پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

جاریه همیشه در صحنه

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ب.ظ

هر موقع از پشت دیوار حیاط صدایم میزند مثلا جهت حفظ احترام و رعایت ادب میگوید، ببخشید بد موقع مزاحم شدم!
هر ساعتی باشد فرقی ندارد، این جمله را حتما باید تکرار کند! شاید خودش میداند که کارش چقدر حرص آور است و لابد میخواهد با ادای این حرف اندکی از حرص درونیمان بکاهد!
بله هر بار میگوید ببخشید بد موقع مزاحم شدم اما...
چند روز پیش با صدای بلند مرا صدا زده و میگوید خانه ای؟ بیایم پیشت؟ شوهرت رفته!؟
بعد میگوید زودتر میخواستم صدایت بزنم گفتم نکند شوشویت خانه باشد و خواب باشد!
خودت برایم مهم نیستی، حتی اگر از خواب بیدارت کنم یا بد موقع باشد!!! (ای تو روح نکبتش)


به شدت متنفرم از کسی که حتی ریزترین وسایلی که در هر خانه ای میشود پیدا کرد را خودشان دارند و نمیدانند کجا گذاشته اند و گشادیشان میشود دنبالش بگردند و برای انجام کارشان دست به دامن وسایل تو میشوند!
همین مداد و پاکن چیست که کسی در خانه نداشته باشد!
چند دقیقه پیش آمده پای دیوار حیاط و صدایم زده و میگوید ببخشید بد موقع مزاحم شدم مداد داری؟!
میروم میگردم و یک مداد می آورم دوباره میگوید پاکن هم داری؟
با حرص در حالی که توی دلم فحش بارانش میکنم که بیشعور خب از اول بگو یه مداد و پاکن میخواهم، میروم و پاکن هم برایش می آورم! بعد میگوید خودم مداد پاکن دارما ولی الان نمیدونم کجا گذاشتم!


یا چند روز پیش (تعطیلات فطر) که اینجا بود و مادرش به او زنگ زده بود برای نذری که میخواستند درست کنند از او از این اجاق گازهای کوچک مسافرتی یا پیک نیک و از این دست میخواست و او به مادرش گفت آره دارم ولی نمیدونم گاز توشه یا نه، فک کنم توش نباشه!
بعد فک کنم مادرش هم گفته بود از من بپرسد که ببیند من دارم و او فوری گفت ناهید تو اجاق گاز و اینا داری! و من خوشبختانه نداشتم وگرنه توی رودربایسی حتما پرپر میشدم از حرص!
بعد که فهمید من ندارم و حال مبارکش قطعا گرفته شد دوباره به مادرش گفت عیب نداره مال خودم رو میارم گاز باید توش باشه!!!!!


یا چند وقت پیش بنده خانه آنها بودم و حوصله ام سر رفته بود به یک باره به سرم زد این کاکل روی سرش را چهار عدد بافت انداختم و او خر کیف گشت و خوشش آمد و با ذوقی خرکی گفت وااااااااااااای به من چه دیگه خودت شروع کردی از این به بعد باید هر دفعه برام بافت بزنی -_-
مثلا با لحن شوخی مانندی ادا میکرد که یعنی دارم شوخی میکنم
و من هم با همان لحن شوخی گفتم هر موقع بیای برای این کار من خانه نیستم! (چون میدانم شوخی هایش هم جدی هستند!)
این جریان گذشت و ان بافتها را هم باز کرد و یک مدت هم غیب شد رفت خانه مادرش و وقتی برگشت دیدم باز هم موهایش بافت شده!
گفتم حتما رفتی به ابجیت گیر دادی برات ببافه!
گفت آره
و دو سه روز بعد این جریان، عصر یک روزی که من هزار کار روی سرم ریخته بود خانم با خیال راحت رفته بود دوش گرفته بود و آمده بود پشت دیوار مرا صدا میزد و میگفت شوهرت هنوز نیومده!؟
گفتم نه چرا؟
گفت میخوام بیام برام موهامو ببافی؟
گفتم والا من هزارتا کار دارم و او نیز مثل همیشه گفت باشه پس ببخشید بد موقع مزاحم شدم
و من هم رفتم تو و در را بستم!
هرچقدر سعی میکنم از این موجود فضایی نکبت حرفی نزنم نمیشود و خودش اخر زهرش را میریزد و باعث میشود بیایم همه را بگویم!
جاری را میگویم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۶)

  • daddy with long legs
  • ببینم کاری می کنی با این نفرینات که این جاری هم به سرنوشت اون جاری نائل بهش؟! خخخخخخخخخ
    گشادیشان می شود رو خوب اومدی بعضیا واقعا سختشونه تو خونه خودشونو اول دنبال این چیزا بگردن اصلا انگار حسش نی کلا. تنبلن
    شوما خودتو ناراحت نکن فقط یه چیزی این نوع نوشته ت که بین ادبی و محاوره ای وقت خوندن خداییش خیلی رو اعصابه آدم حس نزدیکی با این سبک نمی کنه یه دستی توش ببر اصلاحش کن
    و در آخر روزنوشته هات مثل همیشه از لحاظ صحنه سازی و توی موقعیت قرار گرفتن عالیه جودی
    پاسخ:

     واااااااااااااااااا این چه حرفیه اخه!!!

    من کی اون جاری رو نفرین کردم!

    شوخیشم خوب نیست این حرف ها! بدجنس

    چه میشه کرد دیگه بعضیا دست خودشون نیست حال ندارن دنبال وسایلشون بگردن :دی

    مرسی از انتقادت ولی من همینطوری یهو میام شرو میکنم به نوشتن خودش خود به خود یه سبک نوشته میاد تو ذهنم

    اینطور نیست که بشینم فک کنم الان که میخوام بنویسم چی بنویسم چطور بنویسم

    سعی میکنم بهترش کنم مرسی

    کاش با اسم همیشگی خودت بیای dady with long legs رو دوست ندارم

    اصلا بهت نمیاد :(

  • سمیرا نامجو
  • چاااااااااااااااکریمااااااااااااااااااااااااااااااااا....

     

    امان از دست این ادما....ناهید نمیدونم چرا تو این زمونه نمیشه به کسی خوبی کرد و یه بار که خوبی

     

    میکنی دیگه دست بردار نیستن..هییییییییییییییییییییییییی

    پاسخ:

    ما بیشتررررررررررررررررر

    اره دیگه سمیرا

    بعضیا فک میکنن اگه کاری براشون انجام دادی وظیفه ات بوده

    یعنی قشنگ میفهمم چی میگی درکت میکنم تو خون سردی من یه دفعه داغ میکنم جوابشونو میدم
    به خدا یه کم درک حال آدمو نمیکنن که...چه میشه کرد دیگه باید تحملشون کنیم
    پاسخ:

    با همه تحملی که میکنم و خونسردی که به خرج میدم بعضی وقتا یکم لحن صحبتم رو نسبت به حرفی که داره میزنه و حوصلش رو ندارم تند میکنم ولی پرو پرو فوری میگه وااااااااااای زن عمو چته داغ کردی ازت میترسیم!!!! :|

    یعنی همه جوره پروه

    بهمنم سر بزن
    پاسخ:
           چشم

    این نشون میده که جاری خیلی قبولت داره و حسابی روت حساب میکنه

    پاسخ:

    این نشون میده جاری ادم خیلی سواستفاده کن و پرویی تشریف داره که از خوبی های من در حق خودش سو استفاده میکنه :دی

    چون وقتایی که من کارش دارم هیچ تلاشی تو این زمینه نمیکنه

    کلی نگرانم کردی. نمی دونم چرا ولی یه دفعه دیشب نصفه شب بیدار شدم نگرانت شدم
    خدا رو شکر خوبی
    بدجنس هم خودتی
    بهله که انتقاد می نمویم. دستخطت رو هم اصلاح کن
    چی کنیم دیگه، پرنسس ما رو با اسم خودمون احضار!!! نمودندی
    برگرد به قلعه و پرنسس بازی در بیار باز.دلم واسه اون روزا لک زده. برگرد و دمار از روزگار شاهزاده های قلابی در بیار
    پاسخ:

    ما الان کلی خر ذوق نمودیم که یه داداش داریم تا این حد به فکرمونه

    خعلی حال میده

    دلت بسوزه

    ممنون بابت دل نگرانیت ولی نمیدونم کلا از نت و نوشتن و چت و همه چی دل زده شدم تا حدودی :دی

    اخییییییییییییش

    چقد خوبه با اسم خودت اومدی

    اصلا با اون اسم احساس غریبگی میکردم شدید

    ما داداش پرنس رو همونطوری که بود دوس داریم