه هم داشتم که عفریته ای بود در حد خودش...
قبلا ذکر خیرش شده بود...

اون جاری خیلی وقته که گذاشته رفته و میونه خودش و شوهرش به کلی سر یه سری مسائل که از حوصله بحث خارجه به طلاق کشیده...

جریان اون اسیدپاشی رو هم خونواده شوشو به اونا ربط میدن و میگن کار اوناست!

حق هم دارن چون از سالهای دور تا الان تو این محله ان و یه بار نشده براشون اتفاقی پیش اومده باشه، نصب این دوربینها هم چند ماه بعد رفتن همین جاری تو قلعه گذاشته شده ...

کاری به این حرفا ندارم فقط خواستم بگم کسی بیخودی مرض نداشته که این کارو کنه و جریان از این قرار بوده

و اما ادامه روزهام...

یکی دو روز بعد اون کنسرتی که نشد برم شادی باز اس داد و گفت این بار نیای جرت میدم و قرار بود به مناسبت دهه فجر کنسرت برگذار شه و اینبار داداش سارا قرار بود هنرمندی کنه و منم با شادی رفتم و انصافا هم هنرنمایی کرد و نواخت و خلاصه یه روزمون اینطور گذشت و حسابی شادی خجالتم داد هم اومد دنبالم هم تا دم خونه رسوندم...

خداییش از اینکه پیداش کردم بسیوووور کیفور شده خر درونم (حالا جو نگیرتت شادی :P)

یه چند روز بعد اینم دایی مامانم فوت شد و این جریان خودش یه فیلم طولانیه که دیگه بیخیالش

خواهرشوهر بزرگ هم برای بار دوم رفت جوانرود که حالا که دم عید شده بره و باز یه سری جنس بیاره که بفروشه...

چقدم بار قبل که دید ازش خریدیم معلوم بود چقد خر کیف میکنه و همش میگفت برای عیدتون نرید هیچی بخرید تا من جنس میارم :|

ولی اینبار من دست به هیچ چی نزدم و چیزی هم لازمم نبود... در ثانی خیلی هم گرون میده جنسا رو فقط یه هزار تومن اینا از جنسای بیرون گرون تر میشه که ادم باز از بیرون میگیری طرف خودش برات همین هزارتومنو هم تخفیف میده ولی این آشناست دیگه روتم نمیکنه بگی تخفیف بده!

دیگه اینکه شالم که تموم شد باز دلم بافتنی کردن میخواست!

وقت نمیکردم که بیام نت... فقط شبا بیکار میشدم که اونم وقتی شبا شوشو هست ترجیح میدم نت و اینا نیام به اون برسم بیشتر

برا همین وقتی بیکار میشم فوقش دلم بافتنی کردن بخواد برا سرگرمی

منم نشستم این  جلیقه رو بافتم... البته این بیشتر قشنگیش تو تن معلومه و اینطور اصلا معلوم نیست چی به چیه

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۷)

  • سمیرا نامجو
  • سلام بر این جیگر طلای ما.................بوس..بوس...بوس.....

     

    یالا یالا متقابلا بوس بده(آیکون کمبود محبت)

     

    میگما امیدوارم که دیگه هیچوقت ضرر وارد نشه به وسایلها و البته سلامتی همسرت و

     

    خونوادش.....

     

    به خدا خوشم میاد ازت .....یه خانم خونه دار به نظر میای ....

     

    جلیقه هه خیلی قشنگه..خیلی...مخصوصا تو تنت خیلی نازه......خیلیییییییییییییییی...

     

    ناهید بهم نخندیاااااااااااااااااااااااااا:

     

    من هی داشتم نگاه میکردم ببینم اندامت چه جوریه(نیشخند)دیدم وای ورزشکاری و عالیه.

     

    با شادی هم بیرون میری منو یاد کن......من دلم بیرون میخوااااااااااااااااااااااااد(گریه)

    پاسخ:

    به قول خودت سلام ملیکم خخخخخخخ

    ببر اونور این لب و لوچه سرماخوردت رو ... عمرا من گول تو رو بخورم و سرماخوردگی بگیرم :P

    من که میدونم کمبود مجبت نداری نقشه های شوم تو سرته :D

     

    انشاله عزیزم... مرسی

     

    اره دیگه خونه داری نکنیم چه کنیم فدات :)

    چشات ناز میبینه گلم بوووووووووووووووووس

    اندامم که اصن معلوم نیست از کجا فهمیدی ورزشکاریه :P

    خیله خوب باشه یادت میکنیم گریه نکن سیل ورداشت وبمو :D:P :*

    و باز یه هنر دیگه :) از ناهید جونم
    کنسرت کی رفتین؟
    پاسخ:

    و باز یک نظر زیبا از بهار عزیز :****

    راستش کنسرت این خواننده مشهورا نبود که

    کنسرت شوهانی بود یکی از خواننده های همشهری :)

    خیلی جلیقه خوب بود.. عاقا میشه دستور پختشو بذاری? D:
    پاسخ:

    ممنون شکوفه جان... راستش یه چیز من دراوردی بود خخخخخخخ

    ولی باشه دستورشو سر فرصت مینویسم ;)

    r(yani vaghan kad bano hastiaaa man omran hamchin chizi betonam bevafam....
    age kare jarit bod acid pashi ajab adami bode on dg...
    movazebe khodet bash
    پاسخ:

    شکسته نفسی میکنی مونا جان

    ممنون از لطفت

    چشم دوست مهربونم :*

    سلام عزیزم

    وب جدید مبارک خیلی نازه واقعا خوشم اومد

    کامنت نوشتنشم بیشتر از بلاگفا حال میده

     

    پاسخ:

    سلام به روی ماهت سروین جان

    مرسی دوست خوبم خوش تشریف آوردی

    اره خدایی بخش کامنتش خوبه میتونی هر بلایی دلت خواست سرش بیاری :D

    فقط حیف شکلک نداره :(((

    سلام ناهید خوبی؟ به من دو هفته وقت بده کنکورم تموم شه اینجارو کامنت بارون میکنم
    شرمنده تو شرایط بحرانیم برا همین میتونم نظر بذارم :دی
    پاسخ:

    تو حواست به درس و مشقت باشه بچه همین که میای برای ما ارزشمنده حتی اگه کامنتی نباشه ;)

    دشمنت شرمنده

    قبول شدی شیرینی یادت نره :D

    وای ناهید خیلی خوشکل شده این.. ولی این تو نیستی تو عکس.. حجریته؟
    پاسخ:

    فدات شادی جون

    حجریته کیه دیگه؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخ

    تو منو اشتباه میگیری وای به حال بقیه

    به جون تو خودمم اونجا هم خونه مامان ایناست :D