پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

ماشین عروس

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ق.ظ


دیروز با گوشی مشغول وب گردی بودم که به لینکی با مضمون ماشین عروس عجیب وانت نیسان ابی!
یهو گفتم نکنه ماشین عروس ما باشه  :دی
رفتم یه نگاه بهشون انداختم با ماشین عروس خودمون مقایسه کنم ببینم کدوم خوشگل تر بوده...
از نظر خودم که مال ما خوشگل بود
شب دوباره رفتم لینکو باز کردم نشون شوشو دادم گفتم ببین این ماشین عروسا شبیه ماشین عروس مان ولی مال ما خوشگلتر بود

گفت خب نمیشه توام عکس ماشینمونو بزاری توش!؟

گفتم نه بابا این سایت مال خودشه تازه پای همه عکسا لینک سایتش رو نوشته

حالا گیر داده بود که پس تو برو عکس ماشین رو بزار تو فیسبوک خخخخخخخ

میگفت فردا خودم چند تا از عکسا که تو گوشیمه و قشنگه بهت میدم باید بزاری فیسبوک :دی

یه همچین شوشوی گیری دارم بنده

  

اینا دو تا از ماشیناییه که تو لینک بود


 


اینم دوتا از عکسای ماشین عروس ما که تازه خود شوشو تزئیین کرده ماشین رو ;-)

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

الهی سمیرا فدایت چطور مطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

وقت بخیر .مامان اینا خوبن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میگماااااااااااااااااا ماشین عروس شما ولی قشنگ تر بودااااااااااا...انکار جینگیلی پینگیلیتر از این

 

بود

پاسخ:
قربون تو سمیرای مهربون خودمون
سلامت باشی
آره جینگیلی پینگیلیتر بود خخخخخخخخخ
ماشین خودتونم بذار................... من ندیده بودم :D
پاسخ:
چشم میزارمش ;)
خخخخخ
راست میگه خوووووو :)))
بدو بذار تو فیس بوک عکسا رو
پاسخ:
باشه میزارم چندتاشو
بزار برام بفرسته اونایی که میخواد رو :دی