پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پوووووووول :P

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ق.ظ

 چند روز پیش با جاری بیرون بودیم چند قلم جنس خونه خریداری کردیم دو هزار کم داشت من بهش دادم

امروز دو هزار رو بهم برگردوند

قیافه دو هزاری که بهم برگردونده این شکلیه : عکس دو هزاری 

خداییش من نمیدونم چطور خوشش میاد این پولاش این ریختی باشه!!!؟

یعنی چی که انقد مچالشون کرده؟ (از این مچاله تر بودن از هم بازشون کردم)

پول از نظر من باید این ریختی صاف و صوف و تمیز باشه فوقش از وسط یه تا خورده باشه اونم به خاطر کیف پول

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲)

سلام
         منتظرتون
                     هستیم . . . !
                                                 www.safiretadbir.blog.ir
پاسخ:
!!!!!!!

واااااااااااااای ناهید....یعنی گل گفتی.....

 

منم دوست ندارم پول کج و کوله  رو....میدونی هر موقع راننده ها از این پولا بهم بقیه میدن یاد

 

فیلم کتاب قانون میفتم و اونجا که رفت مغازه خرید کنه و یارو بهش پول پاره پوره دادو.....

 

خو ذلیل شده بگو فیلمرو دیدی یا نه....اگه نگی من تا شب وایمیسم برات تعریف

 

میکنمااااااااااااااااااااا......هاهاها

پاسخ:

خو درد خو مرض

خو ندیدمش شایدم دیدم یادم نیست داشتم گوش میدادم یهو قاطی کردی بقیه اش رو نگفتی خخخخخخ