پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

من فرد مهمی هستم و شما نمیدونید :P

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۰۵ ق.ظ
یه کم وقت پیدا کردم که بیام بشینم چرخی تو وب دوستان بزنم
بعدش هم خواستم یه آپ جدید بزارم
ولی مامانم که خودش معمولا خیلی زود خوابش میاد و خسته میشه از اون ور صدام میزنه
ناهید...
بیا بخواب خسته میشی، بیا استراحت کن
من: :|
همچین میگه خسته شدی بیا استراحت کن حس دانشمند بودن عجیبی منو در بر گرفت
اصن من ادم مهمی ام شما خبر ندارید :P

صدای جمهوری اسلامی ایران.... منزل پدری :P
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۰۵ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

  • سمیرا نامجو هستماا ز هلند
  • سلام سلام ستاره.....ناهید به کجا رفته؟؟؟؟؟؟؟؟

     

    خونه ی بابا برفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

    خوشا به حالش .....

     

    هی مامانش تحویلش میگیره.....

     

    هی به قربونش میره....

     

    مامان ناهید جون تحویلش نگیر بابا..ایییییییییییییییییییییییییییییییییش(آیکون زبان)

    میگما خوش بگذره.....

     

    خانم حالا که شخصیت مهمی هستین میشه یه امضا بدین.؟؟؟؟؟؟؟نه نه امضا نه...

     

    من یه بوس میخوام که سرما بخوری تو ام....

     

    یعنی تا این ویروسو بهت منتقل نکنم راحت نمیشم(خنده)

    پاسخ:

    سلام به روی ماهت 😚  

    آره چهار پنج روزه اینجا اطراق کرده 😄

    مامان ناهید: بلا گرفته دس از سر کچل دخترم وردار سرما میخوره 😝

  • خانومه آقای x
  • سلاملیکم دانشمند!
    شکلکم که نداره!
    پس همون نیشخند خودمون!
    پاسخ:

    سلام مهندس خخخخخخ

    اره تنها بدیش نداشتن شکلکه 😭

    بعله میدونم کدوم نیشخند رو میگی 😃

    خسته نشی یوقت :P
    پاسخ:
    جون تو کمرم راست نمیشه زیر بار این همه کار و مشغله :P