پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

چقدر خوب است...

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ق.ظ


گاه با خود می اندیشم که چقد خوب است در زندگی گذشته ام فردی به اسم BF یا عشق وجود نداشته است!

فردی که حال کارها و رفتارهایش را با همسرم مقایسه کنم!

و شاید هنگام ناراحتی ها یا عصبانیتهای زندگی مشترک افسوس این را در سر داشته باشم که اگر او به جای شوهر اکنونم بود در چنین موقعیتی فلان رفتار را داشت!

یا هنگامی که در تنگنای آغوش همسرم آرمیده ام افکارم پی هم آغوشی های قدیمم با دیگری باشد!

آری چقد خوب است که چنین فردی در گذشته ام نیست و من اکنون حتی اگر بخواهم همسرم را با فرد دیگری هم مقایسه کنم باز هم تک تک رفتارهای او برایم جزو بهترین هاست

حتی عصبانیت هایش را هم عاشقانه دوست دارم...!

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

  • یِ خانومِ شاد!
  • منظورت BF  هست دیگه؟؟؟

    هوم موافقم
    اون مقایسه هه ها...هیچی تُف توش!
    پاسخ:

    خخخخخخخ آره منظورم همون کره خره نمیدونم چرا اشتباه نوشته بودم :دی

    هزار نفر رفت و  آمد داشتن تو وب یکی نگفت اشتباه نوشتی :|

  • یِ خانومِ شاد!
  • این وبلاگت همه چیز میزاش خوبه ها فقط تو قسمت نظر وارد کردن هی هر بار مجبورم اسمُ ایمیلُ بیارم عصبی میشم :دی
    چار ذخیره مشخصات نذاشتن خرااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    این عکسه ک هس
    دختره بازیگره ی سریالی بود ک خیلی دوس داشتم
    چثافت خیلی خوش تیپ بود توش
    هیچی دیگه خواستم در جریان باشی :دی
    پاسخ:

    خو اخه سرویس بیان واسه این اینکارو کرده که تو سرویسش ثبت نام کنی!

    وقتی ثبت نام کنی و پنل کاربریت باز باشه هرجا بخوای نظر بدی مشخصاتت خود به خود ثبته :دی

    خیلی با سیاسته خخخخخخخخ

     

    جدی!

    من نمیدونستم البته حس کردم عکسه یه جوریه :دی

    قبلش یه چی دیگه گذاشته بودم بعد اینو دیدم کیفیتش خوب بود اینو گذاشتم :دی

    احسنت ....

     

    احسنت بر این دست به قلم و این همههههههههه احساسات پاک نسبت به همسرت....

    اصن بابا تو دیگه هستی

     

    بوس.بوس.بوس

    پاسخ:
    خجالتمان ندهید ما متعلق به همه ایم [اسمایلی نیشخند و زبان]