پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

عشق

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ق.ظ

عشق میتواند در این خلاصه شود که بنده تا خود صبح عین بچه ها پتویم را شوت کنم و روباز بخوابم
و شوشوی عزیز تا صبح دم به دقیقه بیدار شود و پتو را روی من بکشد که سرما نخورم!!!

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۵)

بیچاره شوشو.اینهمه بهت محبت مبکنه آخرش میگی بیاد به اعترافات تکان دهنده من گوش بده
آقا نیا من حرفامو پس میگیرم :دی
پاسخ:

بعله پس چی

حرفاتو پس نگیر بزار بیاد بخونه :P

نیست اینجا میاد اصن خخخخخخخ

  • یِ خانومِ شاد!
  • بابا دمشون گرمممممممم
    ما میخوابیم پتوی رومونم میکشن از رومون میندازن رو خودشون!!! 
    ته عشق بود
    پاسخ:

    عه جدی چه همسر بدجنسی خخخخخخخ

    این پتو رو من کشیدن اینم دیوونه میکنه منو گاهی :دی

    من خودم گرمایی ام اونم همش منو میپیچونه دور پتو خخخخ

  • سمیرا نامجو
  • به به به...و اما چه عشق زیبایی....

     

    الهی پایدار باد این عشق پاک............

    پاسخ:

    فدای تو بشوم ای دختر ناااااب

     

    بیا فک کردی فقط خودت بلدی شعر بگی و قافیه سازی کنی :P

    من به جاش بودم با یه پارچ آب یخ بالا سرت می نشستم هر وقت قسمتی از بدنت از زیر پتو در می اومد یکم لبه ی پارچ رو کج می کردم :))
    اینجوری تا صبح عادمت می کردم
    خخخخخخخخ
    پاسخ:

    تو که نامردی بدجنس

    شوعرم دوزم داره دلت بسوخه :P

    روش اهلی کردنت منو کشته اصن خخخخخخخخخ

  • سمیرا نامجو
  • باور کن اصن کم آوردم.....

     

    خانم یه امضا لطفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    :دی
    کجا رو باید امضا کنم؟ :P