پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

خشنودی فاطمه زهرا

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ


اس ام اس برایم آمده

" سلام، نذر صلوات گرفتیم واسه خوشنودی خانم فاطمه زهرا س 5 صلوات بفرست اس ام اس بده به 5 نفر، تا توی 5 میلیون صلوات شریک باشید انشالله. مایل نبودید تک زنگ بزنید. با تشکر. و عجل فرجهم یادتون نره"  

راه به راه در نرم افزارهای واتس آپ و از این دست و چه به صورت اس ام اسی از این پیام ها دریافت میکنم، نمیدانم سهمیه ام بالاخره 5 تاست یا 50 هزار تا!

برای همین تک زنگ میزنم که ولم کنید نمیخواهم شریک باشم، اصلا بگذار خانوم فاطمه زهرا از من ناراضی باشد والااااااا

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲)

  • یِ خانومِ شاد!
  • من اصن قبول ندارم این چیزارو بابا
    همش کلکای مخابراتیه واسه تیغ زدن ملت
    پاسخ:
    اون کلک های مخابراتی رو که ولش اینا رو دوستان میفرستن :دی

    وای که چقده بدم میاد از این مدل اس ام اسااااااااااااااا.....

     

    یعنی دوستام هم برام میفرستن یا اقوام هم اعصابم میریزه به هم و زودی پاکش میکنم....

    نااااااااااااااااااااااهید....ناااااااااااااااااااااهید:

    روزت مبارکااااااااااااااااااا ...پاشو با هم دانس برقصیم

    پاسخ:

    دقیقااااااااااااااا منم همه رو میزنم دیلیت میکنم مستقیم برن تو سطل اشغال

    انقد از اینا سهمیه بندی میکنن برامون که خودمون تنهایی میتونیم ختم صلوات کنیم

    والاااااااااااا

    من دس میزنم تو دانس برقص

    دس دس دس دس