پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

شکست گودزیلا...😃

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵ ق.ظ


در منزل پدریه ما یک فروند برادر ته تغاری و دهه هفتادی موجود میباشد که به خاطر ناز و نوازشها و تحویل گرفتنهای مادر بسیار نسبت به ما زورگوتر تشریف می دارد! 💪

همیشه قسمتهای بهتر غذا به ایشان تعلق گرفته... 🍗

بهترین منطقه هنگام غذا خوردن سر سفره از آن ایشان می باشد و .... 

ناهار امروز یک مقدار برای رسیدن سر غذا دیر تشریف آورد و بنده و خواهرگرامی نیز جای همیشگی اش را که در راس سفره و مقابل تی وی می باشد را گرفتیم...

بعد از اینکه تشریفش را اورد و در انتهای سفره پشت به تی وی نشست فوری غر زد:

جای منو گرفتی ها!!!! 😐

گفتم: به من چه ابجی گفت بیا اینجا بشین 👿

آبجی شوخی کنان: اصلا خجالت نمیکشی! میدونی چند سال از ناهید کوچکتری! احترام بلد نیستی؟

و من تایید کنان: راس میگه 👍

و او سر به زیر کنان: بهله بهله راس میگید اصن من معذرت میخوام 🙍

و آنیکی برادر اضافه میکند: تو اصن از همه کوچیکتری باید صب کنی تا همه غذا میخورن بعد بیای غذا بخوری 🎃

و بنده ادامه صحبتش را گرفته و میگویم: آری اصن تو باید وایسی اخر سر ته مونده غذاهای ما رو بخوری چش سفید 😈😝😅

و اینگونه میشود که ما این گودزیلای عزیزمان را در مقابل چشمان مادرعزیزش که قربان صدقه اش میرود از تخت پادشاهی اش به زیر افکنده و له می کنیم....👊

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۰)

  • سمیرا نامجو
  • یعنی درک میکنم این داداش ته تغاری را.....

     

    دقیقا خونه ی ما هم همه به من زور میگن(نیشخند)

    من نمیدونم شما اجی داداش بزرگا را همش سر به سر ما مظلوما میذارین.....

     

    ولی خیلی عالیه این دور هم بودنا و شوخی کردناااااااااااااااااااا.....و سر به سر

     

    گذاشتناااااااااااااااااااااااااا.......(لبخند)

    خو درد گرفته از اون شکلکا ما نداریم اینجا چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:

    حقتونه ورپریده های ته تغاری 😸

    شما مظلومین!!!! گودزیلاهای مرض گرفته 😈

    آره خیلی خوبه اینجا هر شب با ابجی و داداشا تو سر و کله هم میزنیم و میخندیم

    هیچی دلتون بسوخه.....😁

  • سمیرا نامجو
  • ناهید ببین این جوجوهه میخواد بهت چی بگه...از طرف من اومده هااااااااااااااااااااا:

     

    http://www.uploadax.com/images/61975869713286911321.gif

     

    جیک..جیک..جیک....من یه جوجوی کوشولوام که از طرف سمیرا اومدم پیشت ببوسمت و

     

    برم....

     

    تا سرما ندم بهت ول کن نیستم(خنده)

    پاسخ:

    ای دوووووووووووونم این جوجه چقد نازه سمیرا

    عیب نداره بیا ببوس دس از سر کچلمون وردار 😄😄😄😄😄

    ما سونی ها نمیتونیم ببینیم خب:(
    من که میدونم شوخی کردی وگرنه دهه هفتادیا بهترین دهه هستند !!! سالم و راحت :))

    پاسخ:

    سونی منظورت گوشیه سونی هست دیگه :D

    بهله کاملا هم مشخصه چه دهه نازنینی هستن :P

  • سمیرا نامجو
  • از سمیرا به ناهید

     

    از سمیرا به ناهید

     

    ناهید داری صدامو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

    پاشو بیا سر خونه زندگیت دیگه.......این چه وضعشه.....مهمون یه روز دو روز نه

     

    که یه عالمه روز(نیشخند)

    همین الان وسایلاتو جمع میکنی میام دنبالت که میخام با علی شام بیام خونتون.(چشمک)

    پاسخ:

    از ناهید به سمیرا

    درد بگیری سمیرا انقد یه ریز صدام نزن

    من خیلی وقته اومدم خخخخخخخخ

    از سه شنبه برگشتم... و دلیل اینگه میبینی دیر به نت میام هم همینه که برگشتم خونه وگرنه اونجا کل وقتم آزاد بود :D

    حتما تشریف فرما بشید باعث خوشحالیه قدمتون روی چشم [اسمایلی قلب تپنده از ذوق]

    چه حالی میده وقتی ته تغاری مامان رو بچزونی..
    دلت خنک میشه اصلا
    پاسخ:
    فتح بزرگی به حساب میاد در حد خودش :P

    سلام ناااااااهیدبانو،خوبی؟
    ع فاااااا،تو کلا از بلاگفا گریزیدی؟
    اونوخ چرااااا؟
    بعدشم اینم بگو که همه تون به دهه هفتادیا زور میگین و همه کارا رو میندازدن کولشونo_O
    پاسخ:

    سلام سنجاخکیه نازنینم

    آورررررررررررره در اونجا رو تخته کردم.... برات جریانشو که به صورت خصوصی کامنت کرده بودم!

    مزاحمام زیاد بود دیگه حوصلشونو نداشتم

    نه والا دهه هفتادیه ما همش به ما زور میگه هیچ کاری رو هم گردن نمیگیره ... بوخودا

    na azizam seven manzuram windows bud
    ولی حتی با گوشی سونی هم که اومدم دیده نمیشد!
    پاسخ:

    خخخخخخ

    پس منظورت سون بود :D

    چه حیف که با هیچ کدوم نمیبینیشون... خعلی خوچگلن

    دقیقن داداش من! انقدر بهش توجه شده که روانی شده!!!
    پاسخ:

    اصن هرخونه ای باید یه دونه از این داداشا داشته باشه

    وگرنه چراغ خونه انگار خاموشه :P

  • یِ خانومِ شاد!
  • ای ول دمت گرمممممممممممممممم
    اصن این دهه هفتادیای لوس و ننر رو باید همینجوری لهشون کرد :دی
    پاسخ:
    آره این گودزیلاها رو فقط باید از رو برد و تو ذوقشون زد [شیطونک]
  • یِ خانومِ شاد!
  • ناهیدی چ خوب شده اینجا
    قالبت خوشل موشله
    تازه تازه دارم با این وب جدیدن خو میگیرم
    یخورده عجیب غریبه آخه
    پاسخ:

    مرسی گلم

    قابل نداره ها :P

    آره اولش که وارد میشی و سیستم مدیریتیش و اینا فک میکنی عجیب غریبه

    ولی خداییش خیلی باحاله فکر همه چی رو کردن انگار

    یه حالی میده مدیریتش که نگو

    از پرشین بلاگم خیلی بهتره

    من که عاشقش شدم