پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

آهنگ این روزای من...

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۲۳ ب.ظ


یعنی خدا شفا بده ماهایی رو که یه اهنگی رو که کلید میکنیم روش پوستشو میکنیم انقد گوشش میدیم! 👂

آهنگی که جدیدا در حال ریپیت و گوش دادن یه سرش هستم این اهنگ شادمهره...  🎧
  
        




 
پ ن: تو ویندوز هشت یه صفحه کلید لمسی پیدا کردم که پر از این شکلک هاست، حالا اینا رو میتونم هم تو نظرات استفاده کنم هم تو پست

مسعود دیگه گوشیتو نمیخوام 😂
  


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۲۳ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲)

  • سمیرا نامجو
  • آهنگتان را گوشیدیم........بسیار هم زیبا ولی نمیدونم چرا من آهنگ قدیمیای شادمهر رو

     

    بیشتر دوس داشتم......

     

    ببینمت ورپریده خوبه رفتی خوش گذرونی و هی اهنگ گوش میدی و کیف میکنی و

     

    مامانتم هی  میوه میاره و  مرغ سوخاری درست میکنه(نیشخند)

     

    د میدونم دیگه....چون دقیقا اون اجی منم که مث تو دور از ما زندگی میکنه و تو یه شهر

     

    دیگست تا میاد مامان هی تحویلش میگیره ...دقیقا مث مامان تو.....(بزنمتون که خوب

     

    خودتو نو عزیز کردین جلوی ماها)

     

    (آیکون بوس موس)

    پاسخ:

    از بس خودت قدیمی می باشی دیگه 😜😈

    بهله دلت بسوزه انقد کیف میدددددددددددددده نه کسی هست براش غذا بپزی و خونه داری کنی

    هی میپزن حاضر آماده میزارن جلوت و میخوری و میخوابی 😄 🍛 🌉

    تو ام زودتر عروسی بگیر دور شو تا مامان انقد تحویلت بگیره حسووووووووود 😁

     

     

    💗💗💗💗💗💗💗💗💗

    منم وقتی به یه ترانه گیر بدم دیگه فاتحه اش خوندست
    پاسخ:
    بیچاره اون خواننده بدبخت :D