پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

سرماخوردگی

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ب.ظ

 

دو سه هفته است هرکی دور و ورمه اعم از (شوشو، جاری، امیرعلی، مادرشوهر) سرما خوردن شدید!

خدا رو شکر تا الان بدنه بنده مقاومت کرده و ازشون سرماخوردگی رو نگرفته

جاری میگه نمیخوام من حسودیم میشه توام باید سرما بخوری چرا انقد پولادینی :|

میگم من اخرش یا به صورت وحشتناکی این سرما رو میگیرم می افتم، یا اصلا نمیگیرمش

شوشو خان ما کلا سرماییه، نه مثل الان که سرما هم خورده

عین این باباها شبا همش پا میشه میره کولر رو خاموش میکنه :دی

خدا به داد بچه هامون برسه با این باباشون :دی

دیشب هم کلا نزاشت کولر رو روشن کنیم گفت سرده، خودشم تو این گرما رفت زیر یه پتو!!!!

نصفه شب یهو بیدار شدم دیدم یکی داره منو باد میزنه!

چشامو خوب وا کردم دیدم شوشو خانه، بعد تو همون حالت خواب و بیداری فک کردم شوشو داره با تبلته بادم میزنه خخخخخخخخ

میگم چیکار میکنی؟ میگه هیچی تو بخواب دارم بادت میزنم :دی

در لحظه اخر دیدم نه بابا تبلته نیست یه سینی کوچولوی سفیدی دستشه

صبح میگم راستی دیشب چیکار میکردی! اگه گرمت بود خو کولرو روشن میکردی دیگه چرا رفتی یه سینی آوردی بادمون میزدی؟

میگه من که گرمم نبود، تازه سردمم بود، تو میگفتی گرمه منم رفتم اونو آوردم بادت زدم :دی

میگم من اصلا یادم نمیاد گفته باشم گرممه، تو خواب بودم اگه گفتم خخخخخخخ

یعنی خوشم میاد یه همچین شوشوی دارم که انقد به فکرمه، اونم تو حال مریضی حتی!

امروز براش سوپ درست کردم ولی متاسفانه سوپ دوس نداره باید به زور بدم به خوردش

 

فردا هم عروسیه!!!

من غیر از بچگیام و عروسی خودم اصلا یادم نمیاد کفش پاشنه بلند پام کرده باشم

دوران مجردی همیشه اسپرت، تو مراسما هم یا همون اسپرت رو میپوشیدم یا فوقش از این کفش دخترونه های بدون پاشه... تا الانم همینطور بودم...

ولی یه مدت بود زده بود به سرم کفش پاشنه بلند بگیرم همچین تق تق کنه بلکه یکم حسهای زنونه ام بیدار شه:دی

برا همین این عروسی بهونه شد که برم یه جفت کفش به قول معروف تق تقی بگیرم :دی

برای اولین بار تو عمرم همچین کفشایی خریدم...

بعد الان وضعیت موهام این شکلیه

حالا موندم با این موها و با این کفشا دقیقا قراره چه تیپی بزنم خخخخخخ

میگم لباس پسرونه بپوشم بعد از پایین دامن و ساپورت و کفش تق تقی  :دی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۷)

  • دردونه جونی
  • سلام

    چندتا از مطلب ها تونو خوندم!
    خیلی جالب نوشته بودین.

    راستی عروسی فردا هم مبارک باشه پیش پیش.

    بهتر از دیروز باشید.
    پاسخ:
    ممنون از لطف بی نهایتتون
    سلام من خواننده خاموشم . به نظر من کت شلوار بپوش
    پاسخ:
    وای ببخشید خاک به سرم
    اگه تا الان اومدین و نگاه کردین دیدین کامنتتون بی جواب تایید شده شرمنده
    جواب داده بودم ولی نمیدونم چرا بیان ثبتش نکرده
    الان دیدم جوابش نیست کلی خجالت زده شدم
    ممنون ارزو جان ایده خوبیه ولی من کت و شلوار ندارم خخخخ
    من عاشق خواننده خاموشامم اصن :**
  • سمیرا به قربونت
  • ناهید گلی خیلی مراقب باش با شروع هر فصلی یه ویروس جدیدم باهاش میاد.....حواست باشه تو نگیری....

     

    موهاتو دیدم..مدل پسرونست..ببین ناهید راحتی که ..یه سشوار بکش حله.....

     

    کفشات قشنگن...من که اصن نمیتونم با پاشنه بلند راه برم چی بگم...بس که کتونی پوشیدم....میترسم

     

    روز عروسیمم مجبور شم با کتونی باشم...خخخخخخخخ

    پاسخ:
    ای فدای تو مهربون بشه ناهید
    چشم مواطب هستم :*
    مشکلی با موهام ندارم که مشکل من لباسه خخخخخ
    وای سمیرا دقیقا منم روز عروسیم هی شیطونه میگفت بکن بنداز دور این کفشارو
    کلاه گیسم میشه ها !!!
    موهاشو :قلب
    پاسخ:
    کلاه گیس ندارم که خخخخخخ
    من اصن هیچگونه وسایل دخترونه یدکی ای ندارم :دی
  • افزایش بازدید کاملا واقعی
  • سلام وبلاگت خیلی خوب بود ولی بازدید خیلی خوبی نداری
    دلت میخواد روزی چند هزار بازدید کننده داشته باشی ؟
    دلت میخواد هرکسی میاد وبلاگت واست نظر بزاره و کلی طرفدار پیدا کنید
    و جز اولین صفحات گوگل باشی
    اره ؟
    خب فقط کافیه بیای و اولین مطلب منو بخونی
    پس همین الان بیا وبلاگ من اولین مطلب رو بخون و سفارش بده تا وب شما هم مثل هزار نفر دیگه روزی چند هزار بازدید کننده داشته باشه
    همین الان بیا
    منتظرت هستم
    پاسخ:

    من اگه میخواستم بازدید کننده هام زیاد باشه که از بلاگفا اسباب کشی نمیکردم و دوستامو از دست نمیدادم

    جم کن بینیم باو

  • مجله اینترنتی پامپا
  • حیات آدمی در دنیا همچون حبابی است در سطح دریا .
    جان راسکن
    مجله اینترنتی پامپا
    http://magazine.pampa.ir
    پاسخ:
    :)

    واییییییییییییییییییییی ناهیدد بانو چرا موهات انقد کوتاهه من اگه موهام انقد باشه بابام شیره مامانمو حلالم نمیکنه

    البته خوش به حالت راحتی:))

    ناهید جون با کت و شلوار خوجگل میشی هم به موهات میاد هم به کفشای قشنگت:)))

    پاسخ:

    خخخخخخخخخ

    دقیقا بابای منم تا زمانی که مجرد بودم همین بود

    دس به موهام میزدم با همون موها حلق آویزم میکرد

    الانم تهدیدم کرده که اگه ببینتم اون میدونه و من :دی

    ولی شوشو کار نداره خوشش میاد

    آره کت و شلوار رو که هستم ولی مراسم انقد عجله ای و مسخره بود که ادم حس اینکه بره لباس بخره رو نداشت :دی

    انشاله برا اینکی برادرشوهره ;)