پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

اطلاعیه

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۰ ق.ظ
اومدم اطلاع بدم که نبودم به دلیل نداشتن نته!
تا قبل این گوشیمو وصل میکردم به لپ تاپ می اومدم
یه دو سه هفته ای میشه که رفتم مخابرات واسه یه خط تلفن خونه که وصلش کنم به ای دی اس ال اسم نوشتم اما هنوز خبری نشده و گفتن هنوز درخواستا بررسی نشده
گوشی قبلیم که باهاش نت می اومدم دیگه باتریش افتضاح خراب شده بود و همش تو فکر یه خرید یه گوشی دیگه بودن که اخرش تحقیقای خودم به نتیجه نرسید برا انتخاب گوشی و یه روز جناب شوشو خان خودش با سلیقه خودش یه گوشی برام خریده بود بنده رو سورپرایز نمودن، الان دارم با همین گوشی پست میزارم و این گوشیو نمیتونم به لپ تاب وصل کنم برا همین باید منتظر باشم تا نتم وصل میشه
ببخشید اگه پستم بهم ریخته و درب و داغونه
از دوستایی که نرم افزارای لاین یا بی تاک یا اینستاگرام یا هرچی خلاصه دارن ایدی بدن تا اددشون کنم حداقل اونجا باهم در ارتباط باشیم
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۰ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۴)

  • سمیرا نامجو
  • فدای تو بشم الهی...........

     

    ایشالا زودی نتت راه بیفته و بیای بنویسی بازم.......

     

    راستییییییییییییییییییییی:

     

    من که هیچکدوم از اینارو ندارم مجبورم فقط بیام وبت....امان از بی پولی و بدبختیه من

    پاسخ:

    قربونت برم مرسی

    ولی سمیرا خودمونیم اصلا دیگه حس و حال نوشتنم نیست! همه چی هم رو یه روال هستش اصلا نمیدونم چی رو بنویسم!

    فدای تو بشم من

    بیا همینجا

    من خودم با گوشی بهت سر میزنم جیگر

    بوووووووووووووس

    من من من
    من دارم :دی
    منو اد نمی کنی خواعر جااان؟
    خخخخ
    پاسخ:

    من من و کوفت و زهرمار

    تو که هرجا میرم خود به خود میری اول لیستم خخخخخخخخ

    شاید معجزه بشه
    اینجا ایرانه ها اااا
    هر چیزی ممکنه اتفاق بیفته
    پاسخ:

    یعنی شما میگی معجزه فقط تو ایران رخ میده!

    یا دعا فقط چون اینجا ایرانه اجابت میشه!!!

    جالبه

  • سمیرا نامجو
  • عزیزمییییییییییییییییی تووووووووووووووووووووووووو.....

     

    گاهی اینجور میشیم و حس نوشتنمون نیست..میدونم فدای تووووووووووو

     

    راستی خیلی چاکریمااااااااااااااا(داش مشتی بوخونش)

    پاسخ:

    قربون فهم و درکت اصن

    :-*********

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی